ze schijnt het niet zo goed te kunnenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon mootie met de hogedrukspuit uitnodigen
Valse bescheidenheid denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze schijnt het niet zo goed te kunnen
Moots de Valentijnsdestroyerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon mootie met de hogedrukspuit uitnodigen
geen idee, stel je ff voorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Charmian het volgende:
goffer ben helemaal de weg kwijt...waar zit ik te posten?
jij bent helemaal een mooiequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
en satz van mi heeft de mod oin de cos verwijdeerd
Weet je nog welke of mag dat niet ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
en satz van mi heeft de mod oin de cos verwijdeerd
Wellus! Heul goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze schijnt het niet zo goed te kunnen
oh mocht je thuis? ik hoop voor je dat het niet zo is ik heb mildequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel symptomen. Dus vannacht met een sensor geslapen.
zachte snurk of minder vaak een harde ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh mocht je thuis? ik hoop voor je dat het niet zo is ik heb milde
Als het verklaart waarom ik altijd zo moe en lusteloos ben ben ik stiekem wel tevree.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh mocht je thuis? ik hoop voor je dat het niet zo is ik heb milde
het gaat om de ademstops per uur...ik had er 11quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
zachte snurk of minder vaak een harde ?
Ok.. blijkbaar waren ze 20 jaar erug met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
het gaat om de ademstops per uur...ik had er 11
ja das ook wel zo, maar ze hadden me zo'n apparaat aangesmeerd, daar werd mijn nachtrust niet beter door, zelfs slechter. Dus ik heb 'm weer ingeleverd.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het verklaart waarom ik altijd zo moe en lusteloos ben ben ik stiekem wel tevree.
ik ken 2 anderen, hetzelfde verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja das ook wel zo, maar ze hadden me zo'n apparaat aangesmeerd, daar werd mijn nachtrust niet beter door, zelfs slechter. Dus ik heb 'm weer ingeleverd.
hoezo dan, meestal gaat het wel gepaard met gesnurk en ik schijn nogal diep adem te halen tijdens slapen waardoor het op snurken lijktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.. blijkbaar waren ze 20 jaar erug met andere dingen bezig
Aha, jij bent een van die lurkers.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lees heel vaak aandachtig een stukje mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |