Houd je mond eens met je stimo dit en stimo dat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:46 schreef HPLC het volgende:
de oude Stimorol komt weer terug, nu alleen nog een opmerking over alle kazen zijn minderwaardig en ik druk op de TR-knop
Even dimmen jijquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Houd je mond eens met je stimo dit en stimo dat.
Ik zal nog eens jouw kant kiezenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt mij nog NOOIT gezien. Mooi hoe je de aandacht daarop vestigt om niet toe te geven dat je ongelijk hebt.
wel mooi dat ik haar verdacht stimo te zijn omdat ze als een generieke mocro posttequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:46 schreef HPLC het volgende:
de oude Stimorol komt weer terug, nu alleen nog een opmerking over alle kazen zijn minderwaardig en ik druk op de TR-knop
Je hoerenmoeder volgepompt achter het station door de piemel van Che_quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Houd je mond eens met je stimo dit en stimo dat.
Graag, want zijn piemel is hemels.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder volgepompt achter het station door de piemel van Che_
Huh. Wie?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat doe je boos, volgens mij kook je van woede
Wel raar want de echte Stimo is Koerdquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel mooi dat ik haar verdacht stimo te zijn omdat ze als een generieke mocro postte
marokkanen, turken, koerdenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wel raar want de echte Stimo is Koerd
mag jij blij zijn dat mods pvv stemmers zijn, anders had je ff een maandje erop uit kunnen gaanquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
marokkanen, turken, koerden
allemaal 1 pot agressief nat
Wat is je probleem?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
marokkanen, turken, koerden
allemaal 1 pot agressief nat
Toch aardig van ze?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Marokkanen zeggen heb je een probleem.
Vind het ook altijd erg liefquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Toch aardig van ze?
Ze hebben het beste met je voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |