Het is overdekt hoor, een binnenhal, met afdaling/piste.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is wel een beetje teveel gevraagd neem ik aan... Ik zou er ook niet aan beginnen hoor.. alhoewel het wel een groene piste lijkt
Zucht.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
Ja dat begrijp ik Mo.. Ben ooit wel eens in zo'n ding geweest... En heel vroeger logeerde ik als tennis puber in een soort klooster , maar die hadden ook een borstel ski baan niet overdenkt natuurlijk want dat had je toen nog niet in 75..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is overdekt hoor, een binnenhal, met afdaling/piste.
Van buiten zie je dus net niks.
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hihi, ik zag wat je schreef.
Nu ff geen zin in.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht.. Toon jezelf eens van de goede kant
Hoelang is dat wel niet geleequote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ooit bij mijn fysio ook op best wel een oud ding ... ja deze is homemade..
@sacha !! maak er maar wat anders van.. HK is weer inspiratieloos en de OP is nog overjarig van Fannquote:
Nee ... al dat licht doet pijn aan mn ogen om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:21 schreef Ranah het volgende:
hebben jullie ook kunnen genieten van de eerste lentedag
Ik heb lekker de balkondeuren open gezet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:21 schreef Ranah het volgende:
hebben jullie ook kunnen genieten van de eerste lentedag
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
@:sacha !! maak er maar wat anders van.. HK is weer inspiratieloos en de OP is nog overjarig van Fann
ojee, dan had je het de afgelopen zomer slechtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... al dat licht doet pijn aan mn ogen om eerlijk te zijn
Ja, nu moet jij trakteren.quote:
taart goed(quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, nu moet jij trakteren.
Geen idee, maar hier iets uit 1977quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang is dat wel niet gelee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar hier iets uit 1977Toen was ik nog niet geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Nah vooral de lagere stand hindertquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:23 schreef Ranah het volgende:
[..]
ojee, dan had je het de afgelopen zomer slecht
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren
En dan hier proberen mee te praten...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren
Ik zal het even overleggen.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben officieel geen veertiger
Probeer alvast te wennen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan hier proberen mee te praten...
dan zit je over het miljoen tegen die tijdquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer alvast te wennen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
in 77 stond ik al voor de klas snotneus met je boks
Als fok nog bestaat wel jaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
dan zit je over het miljoen tegen die tijd
Dat maakt je pensionado of moet je nog ff ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook overnemen van Danny....?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als fok nog bestaat wel ja
neu, ik had het na 15 jaar wel gezien, mooi werk maar erg zwaarquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat maakt je pensionado of moet je nog ff ?
hmmzzquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook overnemen van Danny....?
Whut, toen kon ik net zonder zijwieltjes fietsen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut, toen kon ik net zonder zijwieltjes fietsen.
mijn man ookquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut, toen kon ik net zonder zijwieltjes fietsen.
Ja lijkt me ook niet makkelijk.. moet je wel liggen en tegenwoordig met metaaldetectors bij de ingang van de school .. waar gaat dat heenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:34 schreef Ranah het volgende:
[..]
neu, ik had het na 15 jaar wel gezien, mooi werk maar erg zwaar
toen was het anders gelukkig, in een dorp op de veluwe, huisbezoek in de mooie kamer op de boerderijquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook niet makkelijk.. moet je wel liggen en tegenwoordig met metaaldetectors bij de ingang van de school .. waar gaat dat heen
Dat moeten wel een heel kleine klasjes zijn geweest..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:37 schreef Ranah het volgende:
[..]
toen was het anders gelukkig, in een dorp op de veluwe, huisbezoek in de mooie kamer op de boerderij
kom daar nu nog maar eens om
nee hoor meer dan 30 en elke 2 jaar kwam er weer een klas en collega bij, was een nieuwbouwwijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moeten wel een heel klein klasjes zijn geweest..
De meeste hier zijn wel ouder dan ik maar ik heb van vroeger best wel veel meegemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:37 schreef Ranah het volgende:
[..]
toen was het anders gelukkig, in een dorp op de veluwe, huisbezoek in de mooie kamer op de boerderij
kom daar nu nog maar eens om
er verandert veelquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste hier zijn wel ouder dan ik maar ik heb van vroeger best wel veel meegemaakt.
Vertel, barst los...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste hier zijn wel ouder dan ik maar ik heb van vroeger best wel veel meegemaakt.
stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
@:sacha !! maak er maar wat anders van.. HK is weer inspiratieloos en de OP is nog overjarig van Fann
Naast ons hadden we een boerderij en de boer zette elke ochtend de melkbussen aan de straat.quote:
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, nog steeds lui met vuurwerk hier.
Ik ben een volkomen onbeschreven blad.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou de melkveehouder maakte jullie elke dag wakker ...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naast ons hadden we een boerderij en de boer zette elke ochtend de melkbussen aan de straat.
Mo woont niet in de Randstad... alhoewel de grens regio daar altijd al problematisch is geweestquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
Dacht ik een paar weken geleden ook. Bleek dat er 6 appartementen ingestort waren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?
het wordt de vaste OPquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat was nu de oorzaak?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dacht ik een paar weken geleden ook. Bleek dat er 6 appartementen ingestort waren.
Gaan jullie scharen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
het wordt de vaste OP![]()
Ik had al een afspraak met Sas
Jesus wat debielquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, maandag na half 11 ben ik de eerste
Fann de fan van Jasp met toestemming van Sas ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
het wordt de vaste OP![]()
Ik had al een afspraak met Sas
Gaslek voor zover ik het heb begrepen.quote:
Dan heb je nog geluk met het weerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]
Als de boot het doet zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo woont niet in de Randstad... alhoewel de grens regio daar altijd al problematisch is geweest
Dat is wel heftig jaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dacht ik een paar weken geleden ook. Bleek dat er 6 appartementen ingestort waren.
Geen mislukte afrekening zoals ooit bij mij aan de overkant (2x zelfs)quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaslek voor zover ik het heb begrepen.
lekker bezigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zat vanaf 21 dec tot 28 dec zonder verwarming en warm water, en toen was het kouder dan nu.
Heb nu wel een fonkelnieuwe ketel, dat dan weer wel.
wat en Bikkel ben je ookquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zat vanaf 21 dec tot 28 dec zonder verwarming en warm water, en toen was het kouder dan nu.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
Ik heb een gepofte aardappel gegeten met eiersalade![]()
was lekker...
straks neem ik er nog ééntje
Ik heb zo'n nep haard ik heb ook wel eens zonder gezeten en dat ding blaast warmte maar ik zat er wel tegenaanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik mag dan geen bikkel zijn maar ik ben kennelijk wel veel aardiger: als ik bel komen ze gelijk dezelfde middag nog.quote:
Modepop.quote:
Gatverdamme. Nee maar serieus dat moet je met een lekker sausje eten tzatziki ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
Ik heb een gepofte aardappel gegeten met eiersalade![]()
was lekker...
straks neem ik er nog ééntje
Dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ik hoorde wel een knal maar ik dacht dat het vuurwerk was. Even later werd alles afgezet en kwamen van alle kanten hulpverlening aangekrost.quote:
Ja, dat vond ik al heel aardig, het was niet anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
hij had een straal kacheltje van de Action gekregen
Hier normaliter ook, maar het was net rond de kerst, retedruk en zieke monteurs...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag dan geen bikkel zijn maar ik ben kennelijk wel veel aardiger: als ik bel komen ze gelijk dezelfde middag nog.
bij mij ookquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag dan geen bikkel zijn maar ik ben kennelijk wel veel aardiger: als ik bel komen ze gelijk dezelfde middag nog.
gasexplosie?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ik hoorde wel een knal maar ik dacht dat het vuurwerk was. Even later werd alles afgezet en kwamen van alle kanten hulpverlening aangekrost.
En dan had je ook nog die stomme ramptoeristen.
neh..... nee gewoon een hollandse aardappel dit keerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gatverdamme. Nee maar serieus dat moet je met een lekker sausje eten tzatziki ofzo
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde zoveel sirenes vandaag. Was je in Oost?
Zelfs Brenda woont er nog volgens internet.....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de gaat ook misschien niet komen 4 dagen werdd van haar geredet gebeurd is nog niks
quote:
Maandag komt ze.Myléne,een model en ex van Gerrit.quote:
man manquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs Brenda woont er nog volgens internet.....
absolut nikszegend etwasquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maandag komt ze.Myléne,een model en ex van Gerrit.
Nou dat wordt lachen ... ex van GG .. van wanneer toen ze nog minderjarig was ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maandag komt ze.Myléne,een model en ex van Gerrit.
Laten we het eerst even afwachten.quote:
Kijk danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat wordt lachen ... ex van GG .. van wanneer toen ze nog minderjarig was ?
Dank je ik voel me er nu al aardig thuis. Dat is belangrijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Ik heb/had drie collega's in een straal van 100 meter van hier wonen, die kwam ik vaak maar één of twee keer per jaar tegen. Jij komt een stuk verder van mij vandaan wonen, ik denk dus niet dat ik je vaak ga tegenkomen. Ik hoop wel dat je het naar je zin gaat krijgen in Oost.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk danja idioten dee de site betreibenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is nog winter, maar Karl-Heinz (76) ligt al naakt op het strand in Zeeland.
Goffer....
Ja, dat is mooi. Dat had ik hier ook toen ik voor het eerst de straat in liep.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ik voel me er nu al aardig thuis. Dat is belangrijk
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer....blij dat ik hier woon.![]()
Je thuis voelen is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ik voel me er nu al aardig thuis. Dat is belangrijk
Hier ook niks meer in de winkel. Die hele non-food-bonus-tafel was wegquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ik had thuisbezorgd deze week maar ze waren niet leverbaar.
Je hebt ze op een steenworp die Duitsersquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer....blij dat ik hier woon.![]()
Ja dat was hier ook al vorige week. Wel al die thermodingen enzo, maar Nomads geen spoor van te bekennen. Mja had ze ook niet echt nodig ofzo, heb nog een hele voorraad handschoenen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier ook niks meer in de winkel. Die hele non-food-bonus-tafel was weg
Volgend jaar schijnt het een horrorwinter te worden, dan had ik ze alvast maar in huis.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat was hier ook al vorige week. Wel al die thermodingen enzo, maar Nomads geen spoor van te bekennen. Mja had ze ook niet echt nodig ofzo, heb nog een hele voorraad handschoenen.
Aha! Komt ie volgend jaar!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar schijnt het een horrorwinter te worden, dan had ik ze alvast maar in huis.
Ik heb in mijn hele leven 16 jaar op een adres gewoond waar ik mij niet happy voeldequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je thuis voelen is het belangrijkste.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt ze op een steenworp die Duitsers
eerst die - 20 van Piet ja !quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar schijnt het een horrorwinter te worden, dan had ik ze alvast maar in huis.
Die kon je niet in je tas doen of zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
Het was wel verbazingwekkend koud ‘s ochtends vroeg de afgelopen twee dagen. Reed mooi voor lul met m’n dikke ski handschoenen aan het eind van de ochtend in het zonnige lenteweer.
owwww morgen mn schaatsen van zolderquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
26 februari eerst de Elfstedentocht nog.
Ik ook, heb ze op een gegeven moment maar in mijn rugzak gedaan, samen met de sjaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
Het was wel verbazingwekkend koud ‘s ochtends vroeg de afgelopen twee dagen. Reed mooi voor lul met m’n dikke ski handschoenen aan het eind van de ochtend in het zonnige lenteweer.
Jawel maar dan had ik niks en dat is weer te koud. En ik had ook een dikke sjaal en een muts met capuchon erover.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kon je niet in je tas doen of zo?
Precies, daar trek ik me ook niets (meer) van aan. Soms is het stervenskoud en kom je mensen in korte broek tegen, soms is het aangenaam en kom je dik ingepakte mensen tegen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jawel maar dan had ik niks en dat is weer te koud. En ik had ook een dikke sjaal en een muts met capuchon erover.Uit automatisme de hele bende maar weer omgedaan en halverwege zie je dan al die lente peoples lopen.. hmm.. oeps
Maar lekker belangrijk, had het niet koud iig.
Voor die twijfelachtige dagen leken die nomads me wel handig. Wel warm (denk ik) maar zien er niet zo overdreven huge uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, daar trek ik me ook niets (meer) van aan. Soms is het stervenskoud en kom je mensen in korte broek tegen, soms is het aangenaam en kom je dik ingepakte mensen tegen.
Heeft Voxs hier al een review geschreven?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Voor die twijfelachtige dagen leken die nomads me wel handig. Wel warm (denk ik) maar zien er niet zo overdreven huge uit.
Ik heb 's ochtends vroeg op de fiets een extra jas aan, en die doe ik 's middags in mijn rugzakje.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, daar trek ik me ook niets (meer) van aan. Soms is het stervenskoud en kom je mensen in korte broek tegen, soms is het aangenaam en kom je dik ingepakte mensen tegen.
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Voxs hier al een review geschreven?
@Voxsquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Voxs hier al een review geschreven?
Voxs is hoogstwaarschijnlijk aan het foerageren.quote:
heeft het gelijk in dr bol met dr nieuwe handschoenen!!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze verwaarloost ons een beetje
Nee, liever de versie van ABBA.quote:
Ja, gelijk wordt ze dan een deftige dame.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
heeft het gelijk in dr bol met dr nieuwe handschoenen!!
Ik vind de cover leuker...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, liever de versie van ABBA.
Is het mentionspeeltje nu al kapot?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaik dacht al dat het aan m’n mobiel lag
Leuk voor je energierekening ookquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
aannemer heeft net 2 heaters hier neergezet, lief hè
Die staat er altijd als je ‘m quotequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het mentionspeeltje nu al kapot?
Ow nee, er staat een dubbele punt die er niet hoort.
Gelijk op 25 graden zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
Ja dat zag ik later, had ook al geëdit.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die staat er altijd als je ‘m quote
@:Deisyy
Nu weer welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zag ik later, had ook al geëdit.
Voxs is niet te mentionen
Gelukkig wordt het een zonnig weekendquote:
van de action?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
quote:
Dan wacht ik wel tot zondag.quote:
Ik ook.quote:
Ja dan is Studio Sport er bij met de samenvatting ..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot zondag.
Wooh! Dat gaat 'm bezuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:40 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
@:Scrutinizer valt tegenis dit alles
Het is te hopen voor hem dat zij Charlotte en Laura niet volgt op Insta.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]Zo karig had ik het niet verwacht
Ja, de draak gaat als een speerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
de hont van ... alles goed met Winnie?
Heb hem vanmorgen ingeleverd, nu gaan ze een week op vakantie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog niet eens buiten geweest![]()
Heb je al uitslag van je apneu-onderzoek?
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de hogedrukspuit! 15 jaar mos een groene aanslag.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb hem vanmorgen ingeleverd, nu gaan ze een week op vakantie.
Je aandacht wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]Waarom niet?
En hier ben ik om jullie waten aandacht te geven
Het was vast een beetje te warm.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]Waarom niet?
En hier ben ik om jullie waten aandacht te geven
Doen ze daar ook aan bannen ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Apneu? Moet je aan een zuurstofmasker misschien?
Ik lees heel vaak aandachtig een stukje meequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je aandacht wordt gewaardeerd.
Mag je weer ? Veel plezierquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de hogedrukspuit! 15 jaar mos een groene aanslag.
Oja, Scrut is van de ijzige winterdagenquote:
Stukje schrijven. Ik had weer flink geprocrastineerd.quote:
We verwachten nog de review van de handschoenen, hoewel wij allemaal achter het net gevist hebben.quote:En hier ben ik om jullie waten aandacht te geven
wow dan heb je wel eer van je werkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de hogedrukspuit! 15 jaar mos een groene aanslag.
Zoja, je zult merken dat je overdag een stuk energieker bent. Mijn vader heeft er een. Hij praat niet meer warrig.quote:
Onder druk werkt soms prettigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stukje schrijven. Ik had weer flink geprocrastineerd.
[..]
We verwachten nog de review van de handschoenen, hoewel wij allemaal achter het net gevist hebben.
ow! Ze zitten lekker. En heb ze enkel in de winkel nog maar aan gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stukje schrijven. Ik had weer flink geprocrastineerd.
[..]
We verwachten nog de review van de handschoenen, hoewel wij allemaal achter het net gevist hebben.
hee GB... hoor je dat?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoja, je zult merken dat je overdag een stuk energieker bent. Mijn vader heeft er een. Hij praat niet meer warrig.
Oh die Hassel zag ik welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier mocht ik sowieso wel. Maar ik mag nog steeds niet overal spelen.
Wat vroeg je je af?quote:
Lentekriebels.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu opdrogen en dan morgen al die rotzooi met de bezem te lijf. En de ramen lappen.
Ik was in vorm vandaag. In een uurtje of vier van begin tot eind.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onder druk werkt soms prettigMorgen weer een kans!
fijn toch? of heb je geen schoonmaak kriebels voor buiten met dit weerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu opdrogen en dan morgen al die rotzooi met de bezem te lijf. En de ramen lappen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]Zo karig had ik het niet verwacht
Of je een ban had, of je geen zin in Fok had, dat ik je al een tijdje niet had zien posten.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die is natuurlijk ook een stuk leuker dan ik.
Whehehehehequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wel, maar er valt niet veel eer aan te behalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef Ranah het volgende:
[..]
fijn toch? of heb je geen schoonmaak kriebels voor buiten met dit weer
Dat is zeker snel.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was in vorm vandaag. In een uurtje of vier van begin tot eind.
Ik wel, morgen maar eens proberen of het lukt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef Ranah het volgende:
[..]
fijn toch? of heb je geen schoonmaak kriebels voor buiten met dit weer
nietusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh pleasequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of je een ban had, of je geen zin in Fok had, dat ik je al een tijdje niet had zien posten.
Tja, je vroeg er naar.quote:
bij mij is het vaak als eerst het schuurtje opruimenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, morgen maar eens proberen of het lukt.
Je zou je moeten voorstellen dat Madilia een relatie had met Giorgio. De maaltijdbesteldiensten zouden het niet kunnen bolwerken met die twee vreetzakken.quote:
Er stond iemand een tijdje op je staartje.quote:
Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er stond iemand een tijdje op je staartje.
Dat zou zeker een goed koppel zijn maar ik geloof dat de huidige vriendin hem ook wel kan bijhoudenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou je moeten voorstellen dat Madilia een relatie had met Giorgio. De maaltijdbesteldiensten zouden het niet kunnen bolwerken met die twee vreetzakken.
Ik heb je wel gemist.quote:
+madi kan zelf ook wel aardig kokenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou je moeten voorstellen dat Madilia een relatie had met Giorgio. De maaltijdbesteldiensten zouden het niet kunnen bolwerken met die twee vreetzakken.
Kan ik ook, dus?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
+madi kan zelf ook wel aardig koken
Je moet er even bijblijven.quote:
weet jij waar het over gaat dan?quote:
Giorgio lijkt me niks voor badeendquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet jij waar het over gaat dan?
Geen idee wtf is madi?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet jij waar het over gaat dan?
neuh...maar madi ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Giorgio lijkt me niks voor badeend
En Madilia is wellicht ook wat te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Giorgio lijkt me niks voor badeend
Zo iddquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is te hopen voor hem dat zij Charlotte en Laura niet volgt op Insta.
Het lukt mij net om zonder kruk te lopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Madilia is wellicht ook wat te hoog gegrepen.
Gewoon mootie met de hogedrukspuit uitnodigenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo iddJe zou die hele bende weer op moeten ruimen pfff
heb je vermeende apneu moots?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
ze schijnt het niet zo goed te kunnenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon mootie met de hogedrukspuit uitnodigen
Valse bescheidenheid denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze schijnt het niet zo goed te kunnen
Moots de Valentijnsdestroyerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon mootie met de hogedrukspuit uitnodigen
geen idee, stel je ff voorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Charmian het volgende:
goffer ben helemaal de weg kwijt...waar zit ik te posten?
jij bent helemaal een mooiequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
en satz van mi heeft de mod oin de cos verwijdeerd
Weet je nog welke of mag dat niet ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
en satz van mi heeft de mod oin de cos verwijdeerd
Wellus! Heul goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze schijnt het niet zo goed te kunnen
oh mocht je thuis? ik hoop voor je dat het niet zo is ik heb mildequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel symptomen. Dus vannacht met een sensor geslapen.
zachte snurk of minder vaak een harde ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh mocht je thuis? ik hoop voor je dat het niet zo is ik heb milde
Als het verklaart waarom ik altijd zo moe en lusteloos ben ben ik stiekem wel tevree.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh mocht je thuis? ik hoop voor je dat het niet zo is ik heb milde
het gaat om de ademstops per uur...ik had er 11quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
zachte snurk of minder vaak een harde ?
Ok.. blijkbaar waren ze 20 jaar erug met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
het gaat om de ademstops per uur...ik had er 11
ja das ook wel zo, maar ze hadden me zo'n apparaat aangesmeerd, daar werd mijn nachtrust niet beter door, zelfs slechter. Dus ik heb 'm weer ingeleverd.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het verklaart waarom ik altijd zo moe en lusteloos ben ben ik stiekem wel tevree.
ik ken 2 anderen, hetzelfde verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja das ook wel zo, maar ze hadden me zo'n apparaat aangesmeerd, daar werd mijn nachtrust niet beter door, zelfs slechter. Dus ik heb 'm weer ingeleverd.
hoezo dan, meestal gaat het wel gepaard met gesnurk en ik schijn nogal diep adem te halen tijdens slapen waardoor het op snurken lijktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.. blijkbaar waren ze 20 jaar erug met andere dingen bezig
Aha, jij bent een van die lurkers.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lees heel vaak aandachtig een stukje mee
maar waar had je zelf last van dan? was je ook moe en zoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
ik ben gewoon direct geopereerd .. maar of ik apneu had weet ik niet eik.. was tegen snurken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |