You make me smilequote:
Goed zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga komend jaar wel een schaal omhoog en hopelijk ook een functieschaal omhoog ehehehe
Waar blijft mijn lekkersquote:
ik verdien te veelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg maar krijg het niet ahaha
Heb nog niet besteld. Heb keuzestress. Bij de ene snackbar hebben ze lekkerdere kipburgers maar bij de andere lekkerdere friet :squote:
Friet bij de een, burger bij de ander.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog niet besteld. Heb keuzestress. Bij de ene snackbar hebben ze lekkerdere kipburgers maar bij de andere lekkerdere friet :s
Je mag het restant wel naar mij overmaken hoor :squote:
Ja en dan twee keer bezorgkostenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Friet bij de een, burger bij de ander.
Oh stomquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en dan twee keer bezorgkosten![]()
Ga wel voor lekkerdere friet en kaassouffle en kipnuggets
zodat jij het gaat opeten zeker, neequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag het restant wel naar mij overmaken hoor :s
Liever hippies in de 1e kamer dan nog meer van die eigen zakkenvullers.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef HPLC het volgende:
waarom krijg ik op facebook steeds reclame van de sp te zienHeb helemaal niks met die onrealistische hippies
ja, daar ben ik het volkomen mee eens. Kutkamer eersteklasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Liever hippies in de 1e kamer dan nog meer van die eigen zakkenvullers.
Gewoon bij allebeiquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog niet besteld. Heb keuzestress. Bij de ene snackbar hebben ze lekkerdere kipburgers maar bij de andere lekkerdere friet :s
Wat ga je makenquote:
Lekkerquote:
Vet kut. Nu maar gewoon bestellen zeker?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:29 schreef Flamarande het volgende:
Dacht dat ik nog ovenfriet had maar er zaten echt nog 10 frietjes in de zak
Nee maak wel tuna saladquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vet kut. Nu maar gewoon bestellen zeker?
Is goed heb je ook dickquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Samen ijs eten op de bank?
App een tijdje met een tindermatch maar ik vind daten zo kut en cringe dus binnenkort ghost ik hem welquote:
Maar zo eindig je zoals wijquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
App een tijdje met een tindermatch maar ik vind daten zo kut en cringe dus binnenkort ghost ik hem wel
En dan iets duurs terugkopen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar wel in 2 jaar tijd 30k meer waard geworden, dus ik zet hem te koop
Heb ik serieus over nagedacht maar stel dat het nog 3 keer zo lang duurtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon jaar of 5 van de winst huren en wachten tot de markt instort
ghehe echt hequote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik serieus over nagedacht maar stel dat het nog 3 keer zo lang duurt![]()
En huren is ook ziek duur nu
geen fooi gegeven zekerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:05 schreef Chloroform het volgende:
Geen milkshake want apparaat was stuk :s
Zondequote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:05 schreef Chloroform het volgende:
Geen milkshake want apparaat was stuk :s
Nee, heb 2 euro betaald voor t bezorgenquote:
Ben je al pannenkoeken aan het bakken?quote:
Nee ga ik nu doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je al pannenkoeken aan het bakken?
Niet leuk genoeg dusquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
App een tijdje met een tindermatch maar ik vind daten zo kut en cringe dus binnenkort ghost ik hem wel
Succes, niet aan laten branden hequote:
Ja had op zijn minst op je bord mogen liggen. Moet je nog kloppen? Beslag wordt lekkerder als je het even laat staan.quote:
Doe ik nooitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Succes, niet aan laten branden he
Gewoon melk en ei erbij en hatseflats in die kutpan hoppatee zeg ik danquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja had op zijn minst op je bord mogen liggen. Moet je nog kloppen? Beslag wordt lekkerder als je het even laat staan.
Ik ga zo poepen terwijl jij pannenkoeken staat te bakken haha
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon melk en ei erbij en hatseflats in die kutpan hoppatee zeg ik dan
Waarom nou weer een kutpanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
De rest van mijn levenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe lang blijft het awkward denk je?
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
ghehe leuk jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:35 schreef Flamarande het volgende:
Afval- en rioolheffing ook weer binnen daar gaat mijn vakantie
Haha.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben gewoon gemaakt om alleen te blijven
Met korte intervallen van geluk, hoop en liefde
En zelfmoordneigingenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Same.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat je voor schelden met kanker een ban krijgt
Ik steun jequote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:18 schreef Flamarande het volgende:
Geintje jongens ik ga van de week wel daten
Zeker welquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het gelukt met je kaaspannenkoek
Daarom zouden die gifjes beter bij je passenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ikr Serena is zo’n schijnheilige attention whore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |