Haha as ifquote:
Kaassoufflequote:
Ik heb woon niet in de buurt, heb helaas geen rijbewijs of OV chipkaart maar anders zou ik wel komen helpen hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ga uiteten in Amsterdam. T moet wel anders heb ik een probleem. Kom je me dan helpen?
Komt doordat ik hier postquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb overal gekeken en het is overal kut, dit is de enige plek waar het uit te houden is.
Wie heeft er nou geen rijbewijs gekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb woon niet in de buurt, heb helaas geen rijbewijs of OV chipkaart maar anders zou ik wel komen helpen hoor
Ben nog jong, tijd genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen rijbewijs gek
quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zet jezelf op een voetstuk en dat is prima, het klopt namelijk wel gewoon.
quote:
Nee jij stelt een vraag en ik stel een wedervraag. Ik wilde eigenlijk een nee horen om zeker te weten dat je vanavond niet het leven laat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hallo modjes zien jullie deze doodsverwensing
Welgemeend.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hallo modjes zien jullie deze doodsverwensing
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee jij stelt een vraag en ik stel een wedervraag. Ik wilde eigenlijk een nee horen om zeker te weten dat je vanavond niet het leven laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |