geen fooi gegeven zekerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:05 schreef Chloroform het volgende:
Geen milkshake want apparaat was stuk :s
Zondequote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:05 schreef Chloroform het volgende:
Geen milkshake want apparaat was stuk :s
Nee, heb 2 euro betaald voor t bezorgenquote:
Ben je al pannenkoeken aan het bakken?quote:
Nee ga ik nu doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je al pannenkoeken aan het bakken?
Niet leuk genoeg dusquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
App een tijdje met een tindermatch maar ik vind daten zo kut en cringe dus binnenkort ghost ik hem wel
Succes, niet aan laten branden hequote:
Ja had op zijn minst op je bord mogen liggen. Moet je nog kloppen? Beslag wordt lekkerder als je het even laat staan.quote:
Doe ik nooitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Succes, niet aan laten branden he
Gewoon melk en ei erbij en hatseflats in die kutpan hoppatee zeg ik danquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja had op zijn minst op je bord mogen liggen. Moet je nog kloppen? Beslag wordt lekkerder als je het even laat staan.
Ik ga zo poepen terwijl jij pannenkoeken staat te bakken haha
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon melk en ei erbij en hatseflats in die kutpan hoppatee zeg ik dan
Waarom nou weer een kutpanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
De rest van mijn levenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe lang blijft het awkward denk je?
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |