Wtf hoezo zo veel frietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seks
Hahaquote:
Vervelend zegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En de pepers waren niet pittig.
Ikrquote:
Godtyfusquote:
Hou op met me hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je weet mij ook te vinden dus als je me nodig hebt, dan hoor ik het wel
Doe niet zo eigenwijsquote:
Wil ik ookquote:
Hahaha ik snap hemquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat jij 'm nog niet hebt gehad haha
Nee srsquote:
Lekker zegquote:
Wat nou weer ik zei alleen nog 9 weken werkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo achterlijk doen
Hij zit erquote:
Doet ze dat dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo achterlijk doen
Maakt niet uit wat je zegt hoor want dat verandert er niets aanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat nou weer ik zei alleen nog 9 weken werken
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Best wel lekker ja al zeg ik het zelf
Zij heeft ook gevoelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
Geven jullie fooi aan de bezorger als ze je eten brengen?
Nope.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
Nee nog veel ergerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja en jij hebt toch niet zo’n turkenneus
quote:
Waarom niet?quote:
Meestal wel, geen idee waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
Ik geef alleen aan de pizzabezorger omdat zij gratis bezorgen ;squote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Meestal wel, geen idee waarom eigenlijk
Ligt er aan. 1 restaurant die wel echt lekker eten maakt altijd, is vaak dezelfde jongen die komt bezorgen. Die geef ik meestal wat kleingeld. Die doen ook nooit moeilijk om nog iets te brengen als ze iets zijn vergeten. Die komt op zo'n fiets en fietst de halve stad door.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
En toch ben jij bereid fooi te geven, is dat niet frappant?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:01 schreef HPLC het volgende:
toen ik de ochtendkrant elke dag bezorgde kreeg ik ook maar 1 keer per jaar fooi en die luie bezorgers van het voedsel zitten nog wel met hun dikke reet op een scooter of in de auto
Dit is alleen indrukwekkend als je niet in schubbekutteveen woontquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ligt er aan. 1 restaurant die wel echt lekker eten maakt altijd, is vaak dezelfde jongen die komt bezorgen. Die geef ik meestal wat kleingeld. Die doen ook nooit moeilijk om nog iets te brengen als ze iets zijn vergeten. Die komt op zo'n fiets en fietst de halve stad door.
Die jongen heet vast geen Bradley danquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ligt er aan. 1 restaurant die wel echt lekker eten maakt altijd, is vaak dezelfde jongen die komt bezorgen. Die geef ik meestal wat kleingeld. Die doen ook nooit moeilijk om nog iets te brengen als ze iets zijn vergeten. Die komt op zo'n fiets en fietst de halve stad door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |