Ik ook.quote:
Ja dan is Studio Sport er bij met de samenvatting ..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot zondag.
Wooh! Dat gaat 'm bezuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:40 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
@:Scrutinizer valt tegenis dit alles
Het is te hopen voor hem dat zij Charlotte en Laura niet volgt op Insta.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]Zo karig had ik het niet verwacht
Ja, de draak gaat als een speerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
de hont van ... alles goed met Winnie?
Heb hem vanmorgen ingeleverd, nu gaan ze een week op vakantie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog niet eens buiten geweest![]()
Heb je al uitslag van je apneu-onderzoek?
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de hogedrukspuit! 15 jaar mos een groene aanslag.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb hem vanmorgen ingeleverd, nu gaan ze een week op vakantie.
Je aandacht wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]Waarom niet?
En hier ben ik om jullie waten aandacht te geven
Het was vast een beetje te warm.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]Waarom niet?
En hier ben ik om jullie waten aandacht te geven
Doen ze daar ook aan bannen ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Apneu? Moet je aan een zuurstofmasker misschien?
Ik lees heel vaak aandachtig een stukje meequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je aandacht wordt gewaardeerd.
Mag je weer ? Veel plezierquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de hogedrukspuit! 15 jaar mos een groene aanslag.
Oja, Scrut is van de ijzige winterdagenquote:
Stukje schrijven. Ik had weer flink geprocrastineerd.quote:
We verwachten nog de review van de handschoenen, hoewel wij allemaal achter het net gevist hebben.quote:En hier ben ik om jullie waten aandacht te geven
wow dan heb je wel eer van je werkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de hogedrukspuit! 15 jaar mos een groene aanslag.
Zoja, je zult merken dat je overdag een stuk energieker bent. Mijn vader heeft er een. Hij praat niet meer warrig.quote:
Onder druk werkt soms prettigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stukje schrijven. Ik had weer flink geprocrastineerd.
[..]
We verwachten nog de review van de handschoenen, hoewel wij allemaal achter het net gevist hebben.
ow! Ze zitten lekker. En heb ze enkel in de winkel nog maar aan gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stukje schrijven. Ik had weer flink geprocrastineerd.
[..]
We verwachten nog de review van de handschoenen, hoewel wij allemaal achter het net gevist hebben.
hee GB... hoor je dat?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoja, je zult merken dat je overdag een stuk energieker bent. Mijn vader heeft er een. Hij praat niet meer warrig.
Oh die Hassel zag ik welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier mocht ik sowieso wel. Maar ik mag nog steeds niet overal spelen.
Wat vroeg je je af?quote:
Lentekriebels.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu opdrogen en dan morgen al die rotzooi met de bezem te lijf. En de ramen lappen.
Ik was in vorm vandaag. In een uurtje of vier van begin tot eind.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onder druk werkt soms prettigMorgen weer een kans!
fijn toch? of heb je geen schoonmaak kriebels voor buiten met dit weerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu opdrogen en dan morgen al die rotzooi met de bezem te lijf. En de ramen lappen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]Zo karig had ik het niet verwacht
Of je een ban had, of je geen zin in Fok had, dat ik je al een tijdje niet had zien posten.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die is natuurlijk ook een stuk leuker dan ik.
Whehehehehequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wel, maar er valt niet veel eer aan te behalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef Ranah het volgende:
[..]
fijn toch? of heb je geen schoonmaak kriebels voor buiten met dit weer
Dat is zeker snel.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was in vorm vandaag. In een uurtje of vier van begin tot eind.
Ik wel, morgen maar eens proberen of het lukt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef Ranah het volgende:
[..]
fijn toch? of heb je geen schoonmaak kriebels voor buiten met dit weer
nietusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh pleasequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of je een ban had, of je geen zin in Fok had, dat ik je al een tijdje niet had zien posten.
Tja, je vroeg er naar.quote:
bij mij is het vaak als eerst het schuurtje opruimenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, morgen maar eens proberen of het lukt.
Je zou je moeten voorstellen dat Madilia een relatie had met Giorgio. De maaltijdbesteldiensten zouden het niet kunnen bolwerken met die twee vreetzakken.quote:
Er stond iemand een tijdje op je staartje.quote:
Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er stond iemand een tijdje op je staartje.
Dat zou zeker een goed koppel zijn maar ik geloof dat de huidige vriendin hem ook wel kan bijhoudenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou je moeten voorstellen dat Madilia een relatie had met Giorgio. De maaltijdbesteldiensten zouden het niet kunnen bolwerken met die twee vreetzakken.
Ik heb je wel gemist.quote:
+madi kan zelf ook wel aardig kokenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou je moeten voorstellen dat Madilia een relatie had met Giorgio. De maaltijdbesteldiensten zouden het niet kunnen bolwerken met die twee vreetzakken.
Kan ik ook, dus?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
+madi kan zelf ook wel aardig koken
Je moet er even bijblijven.quote:
weet jij waar het over gaat dan?quote:
Giorgio lijkt me niks voor badeendquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet jij waar het over gaat dan?
Geen idee wtf is madi?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet jij waar het over gaat dan?
neuh...maar madi ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Giorgio lijkt me niks voor badeend
En Madilia is wellicht ook wat te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Giorgio lijkt me niks voor badeend
Zo iddquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is te hopen voor hem dat zij Charlotte en Laura niet volgt op Insta.
Het lukt mij net om zonder kruk te lopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Madilia is wellicht ook wat te hoog gegrepen.
Gewoon mootie met de hogedrukspuit uitnodigenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo iddJe zou die hele bende weer op moeten ruimen pfff
heb je vermeende apneu moots?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
ze schijnt het niet zo goed te kunnenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon mootie met de hogedrukspuit uitnodigen
Valse bescheidenheid denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze schijnt het niet zo goed te kunnen
Moots de Valentijnsdestroyerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon mootie met de hogedrukspuit uitnodigen
geen idee, stel je ff voorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Charmian het volgende:
goffer ben helemaal de weg kwijt...waar zit ik te posten?
jij bent helemaal een mooiequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
en satz van mi heeft de mod oin de cos verwijdeerd
Weet je nog welke of mag dat niet ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
en satz van mi heeft de mod oin de cos verwijdeerd
Wellus! Heul goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze schijnt het niet zo goed te kunnen
oh mocht je thuis? ik hoop voor je dat het niet zo is ik heb mildequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel symptomen. Dus vannacht met een sensor geslapen.
zachte snurk of minder vaak een harde ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh mocht je thuis? ik hoop voor je dat het niet zo is ik heb milde
Als het verklaart waarom ik altijd zo moe en lusteloos ben ben ik stiekem wel tevree.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh mocht je thuis? ik hoop voor je dat het niet zo is ik heb milde
het gaat om de ademstops per uur...ik had er 11quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
zachte snurk of minder vaak een harde ?
Ok.. blijkbaar waren ze 20 jaar erug met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
het gaat om de ademstops per uur...ik had er 11
ja das ook wel zo, maar ze hadden me zo'n apparaat aangesmeerd, daar werd mijn nachtrust niet beter door, zelfs slechter. Dus ik heb 'm weer ingeleverd.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het verklaart waarom ik altijd zo moe en lusteloos ben ben ik stiekem wel tevree.
ik ken 2 anderen, hetzelfde verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja das ook wel zo, maar ze hadden me zo'n apparaat aangesmeerd, daar werd mijn nachtrust niet beter door, zelfs slechter. Dus ik heb 'm weer ingeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |