no ja misschien komt die tijd nog..... in sommige huizen of flats mag je al geen huisdieren meerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat ik daar wel even op heb gegoogeld. Maar een verhuurder kan dat (nog) niet verbieden
Er is nu een 40+ crea-topicquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak er een schilderij van. Die wordt goud waard.
is ook en schimpfwordquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
puta madre = goed, top, mooi , fijn
quote:
Misschien staat ie hier tussen !? 40+ / [40+ Artworks ] Show it herequote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
E was ook een leuke muizentekening maar had ik niet opgeslagen.
ja wie weet........quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschien staat ie hier tussen !? 40+ / [40+ Artworks ] Show it here
oh man wat ik gelezen hebquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uurtje gefietst, heuvel of twee genomen.
Wat lul jij nou weerquote:
Mario denkt, en leest met zijn schwanz.quote:
Vandaag bij de fysio op de hometrainerding gezeten. Dat ging goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uurtje gefietst, heuvel of twee genomen.
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mario denkt, en leest met zijn schwanz.
niet te volgenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
nee ik heb gelezen je heeft en uur gefistetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb bij Kokkie op zijn schoot gezeten als klein jochie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
niet te volgennet als Chufi, het is net Peppi en Kokki
Op die fietsquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag bij de fysio op de hometrainerding gezeten. Dat ging goed.
Op een oude fiets moet je het leren.quote:
Ieuuww.....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb bij Kokkie op zijn schoot gezeten als klein jochie.
Maar dat is wel een beetje teveel gevraagd neem ik aan... Ik zou er ook niet aan beginnen hoor.. alhoewel het wel een groene piste lijktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was vlakbij het skigeval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |