echt hè, geen ruggengraatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En toch ben jij bereid fooi te geven, is dat niet frappant?

Moet je wel vaak bezorgkosten betalen?quote:

Bezorgkosten zijn 1.50. Maar ook als ik geen bezorgkosten hoef te betalen zou ik geen fooi geven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je wel vaak bezorgkosten betalen?

Klopt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is alleen indrukwekkend als je niet in schubbekutteveen woont
Ik vermoed van niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die jongen heet vast geen Bradley dan

Oké ik voel me wat minder schuldig nuquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bezorgkosten zijn 1.50. Maar ook als ik geen bezorgkosten hoef te betalen zou ik geen fooi geven.

Mss als je het goed zou doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:
Ik krijg toch ook geen fooi voor het uitvoeren van mn werk

Jij laat natuurlijk ook de bezorger weleens binnenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Flamarande het volgende:
Via thuisbezorgd betaal ik al voor mijn bestelling, bereiding, bezorging en betaling blijf niet aan de gang

Nee jij krijgt al genoeg salarisquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:

Deze maand was wel even schrikkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij krijgt al genoeg salaris

Wuuut, no munnie????quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij laat natuurlijk ook de bezorger weleens binnen

Want?quote:

bizar, heb een foto gezien waarop je hard aan het werk bent @WAHRHEITquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:

Kinderarbeid noemen ze datquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
bizar, heb een foto gezien waarop je hard aan het werk bent @:WAHRHEIT

Slikken hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrikken of schikken ahha

Ik krijg elke maand hetzelfdequote:

Nooitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
We wonen in Nederland en passen ons gewoon aan

Ik niet helaasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg elke maand hetzelfde

Hahaha goeie weer Ronaldquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrikken of schikken ahha

Waarom zou je je schuldig voelen? Je geeft de pakketbezorger ook geen fooi toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké ik voel me wat minder schuldig nu

"Helaas"quote:

Niet meer sinds Arie-gatequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je je schuldig voelen? Je geeft de pakketbezorger ook geen fooi toch?

2. Zoveel procent erbij toch sinds een maandquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg elke maand hetzelfde

Is dat zo? Ik heb werkelijk geen idee, heb al maanden niet op mn loonstrook gekekenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Flamarande het volgende:
[..]
2. Zoveel procent erbij toch sinds een maand

Dat zeggen mensen die genoeg verdienen altijdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb werkelijk geen idee, heb al maanden niet op mn loonstrook gekeken

Echt hèquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die genoeg verdienen altijd

Wel als het daardoor 1000 euro minder wasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als iedere maand hetzelfde was hoor haha

Zoveel fluctueert het niet hoor :squote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als het daardoor 1000 euro minder was

Ik verdien genoeg maar krijg het niet ahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die genoeg verdienen altijd

Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg maar krijg het niet ahaha

Hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Zosk het volgende:
En dan komt het onder het minimumloon dat kan helemaal niet haha

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |