echt hè, geen ruggengraatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En toch ben jij bereid fooi te geven, is dat niet frappant?
Moet je wel vaak bezorgkosten betalen?quote:
Bezorgkosten zijn 1.50. Maar ook als ik geen bezorgkosten hoef te betalen zou ik geen fooi geven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je wel vaak bezorgkosten betalen?
Klopt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is alleen indrukwekkend als je niet in schubbekutteveen woont
Ik vermoed van niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die jongen heet vast geen Bradley dan
Oké ik voel me wat minder schuldig nuquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bezorgkosten zijn 1.50. Maar ook als ik geen bezorgkosten hoef te betalen zou ik geen fooi geven.
Mss als je het goed zou doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:
Ik krijg toch ook geen fooi voor het uitvoeren van mn werk
Jij laat natuurlijk ook de bezorger weleens binnenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Flamarande het volgende:
Via thuisbezorgd betaal ik al voor mijn bestelling, bereiding, bezorging en betaling blijf niet aan de gang
Nee jij krijgt al genoeg salarisquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:
Deze maand was wel even schrikkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij krijgt al genoeg salaris
Wuuut, no munnie????quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij laat natuurlijk ook de bezorger weleens binnen
Want?quote:
bizar, heb een foto gezien waarop je hard aan het werk bent @WAHRHEITquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef Zosk het volgende:
Kinderarbeid noemen ze datquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
bizar, heb een foto gezien waarop je hard aan het werk bent @:WAHRHEIT
Slikken hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrikken of schikken ahha
Ik krijg elke maand hetzelfdequote:
Nooitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
We wonen in Nederland en passen ons gewoon aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |