heb jij ook al een uitkering met je sporten overdag?quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:26 schreef McGrath het volgende:
Godver, er was zo'n lekker wijf in de sportschool, voelde me meteen ff Dima
Nee, ik werk thuis.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb jij ook al een uitkering met je sporten overdag?
Veilig antwoord, goed gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel herhalingen ik wil doen he
waarop lijktquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof ik een foto op het internet kan vinden waar ze precies op lijkt, hersenloze papzak
Nee, maar als zulke meiden er rond liepen welquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sportschool waar TS nooit komt
je kan iemand die je tegenkomt knap vinden maar gelijk verliefd worden dan is er mentaal iets niet goedquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
op het meisje in de sportschool, waar ik vanochtend verliefd op werd
die vreselijke aandachtshoer weet zich overal tussen te wringenquote:
oké, kreeg gewoon een stijfjequote:Op woensdag 20 februari 2019 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kan iemand die je tegenkomt knap vinden maar gelijk verliefd worden dan is er mentaal iets niet goed
Nou ja, Dimaatje is het ook geluktquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kan iemand die je tegenkomt knap vinden maar gelijk verliefd worden dan is er mentaal iets niet goed
Ik wil wel iets bij haar ertussen wringenquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vreselijke aandachtshoer weet zich overal tussen te wringen
een goed scherp mes?quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil wel iets bij haar ertussen wringen
Vertelquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil wel iets bij haar ertussen wringen
Soooooooow die onderstequote:Op woensdag 20 februari 2019 13:30 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doen zequote:Op woensdag 20 februari 2019 13:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar als zulke meiden er rond liepen wel
@Moiraquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:53 schreef Monopoly het volgende:
denken dat er mooiere vrouwen bestaan dan Myrr_!
Denkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:53 schreef Monopoly het volgende:
Lekkerwijf jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:53 schreef Monopoly het volgende:
alleen mensen die Myrr niet kennen denken dat..quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:53 schreef Monopoly het volgende:
ah toch welquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zet er volgende keer een puntje achter.
Mussert kon wel meer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:54 schreef HPLC het volgende:
die nieuwe functie kan je echt zo makkelijk mee snitchen @:Fylax
Anton Mussert zou dit toejuichen
ja he, moest vanochtend achter een openbare pc zittenquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh wat leuk hermann is er weer
alle boomdata?quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Delete gewoon alle data om Nederlanders te redden. Speel daarna de onschuld.
Oh ja jij werkt op de sociale werkplaats van de gemeente. Kan je niet in andere databases komen?quote:
maar je gaat nooit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet bij de sportschool waar ik heen ga hoor..
wat voor pillenlul heb jij gezogen zegquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nederland heeft toch helemaal geen bomen
neequote:Op woensdag 20 februari 2019 14:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh ja jij werkt op de sociale werkplaats van de gemeente. Kan je niet in andere databases komen?
that's racistquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:01 schreef xcachet het volgende:
Zo, ben ik weer.
Een bruine plank voor aan de muur was 17,99 en een witte was 9,99.![]()
Die had voor een tientje waarschijnlijk ook wel een witte plank voor jequote:Op woensdag 20 februari 2019 14:01 schreef xcachet het volgende:
Heb gezegd dat ik dat racisme vond en naar de manager gevraagd.
Zijn dat die lompe bruine dingen die buiten staan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor pillenlul heb jij gezogen zeg
moet jij wetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zijn dat die lompe bruine dingen die buiten staan?
Ja dat staat er toch, droplulquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die had voor een tientje waarschijnlijk ook wel een witte plank voor je
Hoe voelde dat nou, om als geprivilegieerd persoon racisme aan de kaak te stellen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:01 schreef xcachet het volgende:
Heb gezegd dat ik dat racisme vond en naar de manager gevraagd.
80cm is deze. Niet helemaal pik zwart. Meer donker bruin.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah, hij had een zwarte plank dus, lekker hoor, die zijn vaak mooi groot
Ik heb niks gezegd en gewoon gedokt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe voelde dat nou, om als geprivilegieerd persoon racisme aan de kaak te stellen?
Dacht ik al, je durft ook al geen nee te zeggen tegen samen fitnessen, had het knap gevonden als dit wel was gebeurd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd en gewoon gedokt.
Het was geen foutje hoor. Anders had ik het wel gezegd. Maar alle donkere planken waren duurder. En hoogglans het duurst. 🤷🏼♀quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dacht ik al, je durft ook al geen nee te zeggen tegen samen fitnessen, had het knap gevonden als dit wel was gebeurd.
ZONDE!quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
ging hier thee pakken en het hete water bleef stromen nadat ik de knop vast liet dus ben snel weggelopen
Mijn moeder zei wel dat ik een foutje wasquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het was geen foutje hoor. Anders had ik het wel gezegd. Maar alle donkere planken waren duurder. En hoogglans het duurst. 🤷🏼♀
Ongelukje?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn moeder zei wel dat ik een foutje was
niet alleen je moeder.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
dan heeft ze het nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Soms.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:18 schreef xcachet het volgende:
Vind ongelukjes altijd wel apart. Gaat seks per ongeluk?
bij mij gaat het niet eens expresquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:18 schreef xcachet het volgende:
Seks niet, onveilig vrijen en niet de consequenties doordenken wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:18 schreef xcachet het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij mij gaat het niet eens expres
Hoogglans is dan toch weer een lichte kleur?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het was geen foutje hoor. Anders had ik het wel gezegd. Maar alle donkere planken waren duurder. En hoogglans het duurst. 🤷🏼♀
Werkelijkwaar elke dodo op deze wereld weet dat je van seks kinderen krijgt toch? Dan weet je al genoeg dat het niet per ongeluk gaat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Seks niet, onveilig vrijen en niet de consequenties doordenken wel.
Nee hoor. Glanzend bruin of zwart was er ook.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoogglans is dan toch weer een lichte kleur?
oh krijg je kinderen na seks? Dacht dat je ze bij een pakje boter kreeg.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werkelijkwaar elke dodo op deze wereld weet dat je van seks kinderen krijgt toch? Dan weet je al genoeg dat het niet per ongeluk gaat.
Als je nou eens niet met hem te doen had, maar hem zou doen, is hij ook weer van dat probleem afquote:
Je zal nog verbaasd staan over de domheid van mensenquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werkelijkwaar elke dodo op deze wereld weet dat je van seks kinderen krijgt toch? Dan weet je al genoeg dat het niet per ongeluk gaat.
Ach, een vriendin van mij geloofde in een app die haar vruchtbaarheid aangaf. Jep.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zal nog verbaasd staan over de domheid van mensen
wel waterpas hequote:Op woensdag 20 februari 2019 14:25 schreef xcachet het volgende:
Ik ga het plankje zelf ophangen. Hopelijk boor ik niet in een waterleiding.
Ik hoop van wel, en dan wil ik graag pics na afloop.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:25 schreef xcachet het volgende:
Ik ga het plankje zelf ophangen. Hopelijk boor ik niet in een waterleiding.
Ik weet alleen dat je er erecties van krijgtquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
van kinderen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je er erecties van krijgt
Heb ik nog wel voor je, zie dmquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, en dan wil ik graag pics na afloop.
Wet T-shirt
heb je het ooit gekund?quote:
Wie nog meer danquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niet alleen je moeder.
Heb geen T-shirt aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, en dan wil ik graag pics na afloop.
Wet T-shirt
ciaoquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was wel gewenst, daarom zoek ik plekken op die mij niet wensen
Ja, goed idee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat leuk, Fem. Nu tijd voor koffie?
rtquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik laat mijn moeder altijd mijn was doen.
Maar je hebt laatst toch een wasmachine gekocht?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, en?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar je hebt laatst toch een wasmachine gekocht?
Is die stumperd nog niet doodquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
in mijn afwezigheid is die Braddiediscord dus weer open en weer dicht gegaan. wat een sensatie
als hij een heel verhaal typt met dat ie rust nodig heeft en nooit meer terugkomt is hij binnen 2 dagen terug, als hij alleen doei zegt is hij een week wegquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
in mijn afwezigheid is die Braddiediscord dus weer open en weer dicht gegaan. wat een sensatie
Laten we zeggen 3 x 12quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel herhalingen ik wil doen he
Rtquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zegt degene die gvd bij Braddie langs is geweest om hem een voedselpakket te geven hou op hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:01 schreef Chia het volgende:
Ah daar is het braddie sausje en zijn vaste fanschare ook nog
Hou je bek Mapima.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
Zegt degene die gvd bij Braddie langs is geweest om hem een voedselpakket te geven hou op hoor
wacht, wat?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
Zegt degene die gvd bij Braddie langs is geweest om hem een voedselpakket te geven hou op hoor
als ik ook een hart aanval krijg, komt Chia dan ook bij mij langs?quote:
jij krijgt Fienquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik ook een hart aanval krijg, komt Chia dan ook bij mij langs?
Dit was al tijd terug hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik ook een hart aanval krijg, komt Chia dan ook bij mij langs?
Ik ook. Ik wil hem helpen maar dat wijst hij afquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:10 schreef McGrath het volgende:
heb wel met braddie te doen, zoveel gebrek aan discipline is ook bijzonder
ik ook wel, alleen lijkt me echt zonde van mijn energiequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil hem helpen maar dat wijst hij af
Wil je mij anders helpen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook wel, alleen lijkt me echt zonde van mijn energie
Ik niet hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij zei dat hij daar geen behoefte aan hadquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook wel, alleen lijkt me echt zonde van mijn energie
HUUUHHquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij zei dat hij daar geen behoefte aan had
Lijkt me een gezellige avond. Vrind.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
om je te helpen met aankomen? ja hoor, ga wel ff met je zuipen
Iemand?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:11 schreef SideEffect het volgende:
Wie heeft een linkje naar het verhaal van Braddie waarin hij ontkent een hartaanval te hebben gehad?
doen we een dubbele portie bitterballenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me een gezellige avond. Vrind.
Braddie is gewoon een mooi sociaal experiment; wat gebeurt er als je iemand zoveel laat eten als hij wil voor gratis geld?quote:
Wat hebben we vaak samen naar Braddie zitten kijken hequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Braddie is gewoon een mooi sociaal experiment; wat gebeurt er als je iemand zoveel laat eten als hij wil voor gratis geld?
Wat is de voice?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:15 schreef Monopoly het volgende:
Er is voor zover ik weet enkel een huilende verklaring geweest in de voice dat het niet waar was.
letterlijk huilen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:15 schreef Monopoly het volgende:
Er is voor zover ik weet enkel een huilende verklaring geweest in de voice dat het niet waar was.
Hier was ik niet bij hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan er verder niets over zeggen. Straks heb ik het weer gedaan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat is de voice?
En wat een debiel eigenlijk dat hij zo iets faked
Wir haben es nicht gewusst. Of wel, vriend?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan er verder niets over zeggen. Straks heb ik het weer gedaan.
Eerder jij en ik mopperend op de achtergond.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:16 schreef Solotov het volgende:
[..]
Wat hebben we vaak samen naar Braddie zitten kijken he
DIT IS THE VOICE... OF BRAADDIIEEE ffwwoooeeequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:18 schreef SideEffect het volgende:
Is de voice zijn nieuwe stream platform?
Zou niet draaien voor hemquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DIT IS THE VOICE... OF BRAADDIIEEE ffwwoooeee
Hahahah lieg nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerder jij en ik mopperend op de achtergond.
Vriend, zij heeft jou NIETS te bewijzen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een dergelijke uiting is ongegrond zonder bewijsmateriaal
Eensquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend, zij heeft jou NIETS te bewijzen.
Bewijs vraag ik ongeacht de persoon hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend, zij heeft jou NIETS te bewijzen.
Hahahah surequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bewijs vraag ik ongeacht de persoon hoor.
Dan heeft niemand jou iets te bewijzen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dit heeft hij vervolgens verzonnen voor aandacht??quote:
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dit heeft hij vervolgens verzonnen voor aandacht??
Hoezo?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan heeft niemand jou iets te bewijzen.
Geheel toevallig dat je dit dan alleen aan de vrouwen vraagt?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar ik hoor het je ook niet ontkennen. Wat is het nou?
Welke mono? FOK!gebruiker @Monopoly ?!?!?!quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zei mono laatst, maar dat zou ik echt enorm frappant vinden
ik zeg het maar gewoon, dat heeft hij verzonnen jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dit heeft hij vervolgens verzonnen voor aandacht??
Ja die nare vent inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke mono? FOK!gebruiker @:Monopoly ?!?!?!
Wat maakt hem naar in jouw optiek?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja die nare vent inderdaad
Hij probeert net iets te hard te regelen hequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geheel toevallig dat je dit dan alleen aan de vrouwen vraagt?
Als je dit verzint dan dien je opgenomen te worden, dan is zijn vetzucht bij lange na niet zijn grootste probleemquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zeg het maar gewoon, dat heeft hij verzonnen ja
Hij is nog erger dan ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hij probeert net iets te hard te regelen he
Mannen hebben het nou eenmaal weinig over hun kledij. Maar ik vraag het ook zeker aan mannen hoor, eer de situatie zich voordoet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geheel toevallig dat je dit dan alleen aan de vrouwen vraagt?
zijn laatste belofte was dat hij de volgende ochtend meteen de dokter zou bellen om hulp te vragen met afvallen, sindsdien is hij niet meer gesignaleerd omdat hij natuurlijk gewoon 2 uur 's middags wakker werd en 4 tosti's heeft gegetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je dit verzint dan dien je opgenomen te worden, dan is zijn vetzucht bij lange na niet zijn grootste probleem
of hij is er inmiddels niet meerquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn laatste belofte was dat hij de volgende ochtend meteen de dokter zou bellen om hulp te vragen met afvallen, sindsdien is hij niet meer gesignaleerd omdat hij natuurlijk gewoon 2 uur 's middags wakker werd en 4 tosti's heeft gegeten
onthutsendquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
of hij is er inmiddels niet meer
Ik heb hem vannacht nog een video zien uploaden in z'n blootje. Die is godzijdank weer van zijn kanaal af nu.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
of hij is er inmiddels niet meer
Ik probeer weinig, ik dood gewoon tijd op FOK! Itt m'n puberteit hier gaat het sociaal wel goed met me (en ook op relatievlak).quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hij probeert net iets te hard te regelen he
Waar is die papzak tegenwoordig allemaal te volgen dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog een video zien uploaden in z'n blootje. Die is godzijdank weer van zijn kanaal af nu.
Vertelquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer weinig, ik dood gewoon tijd op FOK! Itt m'n puberteit hier gaat het sociaal wel goed met me (en ook op relatievlak).
zit je hem in de gaten te houden?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog een video zien uploaden in z'n blootje. Die is godzijdank weer van zijn kanaal af nu.
Ik ben enkel geabonneerd op zijn youtubekanaal waardoor ik een bericht krijg als hij er iets op zet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
zit je hem in de gaten te houden?
Ugh te lekker gewoonquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:30 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:36 schreef Solotov het volgende:
Ben een x door iemand uit z'n discord gegooid
Een figuur die misinformatie de lucht in slingert met als doel de voegen verder onder druk te zetten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat maakt hem naar in jouw optiek?
hoe zwaar zie jij er uit?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind het wel mooi dat hij de lat steeds hoger weet te leggen, als ik nu foto's van 6 maanden geleden zie denk ik ''oh toen zag hij er veel dunner uit met maar 145 kilo''
coping meganisme in volle gangquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind het wel mooi dat hij de lat steeds hoger weet te leggen, als ik nu foto's van 6 maanden geleden zie denk ik ''oh toen zag hij er veel dunner uit met maar 145 kilo''
als je zijn post niet weghaalt dien je ook al mijn notes met het woord kanker erin weg te halenquote:
Niet fraai inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
WAAROM MOGEN PLAATJES VAN OPENBARE YOUTUBE FILMPJES NIET GEPLAATST WORDEN JODENSNOEPERS
ik hoop dat je een week op vakantie kan, loederquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
WAAROM MOGEN PLAATJES VAN OPENBARE YOUTUBE FILMPJES NIET GEPLAATST WORDEN JODENSNOEPERS
wees blij dat hij nou juist niet modereert op het woord kankerquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je zijn post niet weghaalt dien je ook al mijn notes met het woord kanker erin weg te halen
zou alleen blij zijn als hij dat bij mij niet doetquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
wees blij dat hij nou juist niet modereert op het woord kanker
Ik niet, hermann is een verrijking voor de scquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je een week op vakantie kan, loeder
Kon ik maar permanent op vakantie naar de eeuwige jachtvelden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je een week op vakantie kan, loeder
met wulpse dames die rondhuppelen en gepakt willen wordenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kon ik maar permanent op vakantie naar de eeuwige jachtvelden.
Hoeren zijn het, allemaal.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
met wulpse dames die rondhuppelen en gepakt willen worden
zo stelde ik me dermann gewoon voor als ie zich knap voeltquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee dat is knap zwaar, know the difference
waarom denk je dat ik een neger benquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo stelde ik me dermann gewoon voor als ie zich knap voelt
omdat je het altijd zo zwart ziet hahaahahaahahaaatjesquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een neger ben
beter dan blauw zien hahahahahahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat je het altijd zo zwart ziet hahaahahaahahaaatjes
omdat je ook niet wil werkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een neger ben
Heb altijd 100 euro op zak mocht ik onverwachts het tijdige voor het eeuwige verwisselen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je ff je gepind hebt
Alles met Braddie haal ik gewoon weg.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat niet om iemand van FOK!, gewoon iemand van youtube.
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een fiets?quote:
Mooie zinquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je ff je gepind hebt
Waarom haal je een plaatje van iemand die geen FOK!ker is weg? We hebben toch gewoon freedom of speech?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Alles met Braddie haal ik gewoon weg.
Dat is klaar.
VK de userquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
vind het wel mooi dat VK hier niet meer post sinds @:Monopoly hem flink heeft laten caren
is hier een samenvatting van?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
vind het wel mooi dat VK hier niet meer post sinds @:Monopoly hem flink heeft laten caren
nee, anderen dachten dat ik automatisch zwart moest zijn omdat ik op de antillen geboren benquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit een keer zei en heb dit altijd gedacht.
Dat was Braddie als ik mij niet vergisquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom haal je een plaatje van iemand die geen FOK!ker is weg? We hebben toch gewoon freedom of speech?
ik bedoel dit niet op een negatieve manier maar vriend, je maakt echt geen indrukquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Alles met Braddie haal ik gewoon weg.
Dat is klaar.
En Braddie zit niet op FOK!.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat was Braddie als ik mij niet vergis
Mijn excuses voor mijn verkeerde aanname.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, anderen dacht ik automatisch zwart moest zijn omdat ik op de antillen geboren ben
Hoeft ook niet, en ik zie hier geen negatieve manier in.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bedoel dit niet op een negatieve manier maar vriend, je maakt echt geen indruk
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.quote:
die geen fok!er isquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat was Braddie als ik mij niet vergis
ik ga straks gewoon stiekem weer braddie posten hoor, pas maar opquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, en ik zie hier geen negatieve manier in.
om te shockerenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niemand begrijpt waarom jij constant dikke mannen googled en post
Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.quote:
HAAL WEGquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon zo:
[ afbeelding ]
Wat ik niet ziequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks gewoon stiekem weer braddie posten hoor, pas maar op
Ja, als je dit zegt dan heb je al verlorenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.
Ze lieten me terugkomen zonder me aan te spreken op enig gedrag. Of ja, ik mag van yvonne geen topics meer van ONZ wegplukken om ze in KLB te sluiten, soit.
Voel echt 0,0 drang om me vervolgens bij wie dan ook te verantwoorden hoor![]()
Oh no, een anonieme vreemdeling op het internet vind dat ik kut ben. Wat een tragedie
hey ik zie een marokkanenclub op nummer 7quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon zo:
[ afbeelding ]
ik ga straks #FIFA19 aanschaffen voor 16 euro om career mode te spelen, wat vind je daar van vriendquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, als je dit zegt dan heb je al verloren
Dan zou het schaap zwart moeten zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ik zie een marokkanenclub op nummer 7
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Wow Srsquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks #FIFA19 aanschaffen voor 16 euro om career mode te spelen, wat vind je daar van vriend
Die pakken toch alle schapen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zou het schaap zwart moeten zijn
VOEG ME TOEquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks #FIFA19 aanschaffen voor 16 euro om career mode te spelen, wat vind je daar van vriend
Enzo Knol of een andere random youtuber mag toch ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom haal je een plaatje van iemand die geen FOK!ker is weg? We hebben toch gewoon freedom of speech?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |