Oh nou dan helemaal niets hequote:
Watch mequote:
Jullie passen echt goed bij elkaar, misschien kan je moira wegwerkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Doe eens normaal geschifte debiel
Die schimmel kun je er gewoon af snijdenquote:
Het ziet er lekkerder uit dan het klinkt.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:32 schreef HPLC het volgende:
zin om de boel onder te kliederen in Amsterdam
hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wat dan denk je dat ik mn ogen dichthoud haha
Gortdroog gewordenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wat dan denk je dat ik mn ogen dichthoud haha
Hoezoquote:
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die schimmel kun je er gewoon af snijden
Graag gedaan, wel voorzichtig doen met het velletjequote:
Doet Chloro ook altijd bij die smerige grot van d'rquote:
Nou hoeren genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:32 schreef HPLC het volgende:
zin om de boel onder te kliederen in Amsterdam
Je zal het nooit te weten komenquote:
Wrijf het er lekker in jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zal het nooit te weten komen
Kan gewoonquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doet Chloro ook altijd bij die smerige grot van d'r
Zal wel meevallen, werkt gewoon prima waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:36 schreef Cronometer het volgende:
Heb diarree en heb net een diarree remmer ingenomen van 9-2018. I might die.
Ja dat zou je wel willen he ahahaquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel willen he ahaha
Dank.quote:
Nu nog iets wat helpt tegen die verbale diarree hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, werkt gewoon prima waarschijnlijk
Uitloggen schijnt te helpen hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nu nog iets wat helpt tegen die verbale diarree hahaha
Ja snap ik, hilariteit alom hierquote:
Echt hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja snap ik, hilariteit alom hier
quote:
In de tweede SC wel hoorde ikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja snap ik, hilariteit alom hier
Ik ga uiteten in Amsterdam. T moet wel anders heb ik een probleem. Kom je me dan helpen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, werkt gewoon prima waarschijnlijk
Haha as ifquote:
Kaassoufflequote:
Ik heb woon niet in de buurt, heb helaas geen rijbewijs of OV chipkaart maar anders zou ik wel komen helpen hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ga uiteten in Amsterdam. T moet wel anders heb ik een probleem. Kom je me dan helpen?
Komt doordat ik hier postquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb overal gekeken en het is overal kut, dit is de enige plek waar het uit te houden is.
Wie heeft er nou geen rijbewijs gekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb woon niet in de buurt, heb helaas geen rijbewijs of OV chipkaart maar anders zou ik wel komen helpen hoor
Ben nog jong, tijd genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen rijbewijs gek
quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zet jezelf op een voetstuk en dat is prima, het klopt namelijk wel gewoon.
quote:
Nee jij stelt een vraag en ik stel een wedervraag. Ik wilde eigenlijk een nee horen om zeker te weten dat je vanavond niet het leven laat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hallo modjes zien jullie deze doodsverwensing
Welgemeend.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hallo modjes zien jullie deze doodsverwensing
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee jij stelt een vraag en ik stel een wedervraag. Ik wilde eigenlijk een nee horen om zeker te weten dat je vanavond niet het leven laat.
Ik noem mezelf ook niet jongquote:
Ik begrijp het helemaalquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op wie moet ik anders verbale diarree loslaten morgen? Heb liever dat zij hier blijft.
Wat lief ditquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op wie moet ik anders verbale diarree loslaten morgen? Heb liever dat zij hier blijft.
Ahwquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker voor jequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan er idd niets over vinden dat je dat hebt gezegd, jammer
Die kan gewoon rechtop staan hoor. Krokante geel beddengoedquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:48 schreef Flamarande het volgende:
Heb mijn dekbed buiten gehangen vandaag
Kan niet wachten tot het echt warm genoeg is om beddengoed buiten te laten drogen en dan s avonds bed opmaken ermeequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:48 schreef Flamarande het volgende:
Heb mijn dekbed buiten gehangen vandaag
Vertelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet wel iets lekkerders voor me hoor
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet wel iets lekkerders voor me hoor
Dat lijkt me niet zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seksquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het echt warm genoeg is om beddengoed buiten te laten drogen en dan s avonds bed opmaken ermee
Je weet me te vindenquote:
Extra kaas?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De reviews zijn wel oke. Er zat alleen wel heel veel kaas op.
En zout ook tochquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De reviews zijn wel oke. Er zat alleen wel heel veel kaas op.
Ja maar echtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seks
Wtf hoezo zo veel frietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seks
Hahaquote:
Vervelend zegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En de pepers waren niet pittig.
Ikrquote:
Godtyfusquote:
Hou op met me hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je weet mij ook te vinden dus als je me nodig hebt, dan hoor ik het wel
Doe niet zo eigenwijsquote:
Wil ik ookquote:
Hahaha ik snap hemquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat jij 'm nog niet hebt gehad haha
Nee srsquote:
Lekker zegquote:
Wat nou weer ik zei alleen nog 9 weken werkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo achterlijk doen
Hij zit erquote:
Doet ze dat dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo achterlijk doen
Maakt niet uit wat je zegt hoor want dat verandert er niets aanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat nou weer ik zei alleen nog 9 weken werken
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Best wel lekker ja al zeg ik het zelf
Zij heeft ook gevoelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
Geven jullie fooi aan de bezorger als ze je eten brengen?
Nope.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
Nee nog veel ergerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja en jij hebt toch niet zo’n turkenneus
quote:
Waarom niet?quote:
Meestal wel, geen idee waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
Ik geef alleen aan de pizzabezorger omdat zij gratis bezorgen ;squote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Meestal wel, geen idee waarom eigenlijk
Ligt er aan. 1 restaurant die wel echt lekker eten maakt altijd, is vaak dezelfde jongen die komt bezorgen. Die geef ik meestal wat kleingeld. Die doen ook nooit moeilijk om nog iets te brengen als ze iets zijn vergeten. Die komt op zo'n fiets en fietst de halve stad door.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
En toch ben jij bereid fooi te geven, is dat niet frappant?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:01 schreef HPLC het volgende:
toen ik de ochtendkrant elke dag bezorgde kreeg ik ook maar 1 keer per jaar fooi en die luie bezorgers van het voedsel zitten nog wel met hun dikke reet op een scooter of in de auto
Dit is alleen indrukwekkend als je niet in schubbekutteveen woontquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ligt er aan. 1 restaurant die wel echt lekker eten maakt altijd, is vaak dezelfde jongen die komt bezorgen. Die geef ik meestal wat kleingeld. Die doen ook nooit moeilijk om nog iets te brengen als ze iets zijn vergeten. Die komt op zo'n fiets en fietst de halve stad door.
Die jongen heet vast geen Bradley danquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ligt er aan. 1 restaurant die wel echt lekker eten maakt altijd, is vaak dezelfde jongen die komt bezorgen. Die geef ik meestal wat kleingeld. Die doen ook nooit moeilijk om nog iets te brengen als ze iets zijn vergeten. Die komt op zo'n fiets en fietst de halve stad door.
echt hè, geen ruggengraatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En toch ben jij bereid fooi te geven, is dat niet frappant?
Moet je wel vaak bezorgkosten betalen?quote:
Bezorgkosten zijn 1.50. Maar ook als ik geen bezorgkosten hoef te betalen zou ik geen fooi geven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je wel vaak bezorgkosten betalen?
Klopt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is alleen indrukwekkend als je niet in schubbekutteveen woont
Ik vermoed van niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die jongen heet vast geen Bradley dan
Oké ik voel me wat minder schuldig nuquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bezorgkosten zijn 1.50. Maar ook als ik geen bezorgkosten hoef te betalen zou ik geen fooi geven.
Mss als je het goed zou doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:
Ik krijg toch ook geen fooi voor het uitvoeren van mn werk
Jij laat natuurlijk ook de bezorger weleens binnenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Flamarande het volgende:
Via thuisbezorgd betaal ik al voor mijn bestelling, bereiding, bezorging en betaling blijf niet aan de gang
Nee jij krijgt al genoeg salarisquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:
Deze maand was wel even schrikkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij krijgt al genoeg salaris
Wuuut, no munnie????quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij laat natuurlijk ook de bezorger weleens binnen
Want?quote:
bizar, heb een foto gezien waarop je hard aan het werk bent @WAHRHEITquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:
Kinderarbeid noemen ze datquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
bizar, heb een foto gezien waarop je hard aan het werk bent @:WAHRHEIT
Slikken hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrikken of schikken ahha
Ik krijg elke maand hetzelfdequote:
Nooitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
We wonen in Nederland en passen ons gewoon aan
Ik niet helaasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg elke maand hetzelfde
Hahaha goeie weer Ronaldquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrikken of schikken ahha
Waarom zou je je schuldig voelen? Je geeft de pakketbezorger ook geen fooi toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké ik voel me wat minder schuldig nu
"Helaas"quote:
Niet meer sinds Arie-gatequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je je schuldig voelen? Je geeft de pakketbezorger ook geen fooi toch?
2. Zoveel procent erbij toch sinds een maandquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg elke maand hetzelfde
Is dat zo? Ik heb werkelijk geen idee, heb al maanden niet op mn loonstrook gekekenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Flamarande het volgende:
[..]
2. Zoveel procent erbij toch sinds een maand
Dat zeggen mensen die genoeg verdienen altijdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb werkelijk geen idee, heb al maanden niet op mn loonstrook gekeken
Echt hèquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die genoeg verdienen altijd
Wel als het daardoor 1000 euro minder wasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als iedere maand hetzelfde was hoor haha
Zoveel fluctueert het niet hoor :squote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als het daardoor 1000 euro minder was
Ik verdien genoeg maar krijg het niet ahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die genoeg verdienen altijd
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg maar krijg het niet ahaha
Hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Zosk het volgende:
En dan komt het onder het minimumloon dat kan helemaal niet haha
You make me smilequote:
Goed zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga komend jaar wel een schaal omhoog en hopelijk ook een functieschaal omhoog ehehehe
Waar blijft mijn lekkersquote:
ik verdien te veelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg maar krijg het niet ahaha
Heb nog niet besteld. Heb keuzestress. Bij de ene snackbar hebben ze lekkerdere kipburgers maar bij de andere lekkerdere friet :squote:
Friet bij de een, burger bij de ander.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog niet besteld. Heb keuzestress. Bij de ene snackbar hebben ze lekkerdere kipburgers maar bij de andere lekkerdere friet :s
Je mag het restant wel naar mij overmaken hoor :squote:
Ja en dan twee keer bezorgkostenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Friet bij de een, burger bij de ander.
Oh stomquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en dan twee keer bezorgkosten![]()
Ga wel voor lekkerdere friet en kaassouffle en kipnuggets
zodat jij het gaat opeten zeker, neequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag het restant wel naar mij overmaken hoor :s
Liever hippies in de 1e kamer dan nog meer van die eigen zakkenvullers.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef HPLC het volgende:
waarom krijg ik op facebook steeds reclame van de sp te zienHeb helemaal niks met die onrealistische hippies
ja, daar ben ik het volkomen mee eens. Kutkamer eersteklasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Liever hippies in de 1e kamer dan nog meer van die eigen zakkenvullers.
Gewoon bij allebeiquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog niet besteld. Heb keuzestress. Bij de ene snackbar hebben ze lekkerdere kipburgers maar bij de andere lekkerdere friet :s
Wat ga je makenquote:
Lekkerquote:
Vet kut. Nu maar gewoon bestellen zeker?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:29 schreef Flamarande het volgende:
Dacht dat ik nog ovenfriet had maar er zaten echt nog 10 frietjes in de zak
Nee maak wel tuna saladquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vet kut. Nu maar gewoon bestellen zeker?
Is goed heb je ook dickquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Samen ijs eten op de bank?
App een tijdje met een tindermatch maar ik vind daten zo kut en cringe dus binnenkort ghost ik hem welquote:
Maar zo eindig je zoals wijquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
App een tijdje met een tindermatch maar ik vind daten zo kut en cringe dus binnenkort ghost ik hem wel
En dan iets duurs terugkopen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar wel in 2 jaar tijd 30k meer waard geworden, dus ik zet hem te koop
Heb ik serieus over nagedacht maar stel dat het nog 3 keer zo lang duurtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon jaar of 5 van de winst huren en wachten tot de markt instort
ghehe echt hequote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik serieus over nagedacht maar stel dat het nog 3 keer zo lang duurt![]()
En huren is ook ziek duur nu
geen fooi gegeven zekerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:05 schreef Chloroform het volgende:
Geen milkshake want apparaat was stuk :s
Zondequote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:05 schreef Chloroform het volgende:
Geen milkshake want apparaat was stuk :s
Nee, heb 2 euro betaald voor t bezorgenquote:
Ben je al pannenkoeken aan het bakken?quote:
Nee ga ik nu doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je al pannenkoeken aan het bakken?
Niet leuk genoeg dusquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
App een tijdje met een tindermatch maar ik vind daten zo kut en cringe dus binnenkort ghost ik hem wel
Succes, niet aan laten branden hequote:
Ja had op zijn minst op je bord mogen liggen. Moet je nog kloppen? Beslag wordt lekkerder als je het even laat staan.quote:
Doe ik nooitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Succes, niet aan laten branden he
Gewoon melk en ei erbij en hatseflats in die kutpan hoppatee zeg ik danquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja had op zijn minst op je bord mogen liggen. Moet je nog kloppen? Beslag wordt lekkerder als je het even laat staan.
Ik ga zo poepen terwijl jij pannenkoeken staat te bakken haha
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon melk en ei erbij en hatseflats in die kutpan hoppatee zeg ik dan
Waarom nou weer een kutpanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
De rest van mijn levenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe lang blijft het awkward denk je?
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
ghehe leuk jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:35 schreef Flamarande het volgende:
Afval- en rioolheffing ook weer binnen daar gaat mijn vakantie
Haha.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben gewoon gemaakt om alleen te blijven
Met korte intervallen van geluk, hoop en liefde
En zelfmoordneigingenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Same.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat je voor schelden met kanker een ban krijgt
Ik steun jequote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:18 schreef Flamarande het volgende:
Geintje jongens ik ga van de week wel daten
Zeker welquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het gelukt met je kaaspannenkoek
Daarom zouden die gifjes beter bij je passenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ikr Serena is zo’n schijnheilige attention whore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |