Hier normaliter ook, maar het was net rond de kerst, retedruk en zieke monteurs...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag dan geen bikkel zijn maar ik ben kennelijk wel veel aardiger: als ik bel komen ze gelijk dezelfde middag nog.
bij mij ookquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag dan geen bikkel zijn maar ik ben kennelijk wel veel aardiger: als ik bel komen ze gelijk dezelfde middag nog.
gasexplosie?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ik hoorde wel een knal maar ik dacht dat het vuurwerk was. Even later werd alles afgezet en kwamen van alle kanten hulpverlening aangekrost.
En dan had je ook nog die stomme ramptoeristen.
neh..... nee gewoon een hollandse aardappel dit keerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gatverdamme. Nee maar serieus dat moet je met een lekker sausje eten tzatziki ofzo
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde zoveel sirenes vandaag. Was je in Oost?
Zelfs Brenda woont er nog volgens internet.....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de gaat ook misschien niet komen 4 dagen werdd van haar geredet gebeurd is nog niks
quote:
Maandag komt ze.Myléne,een model en ex van Gerrit.quote:
man manquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs Brenda woont er nog volgens internet.....
absolut nikszegend etwasquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maandag komt ze.Myléne,een model en ex van Gerrit.
Nou dat wordt lachen ... ex van GG .. van wanneer toen ze nog minderjarig was ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maandag komt ze.Myléne,een model en ex van Gerrit.
Laten we het eerst even afwachten.quote:
Kijk danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat wordt lachen ... ex van GG .. van wanneer toen ze nog minderjarig was ?
Dank je ik voel me er nu al aardig thuis. Dat is belangrijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Ik heb/had drie collega's in een straal van 100 meter van hier wonen, die kwam ik vaak maar één of twee keer per jaar tegen. Jij komt een stuk verder van mij vandaan wonen, ik denk dus niet dat ik je vaak ga tegenkomen. Ik hoop wel dat je het naar je zin gaat krijgen in Oost.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk danja idioten dee de site betreibenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is nog winter, maar Karl-Heinz (76) ligt al naakt op het strand in Zeeland.
Goffer....
Ja, dat is mooi. Dat had ik hier ook toen ik voor het eerst de straat in liep.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ik voel me er nu al aardig thuis. Dat is belangrijk
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is nog winter, maar Karl-Heinz (76) ligt al naakt op het strand in Zeeland.
Goffer....blij dat ik hier woon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |