Kweenie!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Apneu? Moet je aan een zuurstofmasker misschien?
Ik lees heel vaak aandachtig een stukje meequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je aandacht wordt gewaardeerd.
Mag je weer ? Veel plezierquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de hogedrukspuit! 15 jaar mos een groene aanslag.
Oja, Scrut is van de ijzige winterdagenquote:
Stukje schrijven. Ik had weer flink geprocrastineerd.quote:
We verwachten nog de review van de handschoenen, hoewel wij allemaal achter het net gevist hebben.quote:En hier ben ik om jullie waten aandacht te geven
wow dan heb je wel eer van je werkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de hogedrukspuit! 15 jaar mos een groene aanslag.
Zoja, je zult merken dat je overdag een stuk energieker bent. Mijn vader heeft er een. Hij praat niet meer warrig.quote:
Onder druk werkt soms prettigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stukje schrijven. Ik had weer flink geprocrastineerd.
[..]
We verwachten nog de review van de handschoenen, hoewel wij allemaal achter het net gevist hebben.
ow! Ze zitten lekker. En heb ze enkel in de winkel nog maar aan gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stukje schrijven. Ik had weer flink geprocrastineerd.
[..]
We verwachten nog de review van de handschoenen, hoewel wij allemaal achter het net gevist hebben.
hee GB... hoor je dat?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoja, je zult merken dat je overdag een stuk energieker bent. Mijn vader heeft er een. Hij praat niet meer warrig.
Oh die Hassel zag ik welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier mocht ik sowieso wel. Maar ik mag nog steeds niet overal spelen.
Wat vroeg je je af?quote:
Lentekriebels.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu opdrogen en dan morgen al die rotzooi met de bezem te lijf. En de ramen lappen.
Ik was in vorm vandaag. In een uurtje of vier van begin tot eind.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onder druk werkt soms prettigMorgen weer een kans!
fijn toch? of heb je geen schoonmaak kriebels voor buiten met dit weerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu opdrogen en dan morgen al die rotzooi met de bezem te lijf. En de ramen lappen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]Zo karig had ik het niet verwacht
Of je een ban had, of je geen zin in Fok had, dat ik je al een tijdje niet had zien posten.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die is natuurlijk ook een stuk leuker dan ik.
Whehehehehequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die is natuurlijk ook een stuk leuker dan ik.
Dat wel, maar er valt niet veel eer aan te behalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef Ranah het volgende:
[..]
fijn toch? of heb je geen schoonmaak kriebels voor buiten met dit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |