die geen fok!er isquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat was Braddie als ik mij niet vergis
ik ga straks gewoon stiekem weer braddie posten hoor, pas maar opquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, en ik zie hier geen negatieve manier in.
om te shockerenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niemand begrijpt waarom jij constant dikke mannen googled en post
Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.quote:
HAAL WEGquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon zo:
[ afbeelding ]
Wat ik niet ziequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks gewoon stiekem weer braddie posten hoor, pas maar op
Ja, als je dit zegt dan heb je al verlorenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.
Ze lieten me terugkomen zonder me aan te spreken op enig gedrag. Of ja, ik mag van yvonne geen topics meer van ONZ wegplukken om ze in KLB te sluiten, soit.
Voel echt 0,0 drang om me vervolgens bij wie dan ook te verantwoorden hoor![]()
Oh no, een anonieme vreemdeling op het internet vind dat ik kut ben. Wat een tragedie
hey ik zie een marokkanenclub op nummer 7quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon zo:
[ afbeelding ]
ik ga straks #FIFA19 aanschaffen voor 16 euro om career mode te spelen, wat vind je daar van vriendquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, als je dit zegt dan heb je al verloren
Dan zou het schaap zwart moeten zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ik zie een marokkanenclub op nummer 7
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Wow Srsquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks #FIFA19 aanschaffen voor 16 euro om career mode te spelen, wat vind je daar van vriend
Die pakken toch alle schapen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zou het schaap zwart moeten zijn
VOEG ME TOEquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks #FIFA19 aanschaffen voor 16 euro om career mode te spelen, wat vind je daar van vriend
Enzo Knol of een andere random youtuber mag toch ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom haal je een plaatje van iemand die geen FOK!ker is weg? We hebben toch gewoon freedom of speech?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |