Nee nog veel ergerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja en jij hebt toch niet zo’n turkenneus
quote:
Waarom niet?quote:
Meestal wel, geen idee waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
Geven jullie fooi aan de bezorger als ze je eten brengen?
Ik geef alleen aan de pizzabezorger omdat zij gratis bezorgen ;squote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Meestal wel, geen idee waarom eigenlijk
Ligt er aan. 1 restaurant die wel echt lekker eten maakt altijd, is vaak dezelfde jongen die komt bezorgen. Die geef ik meestal wat kleingeld. Die doen ook nooit moeilijk om nog iets te brengen als ze iets zijn vergeten. Die komt op zo'n fiets en fietst de halve stad door.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
Geven jullie fooi aan de bezorger als ze je eten brengen?
En toch ben jij bereid fooi te geven, is dat niet frappant?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:01 schreef HPLC het volgende:
toen ik de ochtendkrant elke dag bezorgde kreeg ik ook maar 1 keer per jaar fooi en die luie bezorgers van het voedsel zitten nog wel met hun dikke reet op een scooter of in de auto
Dit is alleen indrukwekkend als je niet in schubbekutteveen woontquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ligt er aan. 1 restaurant die wel echt lekker eten maakt altijd, is vaak dezelfde jongen die komt bezorgen. Die geef ik meestal wat kleingeld. Die doen ook nooit moeilijk om nog iets te brengen als ze iets zijn vergeten. Die komt op zo'n fiets en fietst de halve stad door.
Die jongen heet vast geen Bradley danquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ligt er aan. 1 restaurant die wel echt lekker eten maakt altijd, is vaak dezelfde jongen die komt bezorgen. Die geef ik meestal wat kleingeld. Die doen ook nooit moeilijk om nog iets te brengen als ze iets zijn vergeten. Die komt op zo'n fiets en fietst de halve stad door.
echt hè, geen ruggengraatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En toch ben jij bereid fooi te geven, is dat niet frappant?
Moet je wel vaak bezorgkosten betalen?quote:
Bezorgkosten zijn 1.50. Maar ook als ik geen bezorgkosten hoef te betalen zou ik geen fooi geven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je wel vaak bezorgkosten betalen?
Klopt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is alleen indrukwekkend als je niet in schubbekutteveen woont
Ik vermoed van niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die jongen heet vast geen Bradley dan
Oké ik voel me wat minder schuldig nuquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bezorgkosten zijn 1.50. Maar ook als ik geen bezorgkosten hoef te betalen zou ik geen fooi geven.
Mss als je het goed zou doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:
Ik krijg toch ook geen fooi voor het uitvoeren van mn werk
Jij laat natuurlijk ook de bezorger weleens binnenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Flamarande het volgende:
Via thuisbezorgd betaal ik al voor mijn bestelling, bereiding, bezorging en betaling blijf niet aan de gang
Nee jij krijgt al genoeg salarisquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:
Deze maand was wel even schrikkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij krijgt al genoeg salaris
Wuuut, no munnie????quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij laat natuurlijk ook de bezorger weleens binnen
Want?quote:
bizar, heb een foto gezien waarop je hard aan het werk bent @WAHRHEITquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:
Kinderarbeid noemen ze datquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
bizar, heb een foto gezien waarop je hard aan het werk bent @:WAHRHEIT
Slikken hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrikken of schikken ahha
Ik krijg elke maand hetzelfdequote:
Nooitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
We wonen in Nederland en passen ons gewoon aan
Ik niet helaasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg elke maand hetzelfde
Hahaha goeie weer Ronaldquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrikken of schikken ahha
Waarom zou je je schuldig voelen? Je geeft de pakketbezorger ook geen fooi toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké ik voel me wat minder schuldig nu
"Helaas"quote:
Niet meer sinds Arie-gatequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je je schuldig voelen? Je geeft de pakketbezorger ook geen fooi toch?
2. Zoveel procent erbij toch sinds een maandquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg elke maand hetzelfde
Is dat zo? Ik heb werkelijk geen idee, heb al maanden niet op mn loonstrook gekekenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Flamarande het volgende:
[..]
2. Zoveel procent erbij toch sinds een maand
Dat zeggen mensen die genoeg verdienen altijdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb werkelijk geen idee, heb al maanden niet op mn loonstrook gekeken
Echt hèquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die genoeg verdienen altijd
Wel als het daardoor 1000 euro minder wasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als iedere maand hetzelfde was hoor haha
Zoveel fluctueert het niet hoor :squote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als het daardoor 1000 euro minder was
Ik verdien genoeg maar krijg het niet ahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die genoeg verdienen altijd
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg maar krijg het niet ahaha
Hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Zosk het volgende:
En dan komt het onder het minimumloon dat kan helemaal niet haha
You make me smilequote:
Goed zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga komend jaar wel een schaal omhoog en hopelijk ook een functieschaal omhoog ehehehe
Waar blijft mijn lekkersquote:
ik verdien te veelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg maar krijg het niet ahaha
Heb nog niet besteld. Heb keuzestress. Bij de ene snackbar hebben ze lekkerdere kipburgers maar bij de andere lekkerdere friet :squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |