Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar ik hoor het je ook niet ontkennen. Wat is het nou?
Welke mono? FOK!gebruiker @Monopoly ?!?!?!quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zei mono laatst, maar dat zou ik echt enorm frappant vinden
ik zeg het maar gewoon, dat heeft hij verzonnen jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dit heeft hij vervolgens verzonnen voor aandacht??
Ja die nare vent inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke mono? FOK!gebruiker @:Monopoly ?!?!?!
Wat maakt hem naar in jouw optiek?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja die nare vent inderdaad
Hij probeert net iets te hard te regelen hequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geheel toevallig dat je dit dan alleen aan de vrouwen vraagt?
Als je dit verzint dan dien je opgenomen te worden, dan is zijn vetzucht bij lange na niet zijn grootste probleemquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zeg het maar gewoon, dat heeft hij verzonnen ja
Hij is nog erger dan ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hij probeert net iets te hard te regelen he
Mannen hebben het nou eenmaal weinig over hun kledij. Maar ik vraag het ook zeker aan mannen hoor, eer de situatie zich voordoet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geheel toevallig dat je dit dan alleen aan de vrouwen vraagt?
zijn laatste belofte was dat hij de volgende ochtend meteen de dokter zou bellen om hulp te vragen met afvallen, sindsdien is hij niet meer gesignaleerd omdat hij natuurlijk gewoon 2 uur 's middags wakker werd en 4 tosti's heeft gegetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je dit verzint dan dien je opgenomen te worden, dan is zijn vetzucht bij lange na niet zijn grootste probleem
of hij is er inmiddels niet meerquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn laatste belofte was dat hij de volgende ochtend meteen de dokter zou bellen om hulp te vragen met afvallen, sindsdien is hij niet meer gesignaleerd omdat hij natuurlijk gewoon 2 uur 's middags wakker werd en 4 tosti's heeft gegeten
onthutsendquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
of hij is er inmiddels niet meer
Ik heb hem vannacht nog een video zien uploaden in z'n blootje. Die is godzijdank weer van zijn kanaal af nu.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
of hij is er inmiddels niet meer
Ik probeer weinig, ik dood gewoon tijd op FOK! Itt m'n puberteit hier gaat het sociaal wel goed met me (en ook op relatievlak).quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hij probeert net iets te hard te regelen he
Waar is die papzak tegenwoordig allemaal te volgen dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog een video zien uploaden in z'n blootje. Die is godzijdank weer van zijn kanaal af nu.
Vertelquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer weinig, ik dood gewoon tijd op FOK! Itt m'n puberteit hier gaat het sociaal wel goed met me (en ook op relatievlak).
zit je hem in de gaten te houden?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog een video zien uploaden in z'n blootje. Die is godzijdank weer van zijn kanaal af nu.
Ik ben enkel geabonneerd op zijn youtubekanaal waardoor ik een bericht krijg als hij er iets op zet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
zit je hem in de gaten te houden?
Ugh te lekker gewoonquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:30 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:36 schreef Solotov het volgende:
Ben een x door iemand uit z'n discord gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |