Die heb ik erin gezet omdat het super leuk isquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik zat in je Fobo te loeren of je ___________ door je naam al weg was, toen stond er ook zoiets
Hihi, ik zag wat je schreef.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hihi, ik zag wat je schreef.
Neem aan dat je niet begane grond woont ... anders had je hier gelijk wat kippies in de tuin kunnen plantenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Minimaal tot 2020 maart. Maar ik denk dat ik er wel twee jaar blijf. Jaar is zo om en dan weer dat gedoe Ik ben het nu al spuugzat
Er is een gezamenlijke binnentuin en een idéénbusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet begane grond woont ... anders had je hier gelijk wat kippies in de tuin kunnen planten
Ik zal niets zeggen.quote:
DM?quote:
Gezellig met de buren BBQenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is een gezamenlijke binnentuin en een idéénbusWie weet
Schei uitquote:
Mag je wel in je woning roken als je dat zou willen ? of op je balkon?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Schei uitWe gaan het zien allemaal. Ik mag niet roken in de tuin maar volgens de dame van het verhuurbedrijf roken ze daar allemaal
Jazekerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je wel in je woning roken als je dat zou willen ? of op je balkon?
Weet je het zeker? Ik heb hier de politie aan de deur gehad omdat er een hennepplantage aanwezig zou zijn.quote:
Ik heb wel een rookmelder hangen. Ik denk dat die er als eerste afgaatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb hier de politie aan de deur gehad omdat er een hennepplantage aanwezig zou zijn.
wat lieffffffffffffffffquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Petzie maakte er nog meer werk vanTring tring, Ik ben het Soury
Dat is toch die franse muis?
Wat vervelend, potverdorie,
er is geen franse kaas in huis.
Soury wordt boos, stelletje wrekken,
en zwaait wild met haar baquette.
Oeps daar ging de telescoop van Recce,
en zwiep daar ging Ghost zijn toupet.
Zoek dekking, zoek hulp, bel Martin Gaus
Dier terrormuis is in da house.
die tejado weer puta madre, gisteren heeft hij puta madre van candela op de hoofd gekregenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak er een schilderij van. Die wordt goud waard.quote:
E was ook een leuke muizentekening maar had ik niet opgeslagen.quote:
dat wou helemaal gek worden toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
E was ook een leuke muizentekening maar had ik niet opgeslagen.
Jij krijgt er ééntje van Petziquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak er een schilderij van. Die wordt goud waard.
Ik moet je zeggen dat ik daar wel even op heb gegoogeld. Maar een verhuurder kan dat (nog) niet verbiedenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dat wou helemaal gek worden toch?![]()
maar misschien komt dat nog
Die had ik tot 2 x toe bij ons op de begane grond in hetzelfde appartementquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb hier de politie aan de deur gehad omdat er een hennepplantage aanwezig zou zijn.
Ja weet ik niet stom en terug vinden in deze Fast Chat is niet te doenquote:
puta madre = goed, top, mooi , fijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
die tejado weer puta madre, gisteren heeft hij puta madre van candela op de hoofd gekregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |