Nee jij stelt een vraag en ik stel een wedervraag. Ik wilde eigenlijk een nee horen om zeker te weten dat je vanavond niet het leven laat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hallo modjes zien jullie deze doodsverwensing
Welgemeend.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hallo modjes zien jullie deze doodsverwensing
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee jij stelt een vraag en ik stel een wedervraag. Ik wilde eigenlijk een nee horen om zeker te weten dat je vanavond niet het leven laat.
Ik noem mezelf ook niet jongquote:
Ik begrijp het helemaalquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op wie moet ik anders verbale diarree loslaten morgen? Heb liever dat zij hier blijft.
Wat lief ditquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op wie moet ik anders verbale diarree loslaten morgen? Heb liever dat zij hier blijft.
Ahwquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker voor jequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan er idd niets over vinden dat je dat hebt gezegd, jammer
Die kan gewoon rechtop staan hoor. Krokante geel beddengoedquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:48 schreef Flamarande het volgende:
Heb mijn dekbed buiten gehangen vandaag
Kan niet wachten tot het echt warm genoeg is om beddengoed buiten te laten drogen en dan s avonds bed opmaken ermeequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:48 schreef Flamarande het volgende:
Heb mijn dekbed buiten gehangen vandaag
Vertelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet wel iets lekkerders voor me hoor
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet wel iets lekkerders voor me hoor
Dat lijkt me niet zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seksquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het echt warm genoeg is om beddengoed buiten te laten drogen en dan s avonds bed opmaken ermee
Je weet me te vindenquote:
Extra kaas?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De reviews zijn wel oke. Er zat alleen wel heel veel kaas op.
En zout ook tochquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De reviews zijn wel oke. Er zat alleen wel heel veel kaas op.
Ja maar echtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seks
Wtf hoezo zo veel frietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 grote patat en een kleine kapsalon van pizzeria Bella Italia uit Hilversum?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als je dan net gedoucht in je bed stapt dat is beter dan seks
Hahaquote:
Vervelend zegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En de pepers waren niet pittig.
Ikrquote:
Godtyfusquote:
Hou op met me hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je weet mij ook te vinden dus als je me nodig hebt, dan hoor ik het wel
Doe niet zo eigenwijsquote:
Wil ik ookquote:
Hahaha ik snap hemquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat jij 'm nog niet hebt gehad haha
Nee srsquote:
Lekker zegquote:
Wat nou weer ik zei alleen nog 9 weken werkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo achterlijk doen
Hij zit erquote:
Doet ze dat dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo achterlijk doen
Maakt niet uit wat je zegt hoor want dat verandert er niets aanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat nou weer ik zei alleen nog 9 weken werken
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Best wel lekker ja al zeg ik het zelf
Zij heeft ook gevoelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
Geven jullie fooi aan de bezorger als ze je eten brengen?
Nope.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
Geven jullie fooi aan de bezorger als ze je eten brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |