Dus de dildo’sboeken kunnen erop gezet worden?quote:
Lekker bezig, wat voor vak?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:23 schreef xcachet het volgende:
7,9 voor het eerste tentamen van dit jaar.
Is inderdaad een enig plekje om dildo’s uit te stallen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus de dildo’sboeken kunnen erop gezet worden?
Wij hebben geen vakken meer bij mij op de studie maar modules. Zo’n module bestaat uit 1 tot 3 tentamens en per tentamen vaak 2 tot 4 verschillende vakken. Deze was Inkoop, HRM en Operations Management.quote:
Wilhelmina pepermuntquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is inderdaad een enig plekje om dildo’s uit te stallen.
[ afbeelding ]
Oh god, je gaat 4ebe achterna.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij hebben geen vakken meer bij mij op de studie maar modules. Zo’n module bestaat uit 1 tot 3 tentamens en per tentamen vaak 2 tot 4 verschillende vakken. Deze was Inkoop, HRM en Operations Management.
Wat is dat witte poeder daar onderinquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is inderdaad een enig plekje om dildo’s uit te stallen.
[ afbeelding ]
_____/quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Wat is dat witte poeder daar onderin
Ik lees niet echt boeken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wilhelmina pepermunt
Verder een beetje matige boekencollectie.
Gaat een beetje lastig als je 2 straten verderop woontquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Liever dat je op zn minst 5km uit m’n buurt blijft.
Dus? De boeken die ik in de woonkamer heb staan, staan er ook voor de sier. Als ik lees, lees ik via een e-reader...quote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Luister wel Podcasts en lees elke dag de krant. Vind ik genoeg.
Welke krant?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Luister wel Podcasts en lees elke dag de krant. Vind ik genoeg.
Netjes. Degelijk. Ook een tijdje gelezen, maar ik blijf een Volkskrant jongen. Vorige week een abo voor 3 jaar genomen op de weekendeditie.quote:
3 jaarquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Netjes. Degelijk. Ook een tijdje gelezen, maar ik blijf een Volkskrant jongen. Vorige week een abo voor 3 jaar genomen op de weekendeditie.
Altijd mogelijkheid tot tussentijds opzeggen, maar zo'n actie is er maar even. En met inflatie gerekend bespaar je nog meer dan je met een actie al bespaardquote:
Wanneer zou het lichaam 25 graden bereiken?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
Ik wil op een terras zitten met 25 graden ofzo
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wanneer zou het lichaam 25 graden bereiken?
Succes!
kom dan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
Ik wil op een terras zitten met 25 graden ofzo
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme dacht dat ik 30 dollar aan amerikaans PSN tegoed had gekocht maar blijkt het 30 dollar aan amerikaanse nintendo e-shop punten te gaan
GODVERDOMME MAN
Manmanman..quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme dacht dat ik 30 dollar aan amerikaans PSN tegoed had gekocht maar blijkt het 30 dollar aan amerikaanse nintendo e-shop punten te gaan
GODVERDOMME MAN
natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
grappen uithalen doe je maar bij je moeder
waarom zou je een negatieve emotie vrijwillig willen voelenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
Ik wil boos worden op Der_Mann maar het lukt niet
Ik zou ook graag wel eens willen huilen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou je een negatieve emotie vrijwillig willen voelen
dat is de enige emotie die ik ken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou je een negatieve emotie vrijwillig willen voelen
groei jij na iedere beurt weer een nieuwe maagdelijkheid danquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn maagdelijkheid in ruil voor alle drie!
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook al zou ik worden geflest, zou ik het alsnog doen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Jij niet?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
groei jij na iedere beurt weer een nieuwe maagdelijkheid dan
Hehehequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit serieus een vraag die je moet stellen gast
Moet nog 1,5 jaar liefje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er nog niet aan toe schat.
Ja, tardis. Is er 1 vanquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Paging @:Vlaggenroof als expert van wezens zonder hart.
Je moeder misschien. Als je je kt doet met lichte gewichten doe je dat wel pannekoek.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
je gaat toch geen 12 herhalingen doen bij het deadliften, ben je een domme kut ofzo
Hnnggquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je moeder misschien. Als je je kt doet met lichte gewichten doe je dat wel pannekoek.
Ligt aan de gamequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje zoals gamen op een console
Sowieso met een controllerquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:20 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ligt aan de game
Fifa hoort gewoon op console
Wanneer ga je samenwonen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:20 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ligt aan de game
Fifa hoort gewoon op console
hey vriend heb jij heel toevallig een amerikaans nintendo account waar je al te graag een spel van $30 of minder digitaal wilt aanschaffenquote:
En? Wat is het resultaat?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:19 schreef scrupuleus het volgende:
Even controleren hoe groot jouw commitment is met de nieuwe vlam
Ik ben gestopt bij de gamecube, dus nee denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey vriend heb jij heel toevallig een amerikaans nintendo account waar je al te graag een spel van $30 of minder digitaal wilt aanschaffen
Hahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je twijfelt nog maar de gevoelens zijn sterk
Dat is grathquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij moet niet zomaar stoer doen, eikel.
Ja goeiequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je m even in noelle
echt hè, en dan ben je een weekje weg en dan post ie een hartje omdat hij toch blij is dat je terug bentquote:
Inderdaad, zo verwarrend.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, en dan ben je een weekje weg en dan post ie een hartje omdat hij toch blij is dat je terug bent
Nog even en je hoort er weer helemaal bijquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja goeie
Doe k straks ff, zit mobiel nu
natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel.
Heb er altijd al bij gehoord weet je zelf dondersgoedquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog even en je hoort er weer helemaal bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |