Ik noem mezelf ook niet jongquote:
Ik begrijp het helemaalquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op wie moet ik anders verbale diarree loslaten morgen? Heb liever dat zij hier blijft.
Wat lief ditquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op wie moet ik anders verbale diarree loslaten morgen? Heb liever dat zij hier blijft.
Ahwquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker voor jequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan er idd niets over vinden dat je dat hebt gezegd, jammer
Die kan gewoon rechtop staan hoor. Krokante geel beddengoedquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:48 schreef Flamarande het volgende:
Heb mijn dekbed buiten gehangen vandaag
Kan niet wachten tot het echt warm genoeg is om beddengoed buiten te laten drogen en dan s avonds bed opmaken ermeequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:48 schreef Flamarande het volgende:
Heb mijn dekbed buiten gehangen vandaag
Vertelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet wel iets lekkerders voor me hoor
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet wel iets lekkerders voor me hoor
Dat lijkt me niet zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seksquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het echt warm genoeg is om beddengoed buiten te laten drogen en dan s avonds bed opmaken ermee
Je weet me te vindenquote:
Extra kaas?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De reviews zijn wel oke. Er zat alleen wel heel veel kaas op.
En zout ook tochquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De reviews zijn wel oke. Er zat alleen wel heel veel kaas op.
Ja maar echtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |