Dat is zeker snel.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was in vorm vandaag. In een uurtje of vier van begin tot eind.
Ik wel, morgen maar eens proberen of het lukt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef Ranah het volgende:
[..]
fijn toch? of heb je geen schoonmaak kriebels voor buiten met dit weer
nietusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die is natuurlijk ook een stuk leuker dan ik.
Oh pleasequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of je een ban had, of je geen zin in Fok had, dat ik je al een tijdje niet had zien posten.
Tja, je vroeg er naar.quote:
bij mij is het vaak als eerst het schuurtje opruimenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, morgen maar eens proberen of het lukt.
Je zou je moeten voorstellen dat Madilia een relatie had met Giorgio. De maaltijdbesteldiensten zouden het niet kunnen bolwerken met die twee vreetzakken.quote:
Er stond iemand een tijdje op je staartje.quote:
Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er stond iemand een tijdje op je staartje.
Dat zou zeker een goed koppel zijn maar ik geloof dat de huidige vriendin hem ook wel kan bijhoudenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou je moeten voorstellen dat Madilia een relatie had met Giorgio. De maaltijdbesteldiensten zouden het niet kunnen bolwerken met die twee vreetzakken.
Ik heb je wel gemist.quote:
+madi kan zelf ook wel aardig kokenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou je moeten voorstellen dat Madilia een relatie had met Giorgio. De maaltijdbesteldiensten zouden het niet kunnen bolwerken met die twee vreetzakken.
Kan ik ook, dus?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
+madi kan zelf ook wel aardig koken
Je moet er even bijblijven.quote:
weet jij waar het over gaat dan?quote:
Giorgio lijkt me niks voor badeendquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet jij waar het over gaat dan?
Geen idee wtf is madi?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet jij waar het over gaat dan?
neuh...maar madi ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Giorgio lijkt me niks voor badeend
En Madilia is wellicht ook wat te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Giorgio lijkt me niks voor badeend
Zo iddquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is te hopen voor hem dat zij Charlotte en Laura niet volgt op Insta.
Het lukt mij net om zonder kruk te lopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Madilia is wellicht ook wat te hoog gegrepen.
Gewoon mootie met de hogedrukspuit uitnodigenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo iddJe zou die hele bende weer op moeten ruimen pfff
heb je vermeende apneu moots?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb hem vanmorgen ingeleverd, nu gaan ze een week op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |