Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar ik hoor het je ook niet ontkennen. Wat is het nou?
Welke mono? FOK!gebruiker @Monopoly ?!?!?!quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zei mono laatst, maar dat zou ik echt enorm frappant vinden
ik zeg het maar gewoon, dat heeft hij verzonnen jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dit heeft hij vervolgens verzonnen voor aandacht??
Ja die nare vent inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke mono? FOK!gebruiker @:Monopoly ?!?!?!
Wat maakt hem naar in jouw optiek?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja die nare vent inderdaad
Hij probeert net iets te hard te regelen hequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geheel toevallig dat je dit dan alleen aan de vrouwen vraagt?
Als je dit verzint dan dien je opgenomen te worden, dan is zijn vetzucht bij lange na niet zijn grootste probleemquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zeg het maar gewoon, dat heeft hij verzonnen ja
Hij is nog erger dan ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hij probeert net iets te hard te regelen he
Mannen hebben het nou eenmaal weinig over hun kledij. Maar ik vraag het ook zeker aan mannen hoor, eer de situatie zich voordoet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geheel toevallig dat je dit dan alleen aan de vrouwen vraagt?
zijn laatste belofte was dat hij de volgende ochtend meteen de dokter zou bellen om hulp te vragen met afvallen, sindsdien is hij niet meer gesignaleerd omdat hij natuurlijk gewoon 2 uur 's middags wakker werd en 4 tosti's heeft gegetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je dit verzint dan dien je opgenomen te worden, dan is zijn vetzucht bij lange na niet zijn grootste probleem
of hij is er inmiddels niet meerquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn laatste belofte was dat hij de volgende ochtend meteen de dokter zou bellen om hulp te vragen met afvallen, sindsdien is hij niet meer gesignaleerd omdat hij natuurlijk gewoon 2 uur 's middags wakker werd en 4 tosti's heeft gegeten
onthutsendquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
of hij is er inmiddels niet meer
Ik heb hem vannacht nog een video zien uploaden in z'n blootje. Die is godzijdank weer van zijn kanaal af nu.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
of hij is er inmiddels niet meer
Ik probeer weinig, ik dood gewoon tijd op FOK! Itt m'n puberteit hier gaat het sociaal wel goed met me (en ook op relatievlak).quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hij probeert net iets te hard te regelen he
Waar is die papzak tegenwoordig allemaal te volgen dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog een video zien uploaden in z'n blootje. Die is godzijdank weer van zijn kanaal af nu.
Vertelquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer weinig, ik dood gewoon tijd op FOK! Itt m'n puberteit hier gaat het sociaal wel goed met me (en ook op relatievlak).
zit je hem in de gaten te houden?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog een video zien uploaden in z'n blootje. Die is godzijdank weer van zijn kanaal af nu.
Ik ben enkel geabonneerd op zijn youtubekanaal waardoor ik een bericht krijg als hij er iets op zet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
zit je hem in de gaten te houden?
Ugh te lekker gewoonquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:30 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:36 schreef Solotov het volgende:
Ben een x door iemand uit z'n discord gegooid
Een figuur die misinformatie de lucht in slingert met als doel de voegen verder onder druk te zetten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat maakt hem naar in jouw optiek?
hoe zwaar zie jij er uit?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind het wel mooi dat hij de lat steeds hoger weet te leggen, als ik nu foto's van 6 maanden geleden zie denk ik ''oh toen zag hij er veel dunner uit met maar 145 kilo''
coping meganisme in volle gangquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind het wel mooi dat hij de lat steeds hoger weet te leggen, als ik nu foto's van 6 maanden geleden zie denk ik ''oh toen zag hij er veel dunner uit met maar 145 kilo''
als je zijn post niet weghaalt dien je ook al mijn notes met het woord kanker erin weg te halenquote:
Niet fraai inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
WAAROM MOGEN PLAATJES VAN OPENBARE YOUTUBE FILMPJES NIET GEPLAATST WORDEN JODENSNOEPERS
ik hoop dat je een week op vakantie kan, loederquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
WAAROM MOGEN PLAATJES VAN OPENBARE YOUTUBE FILMPJES NIET GEPLAATST WORDEN JODENSNOEPERS
wees blij dat hij nou juist niet modereert op het woord kankerquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je zijn post niet weghaalt dien je ook al mijn notes met het woord kanker erin weg te halen
zou alleen blij zijn als hij dat bij mij niet doetquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
wees blij dat hij nou juist niet modereert op het woord kanker
Ik niet, hermann is een verrijking voor de scquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je een week op vakantie kan, loeder
Kon ik maar permanent op vakantie naar de eeuwige jachtvelden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je een week op vakantie kan, loeder
met wulpse dames die rondhuppelen en gepakt willen wordenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kon ik maar permanent op vakantie naar de eeuwige jachtvelden.
Hoeren zijn het, allemaal.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
met wulpse dames die rondhuppelen en gepakt willen worden
zo stelde ik me dermann gewoon voor als ie zich knap voeltquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee dat is knap zwaar, know the difference
waarom denk je dat ik een neger benquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo stelde ik me dermann gewoon voor als ie zich knap voelt
omdat je het altijd zo zwart ziet hahaahahaahahaaatjesquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een neger ben
beter dan blauw zien hahahahahahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat je het altijd zo zwart ziet hahaahahaahahaaatjes
omdat je ook niet wil werkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een neger ben
Heb altijd 100 euro op zak mocht ik onverwachts het tijdige voor het eeuwige verwisselen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je ff je gepind hebt
Alles met Braddie haal ik gewoon weg.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat niet om iemand van FOK!, gewoon iemand van youtube.
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een fiets?quote:
Mooie zinquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je ff je gepind hebt
Waarom haal je een plaatje van iemand die geen FOK!ker is weg? We hebben toch gewoon freedom of speech?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Alles met Braddie haal ik gewoon weg.
Dat is klaar.
VK de userquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
vind het wel mooi dat VK hier niet meer post sinds @:Monopoly hem flink heeft laten caren
is hier een samenvatting van?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
vind het wel mooi dat VK hier niet meer post sinds @:Monopoly hem flink heeft laten caren
nee, anderen dachten dat ik automatisch zwart moest zijn omdat ik op de antillen geboren benquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit een keer zei en heb dit altijd gedacht.
Dat was Braddie als ik mij niet vergisquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom haal je een plaatje van iemand die geen FOK!ker is weg? We hebben toch gewoon freedom of speech?
ik bedoel dit niet op een negatieve manier maar vriend, je maakt echt geen indrukquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Alles met Braddie haal ik gewoon weg.
Dat is klaar.
En Braddie zit niet op FOK!.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat was Braddie als ik mij niet vergis
Mijn excuses voor mijn verkeerde aanname.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, anderen dacht ik automatisch zwart moest zijn omdat ik op de antillen geboren ben
Hoeft ook niet, en ik zie hier geen negatieve manier in.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bedoel dit niet op een negatieve manier maar vriend, je maakt echt geen indruk
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.quote:
die geen fok!er isquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat was Braddie als ik mij niet vergis
ik ga straks gewoon stiekem weer braddie posten hoor, pas maar opquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, en ik zie hier geen negatieve manier in.
om te shockerenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niemand begrijpt waarom jij constant dikke mannen googled en post
Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.quote:
HAAL WEGquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon zo:
[ afbeelding ]
Wat ik niet ziequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks gewoon stiekem weer braddie posten hoor, pas maar op
Ja, als je dit zegt dan heb je al verlorenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.
Ze lieten me terugkomen zonder me aan te spreken op enig gedrag. Of ja, ik mag van yvonne geen topics meer van ONZ wegplukken om ze in KLB te sluiten, soit.
Voel echt 0,0 drang om me vervolgens bij wie dan ook te verantwoorden hoor![]()
Oh no, een anonieme vreemdeling op het internet vind dat ik kut ben. Wat een tragedie
hey ik zie een marokkanenclub op nummer 7quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon zo:
[ afbeelding ]
ik ga straks #FIFA19 aanschaffen voor 16 euro om career mode te spelen, wat vind je daar van vriendquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, als je dit zegt dan heb je al verloren
Dan zou het schaap zwart moeten zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ik zie een marokkanenclub op nummer 7
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Wow Srsquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks #FIFA19 aanschaffen voor 16 euro om career mode te spelen, wat vind je daar van vriend
Die pakken toch alle schapen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zou het schaap zwart moeten zijn
VOEG ME TOEquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks #FIFA19 aanschaffen voor 16 euro om career mode te spelen, wat vind je daar van vriend
Enzo Knol of een andere random youtuber mag toch ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom haal je een plaatje van iemand die geen FOK!ker is weg? We hebben toch gewoon freedom of speech?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |