Ja dan is Studio Sport er bij met de samenvatting ..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot zondag.
Wooh! Dat gaat 'm bezuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:40 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
@:Scrutinizer valt tegenis dit alles
Het is te hopen voor hem dat zij Charlotte en Laura niet volgt op Insta.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]Zo karig had ik het niet verwacht
Ja, de draak gaat als een speerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
de hont van ... alles goed met Winnie?
Heb hem vanmorgen ingeleverd, nu gaan ze een week op vakantie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog niet eens buiten geweest![]()
Heb je al uitslag van je apneu-onderzoek?
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de hogedrukspuit! 15 jaar mos een groene aanslag.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb hem vanmorgen ingeleverd, nu gaan ze een week op vakantie.
Je aandacht wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]Waarom niet?
En hier ben ik om jullie waten aandacht te geven
Het was vast een beetje te warm.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]Waarom niet?
En hier ben ik om jullie waten aandacht te geven
Doen ze daar ook aan bannen ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb hem vanmorgen ingeleverd, nu gaan ze een week op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |