Het is overdekt hoor, een binnenhal, met afdaling/piste.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is wel een beetje teveel gevraagd neem ik aan... Ik zou er ook niet aan beginnen hoor.. alhoewel het wel een groene piste lijkt
Zucht.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
Ja dat begrijp ik Mo.. Ben ooit wel eens in zo'n ding geweest... En heel vroeger logeerde ik als tennis puber in een soort klooster , maar die hadden ook een borstel ski baan niet overdenkt natuurlijk want dat had je toen nog niet in 75..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is overdekt hoor, een binnenhal, met afdaling/piste.
Van buiten zie je dus net niks.
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hihi, ik zag wat je schreef.
Nu ff geen zin in.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht.. Toon jezelf eens van de goede kant
Hoelang is dat wel niet geleequote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ooit bij mijn fysio ook op best wel een oud ding ... ja deze is homemade..
@sacha !! maak er maar wat anders van.. HK is weer inspiratieloos en de OP is nog overjarig van Fannquote:
Nee ... al dat licht doet pijn aan mn ogen om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:21 schreef Ranah het volgende:
hebben jullie ook kunnen genieten van de eerste lentedag
Ik heb lekker de balkondeuren open gezet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:21 schreef Ranah het volgende:
hebben jullie ook kunnen genieten van de eerste lentedag
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
@:sacha !! maak er maar wat anders van.. HK is weer inspiratieloos en de OP is nog overjarig van Fann
ojee, dan had je het de afgelopen zomer slechtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... al dat licht doet pijn aan mn ogen om eerlijk te zijn
Ja, nu moet jij trakteren.quote:
taart goed(quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, nu moet jij trakteren.
Geen idee, maar hier iets uit 1977quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang is dat wel niet gelee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |