Ik stuur een troostpakketje met een reserve-t-shirtquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Ik ga uit woede een gat in mijn muur slaan.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stuur een troostpakketje met een reserve-t-shirt
Niet onderweg een caravan in de fik zetten he?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:07 schreef Flamarande het volgende:
Jongens ik ben even naar de avondwinkel
Dat zijn allemaal van die oostblokkers die met hun rug naar de toekomst blijven lopen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:05 schreef Solotov het volgende:
Was paar jaar terug bij een wedstrijd van partizan belgrado.
Wat een leipos daar mooi man
Waarom de avondwinkel? De normale winkel is nog open..quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:07 schreef Flamarande het volgende:
Ik fake echt nog een keer hartaanval door jou.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom de avondwinkel? De normale winkel is nog open..
Echte niet mogelijk?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik fake echt nog een keer hartaanval door jou.
Voorbarig, voor hetzelfde geld heb je het bij het rechte eind en dan ben je helemaal het vrouwtje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Neer. Ik voorspel je dat mijn voorspelling niet uitkomt.
In eigen huis wint PSV wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voorbarig, voor hetzelfde geld heb je het bij het rechte eind en dan ben je helemaal het vrouwtje.
Viesduurquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:07 schreef Flamarande het volgende:
netjes.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:23 schreef xcachet het volgende:
7,9 voor het eerste tentamen van dit jaar.
Goed gedaan!quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:23 schreef xcachet het volgende:
7,9 voor het eerste tentamen van dit jaar.
Ik geloof er niks van, want 40% van de stof had ik niet geleerd dus had de open vragen leeg gelaten. Maar ik vind ‘t helemaal prima.quote:
zeker extra puntjes omdat je aan de droplul hebt gezogen voor een tientjequote:Op woensdag 20 februari 2019 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, want 40% van de stof had ik niet geleerd dus had de open vragen leeg gelaten. Maar ik vind ‘t helemaal prima.
Makes no sense om én een hoger cijfer te krijgen én een tientje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeker extra puntjes omdat je aan de droplul hebt gezogen voor een tientje
Zie je toch niet van op die hoogtequote:Op woensdag 20 februari 2019 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Makes no sense om én een hoger cijfer te krijgen én een tientje.
En de docent is lelijk, dus doe maar even niet.
Zo heet het nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets de feyenoordCUP
Cijfer vast verwisseld met dat van een andere leerling.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, want 40% van de stof had ik niet geleerd dus had de open vragen leeg gelaten. Maar ik vind ‘t helemaal prima.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou het wel moeten heten, met al die "toevallige" thuiswedstrijden.quote:
Ben ik wel bang voor. Maar het is definitief gemaakt. Dus ze kunnen het niet meer wijzigen volgens mij.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Cijfer vast verwisseld met dat van een andere leerling.
Je hebt net zo'n grote kans om uit te loten als dat je thuis loot, hé.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het wel moeten heten, met al die "toevallige" thuiswedstrijden.
Nou nou, 18 van de 21 wedstrijden in eigen huis is gewoon toeval hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhu uhuquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt net zo'n grote kans om uit te loten als dat je thuis loot, hé.
Dacht ik ook weleens op de middelbare als ik een flopcijfer had.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik wel bang voor. Maar het is definitief gemaakt. Dus ze kunnen het niet meer wijzigen volgens mij.
Zelfs de oorzaak van een goed cijfer kan niet door mezelf komen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht ik ook weleens op de middelbare als ik een flopcijfer had.
Oorzaak nooit bij jezelf zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |