Hoezo. Het is hier gewoon Nederland hoor. Geen Noord-Korea.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:53 schreef Kiid het volgende:
Je moet sws wel erg nieuw op fok zijn als je denkt dat er iets als freedom of speech bestaat
je bent vrij om iets te zeggen maar ook vrij om er keihard uitge(woord die alleen bij hans niet wordt verwijderd)d te wordenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoezo. Het is hier gewoon Nederland hoor. Geen Noord-Korea.
nog even en ze staan bovenaan in het rechter rijtjequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon zo:
[ afbeelding ]
Als je mijn notes zou bekijken dan zou je anders denkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoezo. Het is hier gewoon Nederland hoor. Geen Noord-Korea.
daarom moet je ook aardig doen tegen moderators, dan mag je gewoon wat meer dan anderenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent vrij om iets te zeggen maar ook vrij om er keihard uitge(woord die alleen bij hans niet wordt verwijderd)d te worden
kijk je al uit naar zondag?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
daarom moet je ook aardig doen tegen moderators, dan mag je gewoon wat meer dan anderen
ik doe nooit anders dan aardig tegen de mods hier, vraag maar aan debieltje haags of vetnek driepinkquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
daarom moet je ook aardig doen tegen moderators, dan mag je gewoon wat meer dan anderen
Niet echtquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kijk je al uit naar zondag?
Je mag je notes niet delen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je mijn notes zou bekijken dan zou je anders denken
Volgens mij vond grath dit iets te choquerend, hij is in geen velden of wegen meer te bekennenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
nog even en ze staan bovenaan in het rechter rijtje
gelukkig komen de neusjes demonstreren in Den Haagquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet echtHeb er echt een hekel aan dat sommige teams alleen goed kunnen voetballen als de Godenzonen op bezoek komen
Ik daarentegen, geef exact NUL neuks.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef HPLC het volgende:
ik hoop wel dat die Rotterdammers met 10-0 van het veld gaan druipen, dan mag van mij PSV kampioen worden
Je bent zelf een neusquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig komen de neusjes demonstreren in Den Haag
ik gun het psv ook niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef HPLC het volgende:
ik hoop wel dat die Rotterdammers met 10-0 van het veld gaan druipen, dan mag van mij PSV kampioen worden
Autist.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef Flamarande het volgende:
Waarom staan er eigenlijk nergens duidelijke regels voor de sc. Elke mod houdt er weer andere regels op na en ook die verschillen per dag.
Beetje verwarrend tbh
Ik dacht dat van alle mensen jij het ondertussen wel zou snappen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef Flamarande het volgende:
Waarom staan er eigenlijk nergens duidelijke regels voor de sc. Elke mod houdt er weer andere regels op na en ook die verschillen per dag.
Beetje verwarrend tbh
Dan ga je toch lekker korfbal kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik daarentegen, geef exact NUL neuks.
Kritiekquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef Flamarande het volgende:
Beetje verwarrend tbh
GEWOON NORMAAL DOEN IS DE REGEL, SNAP DAT DANquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef Flamarande het volgende:
Beetje verwarrend tbh
Ik denk dat Feyenoord eerst op voorsprong komt met 2 punten. En in de tweede helft maakt PSV er dan 2-2 van.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef HPLC het volgende:
Juist niet, geen enkel behandelplan slaat aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat van alle mensen jij het ondertussen wel zou snappen.
Wel tickets voor Oranjeleeuwinnen Nederland - Mexico gekocht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker korfbal kijken
nee dat is leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker korfbal kijken
Heb jij ineens verstand van voetbalquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord eerst op voorsprong komt met 2 punten. En in de tweede helft maakt PSV er dan 2-2 van.
Lekker coke snuiven op de tribune en daarna met horeca meubilair gooien naar de fans van mexicoquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel tickets voor Oranjeleeuwinnen Nederland - Mexico gekocht.
Wat andersquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker coke snuiven op de tribune en daarna met horeca meubilair gooien naar de fans van mexico
Sadquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:02 schreef Kiid het volgende:
Hopelijk verliezen we gewoon en dan woensdag winnen
Ik heb geloof ik nog nooit meer dan vijf minuten van een wedstrijd gezien waar ik bij was.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Mensen die braaf naar een wedstrijd kijken zonder drugs of drank_!
Het heet niet voor niets de feyenoordCUPquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:02 schreef Kiid het volgende:
Hopelijk verliezen we gewoon en dan woensdag winnen
Dan log je toch lekker uit joh.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Kut ik wilde vandaag eigenlijk stoofvlees maken maar dat lukt niet meer.
Neer. Ik voorspel je dat mijn voorspelling niet uitkomt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij ineens verstand van voetbal
Heb jou hier nog nooit normaal zien doenquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GEWOON NORMAAL DOEN IS DE REGEL, SNAP DAT DAN
Ik stuur een troostpakketje met een reserve-t-shirtquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Ik ga uit woede een gat in mijn muur slaan.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stuur een troostpakketje met een reserve-t-shirt
Niet onderweg een caravan in de fik zetten he?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:07 schreef Flamarande het volgende:
Jongens ik ben even naar de avondwinkel
Dat zijn allemaal van die oostblokkers die met hun rug naar de toekomst blijven lopen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:05 schreef Solotov het volgende:
Was paar jaar terug bij een wedstrijd van partizan belgrado.
Wat een leipos daar mooi man
Waarom de avondwinkel? De normale winkel is nog open..quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:07 schreef Flamarande het volgende:
Ik fake echt nog een keer hartaanval door jou.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom de avondwinkel? De normale winkel is nog open..
Echte niet mogelijk?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik fake echt nog een keer hartaanval door jou.
Voorbarig, voor hetzelfde geld heb je het bij het rechte eind en dan ben je helemaal het vrouwtje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Neer. Ik voorspel je dat mijn voorspelling niet uitkomt.
In eigen huis wint PSV wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voorbarig, voor hetzelfde geld heb je het bij het rechte eind en dan ben je helemaal het vrouwtje.
Viesduurquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:07 schreef Flamarande het volgende:
netjes.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:23 schreef xcachet het volgende:
7,9 voor het eerste tentamen van dit jaar.
Goed gedaan!quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:23 schreef xcachet het volgende:
Ik geloof er niks van, want 40% van de stof had ik niet geleerd dus had de open vragen leeg gelaten. Maar ik vind ‘t helemaal prima.quote:
zeker extra puntjes omdat je aan de droplul hebt gezogen voor een tientjequote:Op woensdag 20 februari 2019 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, want 40% van de stof had ik niet geleerd dus had de open vragen leeg gelaten. Maar ik vind ‘t helemaal prima.
Makes no sense om én een hoger cijfer te krijgen én een tientje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeker extra puntjes omdat je aan de droplul hebt gezogen voor een tientje
Zie je toch niet van op die hoogtequote:Op woensdag 20 februari 2019 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Makes no sense om én een hoger cijfer te krijgen én een tientje.
En de docent is lelijk, dus doe maar even niet.
Zo heet het nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets de feyenoordCUP
Cijfer vast verwisseld met dat van een andere leerling.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, want 40% van de stof had ik niet geleerd dus had de open vragen leeg gelaten. Maar ik vind ‘t helemaal prima.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou het wel moeten heten, met al die "toevallige" thuiswedstrijden.quote:
Ben ik wel bang voor. Maar het is definitief gemaakt. Dus ze kunnen het niet meer wijzigen volgens mij.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Cijfer vast verwisseld met dat van een andere leerling.
Je hebt net zo'n grote kans om uit te loten als dat je thuis loot, hé.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het wel moeten heten, met al die "toevallige" thuiswedstrijden.
Nou nou, 18 van de 21 wedstrijden in eigen huis is gewoon toeval hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhu uhuquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt net zo'n grote kans om uit te loten als dat je thuis loot, hé.
Dacht ik ook weleens op de middelbare als ik een flopcijfer had.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik wel bang voor. Maar het is definitief gemaakt. Dus ze kunnen het niet meer wijzigen volgens mij.
Zelfs de oorzaak van een goed cijfer kan niet door mezelf komen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht ik ook weleens op de middelbare als ik een flopcijfer had.
Oorzaak nooit bij jezelf zoeken
Dus de dildo’sboeken kunnen erop gezet worden?quote:
Lekker bezig, wat voor vak?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:23 schreef xcachet het volgende:
Is inderdaad een enig plekje om dildo’s uit te stallen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus de dildo’sboeken kunnen erop gezet worden?
Wij hebben geen vakken meer bij mij op de studie maar modules. Zo’n module bestaat uit 1 tot 3 tentamens en per tentamen vaak 2 tot 4 verschillende vakken. Deze was Inkoop, HRM en Operations Management.quote:
Wilhelmina pepermuntquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is inderdaad een enig plekje om dildo’s uit te stallen.
[ afbeelding ]
Oh god, je gaat 4ebe achterna.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij hebben geen vakken meer bij mij op de studie maar modules. Zo’n module bestaat uit 1 tot 3 tentamens en per tentamen vaak 2 tot 4 verschillende vakken. Deze was Inkoop, HRM en Operations Management.
Wat is dat witte poeder daar onderinquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is inderdaad een enig plekje om dildo’s uit te stallen.
[ afbeelding ]
_____/quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Wat is dat witte poeder daar onderin
Ik lees niet echt boeken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wilhelmina pepermunt
Verder een beetje matige boekencollectie.
Gaat een beetje lastig als je 2 straten verderop woontquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Liever dat je op zn minst 5km uit m’n buurt blijft.
Dus? De boeken die ik in de woonkamer heb staan, staan er ook voor de sier. Als ik lees, lees ik via een e-reader...quote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Luister wel Podcasts en lees elke dag de krant. Vind ik genoeg.
Welke krant?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Luister wel Podcasts en lees elke dag de krant. Vind ik genoeg.
Netjes. Degelijk. Ook een tijdje gelezen, maar ik blijf een Volkskrant jongen. Vorige week een abo voor 3 jaar genomen op de weekendeditie.quote:
3 jaarquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Netjes. Degelijk. Ook een tijdje gelezen, maar ik blijf een Volkskrant jongen. Vorige week een abo voor 3 jaar genomen op de weekendeditie.
Altijd mogelijkheid tot tussentijds opzeggen, maar zo'n actie is er maar even. En met inflatie gerekend bespaar je nog meer dan je met een actie al bespaardquote:
Wanneer zou het lichaam 25 graden bereiken?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
Ik wil op een terras zitten met 25 graden ofzo
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wanneer zou het lichaam 25 graden bereiken?
Succes!
kom dan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
Ik wil op een terras zitten met 25 graden ofzo
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme dacht dat ik 30 dollar aan amerikaans PSN tegoed had gekocht maar blijkt het 30 dollar aan amerikaanse nintendo e-shop punten te gaan
GODVERDOMME MAN
Manmanman..quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme dacht dat ik 30 dollar aan amerikaans PSN tegoed had gekocht maar blijkt het 30 dollar aan amerikaanse nintendo e-shop punten te gaan
GODVERDOMME MAN
natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
grappen uithalen doe je maar bij je moeder
waarom zou je een negatieve emotie vrijwillig willen voelenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
Ik wil boos worden op Der_Mann maar het lukt niet
Ik zou ook graag wel eens willen huilen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou je een negatieve emotie vrijwillig willen voelen
dat is de enige emotie die ik ken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou je een negatieve emotie vrijwillig willen voelen
groei jij na iedere beurt weer een nieuwe maagdelijkheid danquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn maagdelijkheid in ruil voor alle drie!
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook al zou ik worden geflest, zou ik het alsnog doen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Jij niet?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
groei jij na iedere beurt weer een nieuwe maagdelijkheid dan
Hehehequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit serieus een vraag die je moet stellen gast
Moet nog 1,5 jaar liefje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er nog niet aan toe schat.
Ja, tardis. Is er 1 vanquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Paging @:Vlaggenroof als expert van wezens zonder hart.
Je moeder misschien. Als je je kt doet met lichte gewichten doe je dat wel pannekoek.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
je gaat toch geen 12 herhalingen doen bij het deadliften, ben je een domme kut ofzo
Hnnggquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je moeder misschien. Als je je kt doet met lichte gewichten doe je dat wel pannekoek.
Ligt aan de gamequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje zoals gamen op een console
Sowieso met een controllerquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:20 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ligt aan de game
Fifa hoort gewoon op console
Wanneer ga je samenwonen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:20 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ligt aan de game
Fifa hoort gewoon op console
hey vriend heb jij heel toevallig een amerikaans nintendo account waar je al te graag een spel van $30 of minder digitaal wilt aanschaffenquote:
En? Wat is het resultaat?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:19 schreef scrupuleus het volgende:
Even controleren hoe groot jouw commitment is met de nieuwe vlam
Ik ben gestopt bij de gamecube, dus nee denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey vriend heb jij heel toevallig een amerikaans nintendo account waar je al te graag een spel van $30 of minder digitaal wilt aanschaffen
Hahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je twijfelt nog maar de gevoelens zijn sterk
Dat is grathquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij moet niet zomaar stoer doen, eikel.
Ja goeiequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je m even in noelle
echt hè, en dan ben je een weekje weg en dan post ie een hartje omdat hij toch blij is dat je terug bentquote:
Inderdaad, zo verwarrend.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, en dan ben je een weekje weg en dan post ie een hartje omdat hij toch blij is dat je terug bent
Nog even en je hoort er weer helemaal bijquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja goeie
Doe k straks ff, zit mobiel nu
natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel.
Heb er altijd al bij gehoord weet je zelf dondersgoedquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog even en je hoort er weer helemaal bij
Hoe dichter bij de 0...quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Liever een meisje van 14 dan een van 8 heh
Fijn om te zien dat je verliefd bentquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:26 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja ff wachten tot ze klaar is met vmbo
Hij wil indruk maken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Grath is een fucker. Lekker stoer doen op internet.
He Nielsquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Liever een meisje van 14 dan een van 8 heh
snap je serieus niet dat 12 herhalingen bij een compoundoefening zijn doel een beetje voorbij schiet?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Grath is een fucker. Lekker stoer doen op internet.
Walgelijk dit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En wat niet rekt dat scheurt wel
Hoe gaat dat bij paarden? Gaat er wel eens zo'n enorm dikke paardenlul per ongeluk in een strak merrie anusje?quote:
word je daar hard van?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij paarden? Gaat er wel eens zo'n enorm dikke paardenlul per ongeluk in een strak merrie anusje?
Niet echt, ben gewoon nieuwsgierig naar de dagelijkse gang van zaken rondom de verkrachting bij paarden.quote:
#durftevragenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij paarden? Gaat er wel eens zo'n enorm dikke paardenlul per ongeluk in een strak merrie anusje?
Ligt maar net aan je doel hequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
snap je serieus niet dat 12 herhalingen bij een compoundoefening zijn doel een beetje voorbij schiet?
Hhahahah mooie vent jijquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
echt hequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
waar de fuck gaat het over hier man
proleten
Haha jij snapt het niet en dan zijn wij proleten. Koop anders nog wat PSN tegoed hahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
proleten
12 of meer herhalingen is voornamelijk nuttig met isolatie oefeningen, als je 12 herhalingen kan doen met een gewicht bij een compoundoefening doe je ze overduidelijk niet zwaar genoegquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je doel he
ik snap pedofilie maar al te goedquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha jij snapt het niet en dan zijn wij proleten. Koop anders nog wat PSN tegoed haha
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je beleefd meer plezier met een kind van vier.
Sterktequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap pedofilie maar al te goed
Vind dit best kinderachtig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hey, ik ga zo ballen met de boys, kom je ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
proleten
fixedquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je beleefd meer plezier met een kind of vier.
Maar het kan toch gebeuren dat een hengst verkeerd mikt en met zijn fallus tegen de ster van een merrie aan drukt. Is zo'n beest daarna ook gemutileerd?quote:
in treinvorm?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, ik ga zo ballen met de boys, kom je ook
Dat heb je wel duidelijk gemaakt toen je die arya ui 3 jaar geleden introduceerdequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap pedofilie maar al te goed
Je gaat uit van groei, maar als je gewoon fit wil blijven is daar toch helemaal niks mis mee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
12 of meer herhalingen is voornamelijk nuttig met isolatie oefeningen, als je 12 herhalingen kan doen met een gewicht bij een compoundoefening doe je ze overduidelijk niet zwaar genoeg
zelfs toen was ze al legaalquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat heb je wel duidelijk gemaakt toen je die arya ui 3 jaar geleden introduceerde
Ik probeer er zo veel mogelijk te zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Werk jij niet ofzo? Altijd hier.
Gast, hoe moet ik weten dat jij doet aan maximale shit? Je hebt verschillende manieren van KT ga ajb niet doen of ik ongelijk heb, verrekte iets.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
snap je serieus niet dat 12 herhalingen bij een compoundoefening zijn doel een beetje voorbij schiet?
fijn!quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik probeer er zo veel mogelijk te zijn
Uitkeringstrekkertje dus.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja prof dat is een goeie vraag, ben jij een vieze vuile gore uitkeringstrekker die teert op het geld waar wij hard werkende nederlanders gewoon ons stinkende best voor doen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ik ga helemaal niet uit van groei, ook als je fit wil blijven is het niet slim om 12 herhalingen te doen bij een deadlift omdat je door vermoeidheid slechte vorm aan kan nemen bij hoge herhalingen en je dus alleen maar problemen aan het kweken bent, zelfs bij 20kgquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je gaat uit van groei, maar als je gewoon fit wil blijven is daar toch helemaal niks mis mee.
Bulllllshittttttttt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee ik ga helemaal niet uit van groei, ook als je fit wil blijven is het niet slim om 12 herhalingen te doen bij een deadlift omdat je door vermoeidheid slechte vorm aan kan nemen bij hoge herhalingen en je dus alleen maar problemen aan het kweken bent, zelfs bij 20kg
dankje voor het beantwoorden van mijn vraagquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gast, hoe moet ik weten dat jij doet aan maximale shit? Je hebt verschillende manieren van KT ga ajb niet doen of ik ongelijk heb, verrekte iets.
Ik teer gewoon op spaargeldquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja prof dat is een goeie vraag, ben jij een vieze vuile gore uitkeringstrekker die teert op het geld waar wij hard werkende nederlanders gewoon ons stinkende best voor doen?
Hij probeert alleen niet de aandacht naar zich toe te trekken op dat vlak volgens mij. Anders krijgen we Braddie taferelenquote:
ons spaargeld jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik teer gewoon op spaargeld
Already did that, ik doe niet zomaar iets. Al doe ik geen herhalingen van 12. But thats not the point.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
nope, misschien goed om je een keer in te lezen
Goddank niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij probeert alleen niet de aandacht naar zich toe te trekken op dat vlak volgens mij. Anders krijgen we Braddie taferelen
ik heb er geen verstand van maar in het verleden verloor stimo 100% van de discussies dus ik sta aan de kant van McKaasquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:38 schreef xcachet het volgende:
Mannen die sporten in de sportschool weten het altijd beter bij elkaar. Laat die gene dan lekker eigenwijs zijn.
doe mij eens een bron die zegt dat 12 of meer herhalingen goed isquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Already did that, ik doe niet zomaar iets. Al doe ik geen herhalingen van 12. But thats not the point.
Je hebt mij nog NOOIT gezien. Mooi hoe je de aandacht daarop vestigt om niet toe te geven dat je ongelijk hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof jij het allemaal weet, je bent hartstikke dik haha
jij deadlift elke dag een lichaamsgewicht van 140kg, ik sta aan jou kantquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van maar in het verleden verloor stimo 100% van de discussies dus ik sta aan de kant van McKaas
Zo werkt het niet, jij zegt dat het slecht is kom dan met je bewijs ipv goedkoop scoren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe mij eens een bron die zegt dat 12 of meer herhalingen goed is
jou kantquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij deadlift elke dag een lichaamsgewicht van 140kg, ik sta aan jou kant
wauwquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt mij nog NOOIT gezien. Mooi hoe je de aandacht daarop vestigt om niet toe te geven dat je ongelijk hebt.
ga je naar binnen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jou kant
ik sta nu aan de kant van een hoog gebouw
Veel plezier darlingquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:41 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even mijn kamer opruimen met Temptation Island aan.
#TeamMcGrath always
Pak gelijk de encyclopedie er bij om te kijken wat er gebeurd wanneer een hengst zijn penis in de anus van een merrie drukt, ik wacht nog steeds op antwoorden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:41 schreef xcachet het volgende:
#TeamMcGrath always
ik doe eerlijk gezegd niet echt mijn best op werkquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja prof dat is een goeie vraag, ben jij een vieze vuile gore uitkeringstrekker die teert op het geld waar wij hard werkende nederlanders gewoon ons stinkende best voor doen?
godverdomme, wist ik maar hoe makkelijk dit kon zijn, dan had ik zo'n taalfout veel sneller gemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jou kant
ik sta nu aan de kant van een hoog gebouw
Had die jongen in BCN je maar daar gelaten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:41 schreef xcachet het volgende:
#TeamMcGrath always
ik welquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
ik doe eerlijk gezegd niet echt mijn best op werk
Houd je mond eens met je stimo dit en stimo dat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:46 schreef HPLC het volgende:
de oude Stimorol komt weer terug, nu alleen nog een opmerking over alle kazen zijn minderwaardig en ik druk op de TR-knop
Even dimmen jijquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Houd je mond eens met je stimo dit en stimo dat.
Ik zal nog eens jouw kant kiezenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt mij nog NOOIT gezien. Mooi hoe je de aandacht daarop vestigt om niet toe te geven dat je ongelijk hebt.
wel mooi dat ik haar verdacht stimo te zijn omdat ze als een generieke mocro posttequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:46 schreef HPLC het volgende:
de oude Stimorol komt weer terug, nu alleen nog een opmerking over alle kazen zijn minderwaardig en ik druk op de TR-knop
Je hoerenmoeder volgepompt achter het station door de piemel van Che_quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Houd je mond eens met je stimo dit en stimo dat.
Graag, want zijn piemel is hemels.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder volgepompt achter het station door de piemel van Che_
Huh. Wie?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat doe je boos, volgens mij kook je van woede
Wel raar want de echte Stimo is Koerdquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel mooi dat ik haar verdacht stimo te zijn omdat ze als een generieke mocro postte
marokkanen, turken, koerdenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wel raar want de echte Stimo is Koerd
mag jij blij zijn dat mods pvv stemmers zijn, anders had je ff een maandje erop uit kunnen gaanquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
marokkanen, turken, koerden
allemaal 1 pot agressief nat
Wat is je probleem?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
marokkanen, turken, koerden
allemaal 1 pot agressief nat
Toch aardig van ze?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Marokkanen zeggen heb je een probleem.
Vind het ook altijd erg liefquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Toch aardig van ze?
Ze hebben het beste met je voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |