Oh nou dan helemaal niets hequote:
Watch mequote:
Jullie passen echt goed bij elkaar, misschien kan je moira wegwerkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Doe eens normaal geschifte debiel
Die schimmel kun je er gewoon af snijdenquote:
Het ziet er lekkerder uit dan het klinkt.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:32 schreef HPLC het volgende:
zin om de boel onder te kliederen in Amsterdam
hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wat dan denk je dat ik mn ogen dichthoud haha
Gortdroog gewordenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wat dan denk je dat ik mn ogen dichthoud haha
Hoezoquote:
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die schimmel kun je er gewoon af snijden
Graag gedaan, wel voorzichtig doen met het velletjequote:
Doet Chloro ook altijd bij die smerige grot van d'rquote:
Nou hoeren genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:32 schreef HPLC het volgende:
zin om de boel onder te kliederen in Amsterdam
Je zal het nooit te weten komenquote:
Wrijf het er lekker in jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zal het nooit te weten komen
Kan gewoonquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doet Chloro ook altijd bij die smerige grot van d'r
Zal wel meevallen, werkt gewoon prima waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:36 schreef Cronometer het volgende:
Heb diarree en heb net een diarree remmer ingenomen van 9-2018. I might die.
Ja dat zou je wel willen he ahahaquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel willen he ahaha
Dank.quote:
Nu nog iets wat helpt tegen die verbale diarree hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, werkt gewoon prima waarschijnlijk
Uitloggen schijnt te helpen hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nu nog iets wat helpt tegen die verbale diarree hahaha
Ja snap ik, hilariteit alom hierquote:
Echt hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja snap ik, hilariteit alom hier
quote:
In de tweede SC wel hoorde ikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja snap ik, hilariteit alom hier
Ik ga uiteten in Amsterdam. T moet wel anders heb ik een probleem. Kom je me dan helpen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, werkt gewoon prima waarschijnlijk
Haha as ifquote:
Kaassoufflequote:
Ik heb woon niet in de buurt, heb helaas geen rijbewijs of OV chipkaart maar anders zou ik wel komen helpen hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ga uiteten in Amsterdam. T moet wel anders heb ik een probleem. Kom je me dan helpen?
Komt doordat ik hier postquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb overal gekeken en het is overal kut, dit is de enige plek waar het uit te houden is.
Wie heeft er nou geen rijbewijs gekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb woon niet in de buurt, heb helaas geen rijbewijs of OV chipkaart maar anders zou ik wel komen helpen hoor
Ben nog jong, tijd genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen rijbewijs gek
quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zet jezelf op een voetstuk en dat is prima, het klopt namelijk wel gewoon.
quote:
Nee jij stelt een vraag en ik stel een wedervraag. Ik wilde eigenlijk een nee horen om zeker te weten dat je vanavond niet het leven laat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hallo modjes zien jullie deze doodsverwensing
Welgemeend.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hallo modjes zien jullie deze doodsverwensing
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee jij stelt een vraag en ik stel een wedervraag. Ik wilde eigenlijk een nee horen om zeker te weten dat je vanavond niet het leven laat.
Ik noem mezelf ook niet jongquote:
Ik begrijp het helemaalquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op wie moet ik anders verbale diarree loslaten morgen? Heb liever dat zij hier blijft.
Wat lief ditquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op wie moet ik anders verbale diarree loslaten morgen? Heb liever dat zij hier blijft.
Ahwquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker voor jequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan er idd niets over vinden dat je dat hebt gezegd, jammer
Die kan gewoon rechtop staan hoor. Krokante geel beddengoedquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:48 schreef Flamarande het volgende:
Heb mijn dekbed buiten gehangen vandaag
Kan niet wachten tot het echt warm genoeg is om beddengoed buiten te laten drogen en dan s avonds bed opmaken ermeequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:48 schreef Flamarande het volgende:
Heb mijn dekbed buiten gehangen vandaag
Vertelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet wel iets lekkerders voor me hoor
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet wel iets lekkerders voor me hoor
Dat lijkt me niet zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seksquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het echt warm genoeg is om beddengoed buiten te laten drogen en dan s avonds bed opmaken ermee
Je weet me te vindenquote:
Extra kaas?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De reviews zijn wel oke. Er zat alleen wel heel veel kaas op.
En zout ook tochquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De reviews zijn wel oke. Er zat alleen wel heel veel kaas op.
Ja maar echtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |