Hey, ik ga zo ballen met de boys, kom je ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
waar de fuck gaat het over hier man
proleten
fixedquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je beleefd meer plezier met een kind of vier.
Maar het kan toch gebeuren dat een hengst verkeerd mikt en met zijn fallus tegen de ster van een merrie aan drukt. Is zo'n beest daarna ook gemutileerd?quote:
in treinvorm?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, ik ga zo ballen met de boys, kom je ook
Dat heb je wel duidelijk gemaakt toen je die arya ui 3 jaar geleden introduceerdequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap pedofilie maar al te goed
Je gaat uit van groei, maar als je gewoon fit wil blijven is daar toch helemaal niks mis mee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
12 of meer herhalingen is voornamelijk nuttig met isolatie oefeningen, als je 12 herhalingen kan doen met een gewicht bij een compoundoefening doe je ze overduidelijk niet zwaar genoeg
zelfs toen was ze al legaalquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat heb je wel duidelijk gemaakt toen je die arya ui 3 jaar geleden introduceerde
Ik probeer er zo veel mogelijk te zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Werk jij niet ofzo? Altijd hier.
Gast, hoe moet ik weten dat jij doet aan maximale shit? Je hebt verschillende manieren van KT ga ajb niet doen of ik ongelijk heb, verrekte iets.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
snap je serieus niet dat 12 herhalingen bij een compoundoefening zijn doel een beetje voorbij schiet?
fijn!quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik probeer er zo veel mogelijk te zijn
Uitkeringstrekkertje dus.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja prof dat is een goeie vraag, ben jij een vieze vuile gore uitkeringstrekker die teert op het geld waar wij hard werkende nederlanders gewoon ons stinkende best voor doen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ik ga helemaal niet uit van groei, ook als je fit wil blijven is het niet slim om 12 herhalingen te doen bij een deadlift omdat je door vermoeidheid slechte vorm aan kan nemen bij hoge herhalingen en je dus alleen maar problemen aan het kweken bent, zelfs bij 20kgquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je gaat uit van groei, maar als je gewoon fit wil blijven is daar toch helemaal niks mis mee.
Bulllllshittttttttt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee ik ga helemaal niet uit van groei, ook als je fit wil blijven is het niet slim om 12 herhalingen te doen bij een deadlift omdat je door vermoeidheid slechte vorm aan kan nemen bij hoge herhalingen en je dus alleen maar problemen aan het kweken bent, zelfs bij 20kg
dankje voor het beantwoorden van mijn vraagquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gast, hoe moet ik weten dat jij doet aan maximale shit? Je hebt verschillende manieren van KT ga ajb niet doen of ik ongelijk heb, verrekte iets.
Ik teer gewoon op spaargeldquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja prof dat is een goeie vraag, ben jij een vieze vuile gore uitkeringstrekker die teert op het geld waar wij hard werkende nederlanders gewoon ons stinkende best voor doen?
Hij probeert alleen niet de aandacht naar zich toe te trekken op dat vlak volgens mij. Anders krijgen we Braddie taferelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |