Ik stuur een troostpakketje met een reserve-t-shirtquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Ik ga uit woede een gat in mijn muur slaan.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stuur een troostpakketje met een reserve-t-shirt
Niet onderweg een caravan in de fik zetten he?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:07 schreef Flamarande het volgende:
Jongens ik ben even naar de avondwinkel
Dat zijn allemaal van die oostblokkers die met hun rug naar de toekomst blijven lopen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:05 schreef Solotov het volgende:
Was paar jaar terug bij een wedstrijd van partizan belgrado.
Wat een leipos daar mooi man
Waarom de avondwinkel? De normale winkel is nog open..quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:07 schreef Flamarande het volgende:
Jongens ik ben even naar de avondwinkel
Ik fake echt nog een keer hartaanval door jou.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom de avondwinkel? De normale winkel is nog open..
Echte niet mogelijk?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik fake echt nog een keer hartaanval door jou.
Voorbarig, voor hetzelfde geld heb je het bij het rechte eind en dan ben je helemaal het vrouwtje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Neer. Ik voorspel je dat mijn voorspelling niet uitkomt.
In eigen huis wint PSV wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voorbarig, voor hetzelfde geld heb je het bij het rechte eind en dan ben je helemaal het vrouwtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |