Hoezo. Het is hier gewoon Nederland hoor. Geen Noord-Korea.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:53 schreef Kiid het volgende:
Je moet sws wel erg nieuw op fok zijn als je denkt dat er iets als freedom of speech bestaat
je bent vrij om iets te zeggen maar ook vrij om er keihard uitge(woord die alleen bij hans niet wordt verwijderd)d te wordenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoezo. Het is hier gewoon Nederland hoor. Geen Noord-Korea.
nog even en ze staan bovenaan in het rechter rijtjequote:Op woensdag 20 februari 2019 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon zo:
[ afbeelding ]
Als je mijn notes zou bekijken dan zou je anders denkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoezo. Het is hier gewoon Nederland hoor. Geen Noord-Korea.
daarom moet je ook aardig doen tegen moderators, dan mag je gewoon wat meer dan anderenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent vrij om iets te zeggen maar ook vrij om er keihard uitge(woord die alleen bij hans niet wordt verwijderd)d te worden
kijk je al uit naar zondag?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
daarom moet je ook aardig doen tegen moderators, dan mag je gewoon wat meer dan anderen
ik doe nooit anders dan aardig tegen de mods hier, vraag maar aan debieltje haags of vetnek driepinkquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
daarom moet je ook aardig doen tegen moderators, dan mag je gewoon wat meer dan anderen
Niet echtquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kijk je al uit naar zondag?
Je mag je notes niet delen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je mijn notes zou bekijken dan zou je anders denken
Volgens mij vond grath dit iets te choquerend, hij is in geen velden of wegen meer te bekennenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
nog even en ze staan bovenaan in het rechter rijtje
gelukkig komen de neusjes demonstreren in Den Haagquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet echtHeb er echt een hekel aan dat sommige teams alleen goed kunnen voetballen als de Godenzonen op bezoek komen
Ik daarentegen, geef exact NUL neuks.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef HPLC het volgende:
ik hoop wel dat die Rotterdammers met 10-0 van het veld gaan druipen, dan mag van mij PSV kampioen worden
Je bent zelf een neusquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig komen de neusjes demonstreren in Den Haag
ik gun het psv ook niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef HPLC het volgende:
ik hoop wel dat die Rotterdammers met 10-0 van het veld gaan druipen, dan mag van mij PSV kampioen worden
Autist.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef Flamarande het volgende:
Waarom staan er eigenlijk nergens duidelijke regels voor de sc. Elke mod houdt er weer andere regels op na en ook die verschillen per dag.
Beetje verwarrend tbh
Ik dacht dat van alle mensen jij het ondertussen wel zou snappen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef Flamarande het volgende:
Waarom staan er eigenlijk nergens duidelijke regels voor de sc. Elke mod houdt er weer andere regels op na en ook die verschillen per dag.
Beetje verwarrend tbh
Dan ga je toch lekker korfbal kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik daarentegen, geef exact NUL neuks.
Kritiekquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef Flamarande het volgende:
Beetje verwarrend tbh
GEWOON NORMAAL DOEN IS DE REGEL, SNAP DAT DANquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef Flamarande het volgende:
Beetje verwarrend tbh
Ik denk dat Feyenoord eerst op voorsprong komt met 2 punten. En in de tweede helft maakt PSV er dan 2-2 van.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:59 schreef HPLC het volgende:
Juist niet, geen enkel behandelplan slaat aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat van alle mensen jij het ondertussen wel zou snappen.
Wel tickets voor Oranjeleeuwinnen Nederland - Mexico gekocht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker korfbal kijken
nee dat is leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker korfbal kijken
Heb jij ineens verstand van voetbalquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord eerst op voorsprong komt met 2 punten. En in de tweede helft maakt PSV er dan 2-2 van.
Lekker coke snuiven op de tribune en daarna met horeca meubilair gooien naar de fans van mexicoquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel tickets voor Oranjeleeuwinnen Nederland - Mexico gekocht.
Wat andersquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker coke snuiven op de tribune en daarna met horeca meubilair gooien naar de fans van mexico
Sadquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:02 schreef Kiid het volgende:
Hopelijk verliezen we gewoon en dan woensdag winnen
Ik heb geloof ik nog nooit meer dan vijf minuten van een wedstrijd gezien waar ik bij was.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Mensen die braaf naar een wedstrijd kijken zonder drugs of drank_!
Het heet niet voor niets de feyenoordCUPquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:02 schreef Kiid het volgende:
Hopelijk verliezen we gewoon en dan woensdag winnen
Dan log je toch lekker uit joh.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Kut ik wilde vandaag eigenlijk stoofvlees maken maar dat lukt niet meer.
Neer. Ik voorspel je dat mijn voorspelling niet uitkomt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij ineens verstand van voetbal
Heb jou hier nog nooit normaal zien doenquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GEWOON NORMAAL DOEN IS DE REGEL, SNAP DAT DAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |