Fann de fan van Jasp met toestemming van Sas ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
het wordt de vaste OP![]()
Ik had al een afspraak met Sas
Gaslek voor zover ik het heb begrepen.quote:
Dan heb je nog geluk met het weerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, maandag na half 11 ben ik de eerste
Als de boot het doet zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, maandag na half 11 ben ik de eerste
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo woont niet in de Randstad... alhoewel de grens regio daar altijd al problematisch is geweest
Dat is wel heftig jaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dacht ik een paar weken geleden ook. Bleek dat er 6 appartementen ingestort waren.
Geen mislukte afrekening zoals ooit bij mij aan de overkant (2x zelfs)quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaslek voor zover ik het heb begrepen.
lekker bezigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zat vanaf 21 dec tot 28 dec zonder verwarming en warm water, en toen was het kouder dan nu.
Heb nu wel een fonkelnieuwe ketel, dat dan weer wel.
wat en Bikkel ben je ookquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zat vanaf 21 dec tot 28 dec zonder verwarming en warm water, en toen was het kouder dan nu.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
Ik heb een gepofte aardappel gegeten met eiersalade![]()
was lekker...
straks neem ik er nog ééntje
Ik heb zo'n nep haard ik heb ook wel eens zonder gezeten en dat ding blaast warmte maar ik zat er wel tegenaanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik mag dan geen bikkel zijn maar ik ben kennelijk wel veel aardiger: als ik bel komen ze gelijk dezelfde middag nog.quote:
Modepop.quote:
Gatverdamme. Nee maar serieus dat moet je met een lekker sausje eten tzatziki ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
Ik heb een gepofte aardappel gegeten met eiersalade![]()
was lekker...
straks neem ik er nog ééntje
Dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ik hoorde wel een knal maar ik dacht dat het vuurwerk was. Even later werd alles afgezet en kwamen van alle kanten hulpverlening aangekrost.quote:
Ja, dat vond ik al heel aardig, het was niet anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
hij had een straal kacheltje van de Action gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |