Ik ook. Ik wil hem helpen maar dat wijst hij afquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:10 schreef McGrath het volgende:
heb wel met braddie te doen, zoveel gebrek aan discipline is ook bijzonder
ik ook wel, alleen lijkt me echt zonde van mijn energiequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil hem helpen maar dat wijst hij af
Wil je mij anders helpen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook wel, alleen lijkt me echt zonde van mijn energie
Ik niet hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
Zegt degene die gvd bij Braddie langs is geweest om hem een voedselpakket te geven hou op hoor
Ik ook, maar hij zei dat hij daar geen behoefte aan hadquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook wel, alleen lijkt me echt zonde van mijn energie
HUUUHHquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij zei dat hij daar geen behoefte aan had
Lijkt me een gezellige avond. Vrind.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
om je te helpen met aankomen? ja hoor, ga wel ff met je zuipen
Iemand?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:11 schreef SideEffect het volgende:
Wie heeft een linkje naar het verhaal van Braddie waarin hij ontkent een hartaanval te hebben gehad?
doen we een dubbele portie bitterballenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me een gezellige avond. Vrind.
Braddie is gewoon een mooi sociaal experiment; wat gebeurt er als je iemand zoveel laat eten als hij wil voor gratis geld?quote:
Wat hebben we vaak samen naar Braddie zitten kijken hequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Braddie is gewoon een mooi sociaal experiment; wat gebeurt er als je iemand zoveel laat eten als hij wil voor gratis geld?
Wat is de voice?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:15 schreef Monopoly het volgende:
Er is voor zover ik weet enkel een huilende verklaring geweest in de voice dat het niet waar was.
letterlijk huilen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:15 schreef Monopoly het volgende:
Er is voor zover ik weet enkel een huilende verklaring geweest in de voice dat het niet waar was.
Hier was ik niet bij hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan er verder niets over zeggen. Straks heb ik het weer gedaan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat is de voice?
En wat een debiel eigenlijk dat hij zo iets faked
Wir haben es nicht gewusst. Of wel, vriend?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan er verder niets over zeggen. Straks heb ik het weer gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |