Maar dat is niet bewezen nog. Die toenmalige advocaat van Holleerder zwijgt. En de rest die gedreigd zouden hebben moeten zwijgen. Die Holleerder loog wel meer, dit kan ook gelogen zijn. Vond er niet echt harde feiten naar boven komen, jij wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik hou er vanmaar ik volg het ook, het is voor Holleeder zelf ook niet schokkend dit, meer voor de betrokken advocaten
Omdat Tejado en Fortu elkaar niet mogen en dat Antonio gewoon de heele dag loopt te zuigen en viceversaquote:
Wat hadden die zussen van 'm nou precies te melden?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
Die Peter R laat zich aardig voor het karretje spannen.
okequote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Tejado en Fortu elkaar niet mogen en dat Antonio gewoon de heele dag loopt te zuigen en viceversa
Nou ik dacht wel, wie zegt niet dat Holleeder dit zelf zo verteld heeft juist in de hoop dat deze versie naar buiten werd gebracht.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
Die Peter R laat zich aardig voor het karretje spannen.
Dat ie dingen verzint en manipuleert dus dat wat al bekend is dat hun beweren .quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat hadden die zussen van 'm nou precies te melden?
Hmm, dat zet verder ook geen zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ie dingen verzint en manipuleert dus dat wat al bekend is dat hun beweren .
Ik zat vanmiddag een Spaanse Netflix te kijken en daarin speelde een lookalike van Tejado in als slechterikquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag een Spaanse Netflix te kijken en daarin speelde een lookalike van Tejado in als slechterik
Hij beVriest wel wat in zo'n situatie. Het was geen held en hij had geen geld, maar hij hield niet van het straatgeweld.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vanwege de hoeveelheid meestal ergens in loods of garage.
Daar woonde ik in 85 een tijdje vlak bijquote:Op woensdag 13 februari 2019 00:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben 1x binnen geweest daar in de Pijp om ff sample weg te brengen.
Sja, zowel Peter als de bewoner zijn wel ietwat aan de trieste kant.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar woonde ik in 85 een tijdje vlak bij
cokequote:Op woensdag 13 februari 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar woonde ik in 85 een tijdje vlak bij
Dat blijft ook een vaag verhaal,dat de pillen uit Amerika waren gekomen.Ik geloof dat eigenlijk niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Steve wel ja en later ging ie de pillen in.
Ik had ooit een blauw dolfijntje van marsepein van daarquote:
Hij was toen wel 1 van de 1e met mdma.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat blijft ook een vaag verhaal,dat de pillen uit Amerika waren gekomen.Ik geloof dat eigenlijk niet.
Klaas Bruinsma scheen ook een partij te hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij was toen wel 1 van de 1e met mdma.
Het was in het begin ook nog niet verboden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klaas Bruinsma scheen ook een partij te hebben.
De Bahgwan beweging ook.
Onze leider spreekt in raadselenquote:Op woensdag 13 februari 2019 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tussen de kaas moet Alkmaar zijn.
neequote:Op woensdag 13 februari 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was toen je op je fietsje naar De Meer ging?
Klopt,maar het kwam niet in grote batches uit Amerika.Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was in het begin ook nog niet verboden.
Da's een hele geruststelling. Maf ze.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin, ik kan rustig slapen. Peterrrrrrrrrrrrr waakt over ons.
[ afbeelding ]
Trusten
Scrut heeft een alibi voor de nacht.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's een hele geruststelling. Maf ze.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Scrut heeft een alibi voor de nacht.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:39 schreef mario390 het volgende:
deze freak met de wittblonden haren![]()
![]()
de miguel 2 heeft en konijnstimme![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haar levensweg en dat ze het moeilijk had, ze heeft de Ziekte van Crohn", en dit is inmiddels haar 3e RLSquote:
achzo deswegen heeft zij soms diarreaquote:Op woensdag 13 februari 2019 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar levensweg en dat ze het moeilijk had, ze heeft de Ziekte van Crohn", en dit is inmiddels haar 3e RLS
Stimt...quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo deswegen heeft zij soms diarrea
ik gaa dann nog kort brsil komt exitquote:Op woensdag 13 februari 2019 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Stimt...
Ik ga ook naar bed , misschien kijk ik nog verder en anders ben ik slapen
quote:Op woensdag 13 februari 2019 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Stimt...
Ik ga ook naar bed , misschien kijk ik nog verder en anders ben ik slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Mo_Muffin op 13-02-2019 08:41:50 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
niks hoor, de wereld vergaat alleen langzaam.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:20 schreef FANN het volgende:
Wat is er toch allemaal aan de hand?![]()
Is toch niet normaal?![]()
https://www.nu.nl/263502/(...)dode-inktvissen.html
https://www.nu.nl/263469/(...)en-in-australie.html
https://www.nu.nl/263229/(...)mbla.html?redirect=1
Goeiemorgen
Nou.......... langzaam?quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niks hoor, de wereld vergaat alleen langzaam.
"Romy van der Wansem van Youth For Climate heeft het idee dat er echt naar hen werd geluisterd. In aanloop naar het gesprek liet ze al weten het vooral belangrijk te vinden dat Youth for Climate serieus wordt genomen."quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:27 schreef FANN het volgende:
Maar gelukkig hebben we Rutte![]()
https://www.nu.nl/klimaat(...)euw-actievoeren.html
Lullig voor de baby's die nu nog van niks weten
achja, maken we het nog mee?quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou.......... langzaam?Het best snel nu
jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"Romy van der Wansem van Youth For Climate heeft het idee dat er echt naar hen werd geluisterd. In aanloop naar het gesprek liet ze al weten het vooral belangrijk te vinden dat Youth for Climate serieus wordt genomen."
Schattig hè.
ik denk dat Rutte ook zo denkt, maar die hebben ook geen kinderen, dus.......quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
achja, maken we het nog mee?
de 2e kamer word voor 500+ miljoen verbouwd zonder klimaat neutraliteit haastquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat Rutte ook zo denkt, maar die hebben ook geen kinderen, dus.......![]()
Maar die jonkies zin straks wel goed Fucked ..........
Zal wel loslopen denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat Rutte ook zo denkt, maar die hebben ook geen kinderen, dus.......![]()
Maar die jonkies zijn straks wel goed Fucked ..........
jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
de 2e kamer word voor 500+ miljoen verbouwd zonder klimaat neutraliteit haast
Tuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel loslopen denk ik.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:48 schreef FANN het volgende:
leuke mail had ik weer wel!
Вen jе hеt bеu оm еen hеte meid tе zoekеn? Wil je wаarsсhijnlijk vаnavond sekе? Uw рroblemеn worden hier орgеlоst: http://7xxxxx.nl Slechts 18+ 🔞🔞
dat scheelt
Leuk voor die Griek ook.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:48 schreef FANN het volgende:
leuke mail had ik weer wel!
Вen jе hеt bеu оm еen hеte meid tе zoekеn? Wil je wаarsсhijnlijk vаnavond sekе? Uw рroblemеn worden hier орgеlоst: http://7xxxxx.nl Slechts 18+ 🔞🔞
dat scheelt
Die gast waar het topic een antwoord op is, is nog gekkerquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
KLB / Dinosaurussen die niet met de tijd mee gaan![]()
Het wordt tijd dat de conservatieve, oudere generaties gewoon eens dood gaan. En daarmee is hopelijk ook een grote meute die tegen vooruitgang is, weg. Het is 2019 mensen, de tijd voor verandering is sowieso altijd nu. Mijns inziens geen plaats meer voor klimaatonkenners en soortgelijken.
Het is bewezen dat oudere mensen mentaal minder flexibel zijn. Ze hebben gewoon biologisch gezien moeite om hun oude gedachtepatronen aan te passen. Wat nieuw is, dat is slecht. Mochten er mensen opstaan die alarm trekken en zich zorgen maken over het klimaat, dan zijn dit natuurlijk meteen gekkies.
heerlijk altijd dat zappen op Fok ....
Wij zijn Dinosaurussenquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die gast waar het topic een antwoord op is, is nog gekker
Rijden doe ik al hybride, heb een energielabel b woning en ben verder kinderloos. Dat is ruim voldoende qua inbreng wat mij betreft en verder kan het hele milieu mij inderdaad gestolen worden, want ze gooien ons al ettelijke decennia deaud met doemverhalen over het klimaat en die zijn geen van allen uitgekomen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:59 schreef FANN het volgende:
KLB / Dinosaurussen die niet met de tijd mee gaan![]()
Het wordt tijd dat de conservatieve, oudere generaties gewoon eens dood gaan. En daarmee is hopelijk ook een grote meute die tegen vooruitgang is, weg. Het is 2019 mensen, de tijd voor verandering is sowieso altijd nu. Mijns inziens geen plaats meer voor klimaatonkenners en soortgelijken.
Het is bewezen dat oudere mensen mentaal minder flexibel zijn. Ze hebben gewoon biologisch gezien moeite om hun oude gedachtepatronen aan te passen. Wat nieuw is, dat is slecht. Mochten er mensen opstaan die alarm trekken en zich zorgen maken over het klimaat, dan zijn dit natuurlijk meteen gekkies.
heerlijk altijd dat zappen op Fok ....
Zure regen hadden we ooit.... hoor je niks meer overquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rijden doe ik al hybride, heb een energielabel b woning en ben verder kinderloos. Dat is ruim voldoende qua inbreng wat mij betreft en verder kan het hele milieu mij inderdaad gestolen worden, want ze gooien ons al ettelijke decennia deaud met doemverhalen over het klimaat en die zijn geen van allen uitgekomen.
Tegenwoordig gaat het hier meer over yoghurt, da's ook zure zut.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Zure regen hadden we ooit.... hoor je niks meer over![]()
misschien is de regen inmiddels ondertussen wel zoet ondertussen
nou,, da's wel een dingetje jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat wél kwalijk is: al die plastic troep in zee. Je leest steeds meer verhalen over aangespoelde beesten met plastic afval in hun maag.
Iets met lekker veel kleur en vis.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:25 schreef FANN het volgende:
Maar oké ik ga niet ongezellig doen....
Wat eten we vandaag?
Oh.. nee dat is te vroeg, ik ga eerst Brinta etenmet véél rozijnen
die foto wilde ik nou nét overslaanquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets met lekker veel kleur en vis.
[ afbeelding ]
Sja, absurd gewoon. Maar gelukkig maken we een goede start door het verbieden van plastic wattenstaafjes en bestek.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
die foto wilde ik nou nét overslaan![]()
Maar het is écht bizar ........
Overbevolking lijkt mij het grootste probleem.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rijden doe ik al hybride, heb een energielabel b woning en ben verder kinderloos. Dat is ruim voldoende qua inbreng wat mij betreft en verder kan het hele milieu mij inderdaad gestolen worden, want ze gooien ons al ettelijke decennia deaud met doemverhalen over het klimaat en die zijn geen van allen uitgekomen.
Ja, is het ook. Nogal tegenstrijdig met de huidige klimaatplannen en er toch voor willen zorgen dat mensen zo oud mogelijk worden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:35 schreef Marsani het volgende:
[..]
Overbevolking lijkt mij het grootste probleem.
Nah, gelukkig ben ik dan niet de enige die zo denkt. Laatst op t.v. een vrouw met zelf vier kinderen en maar ageren tegen de klimaatverandering. Dan denk ik wel: begin dan bij jezelf. Maar dat klinkt zo onaardig en ik snap heus een kinderwens wel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Nogal tegenstrijdig met de huidige klimaatplannen en er toch voor willen zorgen dat mensen zo oud mogelijk worden.
Oh nee, we zijn zeker de enigen niet die er zo tegenaan kijken. Mensen kiezen zelf voor kinderen. Heeft verder niets met 'onaardig' zijn te maken, het is gewoon een feit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nah, gelukkig ben ik dan niet de enige die zo denkt. Laatst op t.v. een vrouw met zelf vier kinderen en maar ageren tegen de klimaatverandering. Dan denk ik wel: begin dan bij jezelf. Maar dat klinkt zo onaardig en ik snap heus een kinderwens wel.
Ik wel, maar nu hoef ik er geen meer bij.quote:
Jij hebt dan ook destijds een hele toffe geknutseld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel, maar nu hoef ik er geen meer bij.
Mijn bijdrage is geleverd.
Sjezus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bijna driehonderd auto's verdwenen na internationale top in Papoea-Nieuw-Guinea.
Alles voor het klimaat.
Èn ja vooral in zo'n afgelegen land waar de voorzieningen al beperkt zijn en er nog meer aanpassingen nodig zullen zijnquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bijna driehonderd auto's verdwenen na internationale top in Papoea-Nieuw-Guinea.
Alles voor het klimaat.
Dacht idd dat je dag en nacht met je neus in de muziek zatquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
"Ozzy Osbourne is aan de betere hand nadat hij in het ziekenhuis werd opgenomen met ernstige complicaties in de luchtwegen."
Wist niet dat Ozzy opgenomen was. Zit je uren per dag te internetten en dan toch nog van alles missen.
Nee, dat is meer house gerelateerd. En helaas steeds klote dingen tussendoor. Zo weer die ingepakte stapel asbestplaten naar de stort brengen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht idd dat je dag en nacht met je neus in de muziek zat
Dat is niet gek, ik heb het ook. Het was toch je vader.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag is de sterfdag van mijn vader, gek dat ik er toch elk jaar weer heel bewust bij stil sta.
Het is wel al heel lang geleden, maar hij was een goeie vent.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet gek, ik heb het ook. Het was toch je vader.
Ik neem aan dat hij je heeft opgevoed. Die jaren zijn belangrijk voor je geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel al heel lang geleden, maar hij was een goeie vent.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij je heeft opgevoed. Die jaren zijn belangrijk voor je geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Niets geks aan, Mo. En zeker niet als je een goede band met je vader had.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag is de sterfdag van mijn vader, gek dat ik er toch elk jaar weer heel bewust bij stil sta.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Dat is niet zo lang. Ik hoop dat het goede jaren samen waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte vandaag Mo.. neem er een op of van alles watquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat doe ik dagelijks, het zijn gewoon de dingen die door mijn kop flitsen, ik overleef het verder wel hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte vandaag Mo.. neem er een op of van alles wat
Succes, ik ga zo naar de kapper.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:58 schreef Disana het volgende:
Ik vind het maar somber buiten. Gelukkig is het niet koud en waait het ook niet meer zo hard. Zometeen naar de tandarts, een kies vullen en een kies trekken.
Sterkte ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:58 schreef Disana het volgende:
Ik vind het maar somber buiten. Gelukkig is het niet koud en waait het ook niet meer zo hard. Zometeen naar de tandarts, een kies vullen en een kies trekken.
Dat is beter.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Succes, ik ga zo naar de kapper.
sterktequote:Op woensdag 13 februari 2019 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Succes, ik ga zo naar de kapper.
met seilen en nach boven steigenquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze precies moeten doen...
hindernisbaan , maar hoelang wanneer etc geen idee ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
met seilen en nach boven steigen
ja weet ik ook niet,misschien erst üben ,en dann kommt de wettkampfquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef chufi het volgende:
[..]
hindernisbaan , maar hoelang wanneer etc geen idee ...
nu lest maria wat vorquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:00 schreef chufi het volgende:
We wachten het wel af... de meesten hebben iig problemen om in de touwen omhoog te klimmen
Ylenia... Hindernisloop in paren .. met allerlei aparte regels .. blabla bla... niet interessant ...quote:
niet gezien, deze week met de drill instructor heb jee niet gezien?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:15 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu dat Alex zn arm in het giips heeft.. Die viel gisteren uit het touw-klimrek hard op de grond... en zat tijdens de uitzending dus daarom zo hysterisch met zn arm te shaken ... Nu ligt er een dik matras
Neequote:Op woensdag 13 februari 2019 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet gezien, deze week met de drill instructor heb jee niet gezien?
Die ken ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was wegen de grote ruzie met aida nizar,de ergste vrouw van RLS
Wat is er mis?quote:
Ah. Ik hoop dat het goed gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Was voor intake voor een kleine ingreep
Foto.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo, ik kan weer voor de dag komen.
Hier ben je soms zo aan de beurt terwijl je andere keren heel lang moet wachten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelt niets voor, maar goed.. Wacht nog op een datum... geen idee hoelang het gaat duren ....
deze sort soep ziet er niet lekker uitquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelt niets voor, maar goed.. Wacht nog op een datum... geen idee hoelang het gaat duren ....
Ik heb te maken met een buur ZK dat kortgeleden de deuren heeft geslotenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier ben je soms zo aan de beurt terwijl je andere keren heel lang moet wachten.
Oh jee, dan zou het wel eens lang wachten kunnen worden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb te maken met een buur ZK dat kortgeleden de deuren heeft gesloten
Ja je weet het niet ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, dan zou het wel eens lang wachten kunnen worden.
Ik heb he tniet gezien en ook geen idee wat het wasquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze sort soep ziet er niet lekker uit
quote:
okequote:Op woensdag 13 februari 2019 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit tennis te kijken ... Ned - Spa voorbereiding op Ajax - Real Madrid vanavond...
quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:45 schreef Gooddeal het volgende:
Hele dag buiten bezig geweest. Uitgeteld nu. Eten en dan niks meer.
Ik Dog Patrol. Vind ik een leuk programma.quote:
Dat vind ik zo'n tokkie programma.quote:
Anders kan ik er toch niet over oordelen. Kijken doe ik het niet.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n tokkie programma.
Het is ook nog op meerdere zenders.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Grotendeels opgezet en geacteerd.
Ook van die motorbouwers. De eerste 2 seizoenen waren echt gaaf om te zien hoe ze van een idee een mooie motor maakten. Daarna ging het alleen maar over ruzies onderling.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net als Gold rush. Ook niets meer van over.
Ja met die vader en die broerquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook van die motorbouwers. De eerste 2 seizoenen waren echt gaaf om te zien hoe ze van een idee een mooie motor maakten. Daarna ging het alleen maar over ruzies onderling.
Forged in Fire vind ik nog wel een leuk programma.
Nou dank voor je support ....quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou we gaan voor een gelijkspel Ajax meer optimisme zit er niet in me
Ja, dat zag ik ook graag, maar al die programa's gaan inderdaad vaker over andere onderwerpen dan over de het oorspronkelijke plan. Forged in Fire is leuk, maar ook daar zijn alweer variaties op die nergens meer over gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook van die motorbouwers. De eerste 2 seizoenen waren echt gaaf om te zien hoe ze van een idee een mooie motor maakten. Daarna ging het alleen maar over ruzies onderling.
Forged in Fire vind ik nog wel een leuk programma.
Sterkte Moquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sinds Edd China weg is vind ik het programma ook een stuk minder.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:47 schreef chufi het volgende:
Ook nooit gezien, vroeger nog wel eens Wheelers Dealers, maar al jaren geleden uit het zicht verloren
quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dank voor je support ....![]()
Ik zie het wel om 22:45
Scrapheap vond ik ook tof om te kijken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook graag, maar al die programa's gaan inderdaad vaker over andere onderwerpen dan over de het oorspronkelijke plan. Forged in Fire is leuk, maar ook daar zijn alweer variaties op die nergens meer over gaan.
Weet je wat tof was? Scrapheap. Was dat er nog maar.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan is het afgelopen en weet ik het resultaat
Jaren geleden zat ik in het Olympisch Stadion in het Real vakquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Oh zo, nou ze moeten stijf van de zenuwen staan denk ik, herpak jezelf maar even tegen Madrid zeg
quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaren geleden zat ik in het Olympisch Stadion in het Real vak
Nee ik had kaartjes van 1 van de spelers gekregen .. Kon ik ophalen in het Okura waar ze logeerdenquote:
Ah nou dan ging ik er ook wel tussen zittenquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik had kaartjes van 1 van de spelers gekregen .. Kon ik ophalen in het Okura waar ze logeerden
Er zaten maar een man of 30 of zo..quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah nou dan ging ik er ook wel tussen zitten
quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:16 schreef sacha het volgende:
horizontaal geprogrammeerd: pizza in de oven flikkert
Ik zit er net eentje op te eten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:16 schreef sacha het volgende:
horizontaal geprogrammeerd: pizza in de oven flikkert
wm-update regen vandaag en komende dagen plusgradequote:Op woensdag 13 februari 2019 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zaten maar een man of 30 of zo..
Hier hebben we de komende dagen goed weer met zon.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wm-update regen vandaag en komende dagen plusgrade
Ik heb dat juist nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sterkte Moniet zo gek hoor, ik heb dat na 27 jaar nog steeds op die dag.
Vanavond eet ik spaghettiquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er net eentje op te eten.
Oh ik wel die verjaardagen zitten er zo in geramdquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat juist nietik vergeet de verjaardagen altijd.....
Vader, Moeder, Broer, Schoonmoeder, Schoonvader maar ineens denk ik aan ze....
Bij gewoon iets ''normaals''... en dan mis ik ze...... maar wanneer de verjaardagen
weet ik niet uit mijn hoofd.....
QFT.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds Edd China weg is vind ik het programma ook een stuk minder.
Ja maar ik vergeet Verjaardagen áltijdquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik wel die verjaardagen zitten er zo in geramd
Alsof ik de verjaardagen van mijn broers, vader en moeder, ex of kinderen zou vergeten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met een honkbalknuppel?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat maar de dag van overlijden van mn vader en moeder .... ik weet de datums nog wel maar heb er niets meequote:Op woensdag 13 februari 2019 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik de verjaardagen van mijn broers, vader en moeder, ex of kinderen zou vergeten.
Kost slechts $50,000 dollar, maar dat gunnen we hem wel. Geen president heeft zo hard gewerkt als Trump! Maar liefst 60% van z'n werktijd is Executive Time!twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 13-02-2019 om 17:35:55Trump has installed a room-sized "golf simulator" game at the White House, which allows him to play virtual rounds at courses all over the world by hitting a ball into a large video screen, according to two people told about the system, WaPo reports. https://t.co/F1dxfxs48e reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 13-02-2019 om 18:00:02The in-house golf simulator really does make you rethink our understanding of what's possible during "Executive Time." reageer retweet
Vandaag dus, en ik sta er wel degelijk bij stil.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat maar de dag van overlijden van mn vader en moeder .... ik weet de datums nog wel maar heb er niets mee
Ja das bekend inmiddels...quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag dus, en ik sta er wel degelijk bij stil.
Dat heb ik ook. Ik vond het zo jammer dat ik mijn moeder niet kon bellen om te zeggen dat ik een woning had gekocht.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat juist nietik vergeet de verjaardagen altijd.....
Vader, Moeder, Broer, Schoonmoeder, Schoonvader maar ineens denk ik aan ze....
Bij gewoon iets ''normaals''... en dan mis ik ze...... maar wanneer de verjaardagen
weet ik niet uit mijn hoofd.....
Golfen is voor mensen die te lui zijn om te sporten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
En dan zo'n employee die de proyector beweegt om maar de baan van de slag te geraken ...
Mijn broertje zei 2 weken geleden aan de telefoon, vanavond brand ik een kaarsje voor Ma....quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag dus, en ik sta er wel degelijk bij stil.
oh......quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik vond het zo jammer dat ik mijn moeder niet kon bellen om te zeggen dat ik een woning had gekocht.
Ik heb wel eens een rondje gelopen, maar het is best wel een eind wandelenquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Golfen is voor mensen die te lui zijn om te sporten.
Die snobs rijden met karretjes joh, hebben iemand bij zich om de bal te zoeken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een rondje gelopen, maar het is best wel een eind wandelen
Jij hebt ze?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Vandaag een uitgebreide douche genomen en naar de kapper geweest. Ik heb mijn nette kleren klaargelegd want ik heb morgen weer een sollicitatie gesprek. En deze is belangrijk.
Dat is lang. Stuurde ze nog informatie naar de aarde?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:
Vanavond een live stream van NASA over Opportunity. Lijkt erop dat dit echt het einde is. Na 15 (!) jaar op Mars![]()
[ afbeelding ]
Spannend!quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Vandaag een uitgebreide douche genomen en naar de kapper geweest. Ik heb mijn nette kleren klaargelegd want ik heb morgen weer een sollicitatie gesprek. En deze is belangrijk.
Spannend. Je bent goed voorbereid.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie is Hok?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Hok kan moeilijk opdagen in zijn huispak denk ik
Jazeker. Tot een grote stof storm vorig jaar. Sindsdien alleen maar stilte.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is lang. Stuurde ze nog informatie naar de aarde?
Ja, dat is einde verhaal. Wel frustrerend dat ze nooit precies zullen weten wat er nou mis is gegaan tijdens die storm. Misschien is het maar een hele kleine softwarefout.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:
Vanavond een live stream van NASA over Opportunity. Lijkt erop dat dit echt het einde is. Na 15 (!) jaar op Mars![]()
[ afbeelding ]
Ergens achterin de kast.quote:
Dank voor de link. Pech, die stofstorm. Maar 15 jaar is ook al erg lang.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jazeker. Tot een grote stof storm vorig jaar. Sindsdien alleen maar stilte.
Vanavond een live stream van NASA hierover met de officiële update
https://www.nasa.gov/nasalive
Deze is rechtstreeks bij een bedrijf en niet via een detacheringskantoor. En ook nog een gesprek met de directeur zelf.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Spannend!![]()
waarom is deze belangrijker dan die andere sollicitaties?
Gewoon lekker jezelf zijn, uiteindelijk is dat ook wie je bent.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens achterin de kast.Nette broek en overhemd.
ah.....! oké ik snap hetquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze is rechtstreeks bij een bedrijf en niet via een detacheringskantoor. En ook nog een gesprek met de directeur zelf.
Maar hij blijft forever op Mars nu? ze kunnen hem weer zien dan over een aantal jarenquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jazeker. Tot een grote stof storm vorig jaar. Sindsdien alleen maar stilte.
Vanavond een live stream van NASA hierover met de officiële update
https://www.nasa.gov/nasalive
Behoorlijk frustrerend ja. 15 jaar....best een behoorlijke tijd nog.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is einde verhaal. Wel frustrerend dat ze nooit precies zullen weten wat er nou mis is gegaan tijdens die storm. Misschien is het maar een hele kleine softwarefout.
Forever op Marsquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar hij blijft forever op Mars nu? ze kunnen hem weer zien dan over een aantal jaren
Toen mijn ex jarig was zat ik bij de kapster, en het één had niets met het ander te maken.quote:
Klopt, het gaat wel over een kantoorbaan en dan moet je zeker op het gesprek er goed en verzorgt uitzien. Ze weten iig al dat ik met een kruk rondloop.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon lekker jezelf zijn, uiteindelijk is dat ook wie je bent.
Het gaat echt niet om je kleding, ja ok, ik ga er vanuit dat die schoon is, het gaat om je uitstraling, en die kun je niet faken of opleuken.
Denk niet dat ze hem even op gaan halen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar hij blijft forever op Mars nu? ze kunnen hem weer zien dan over een aantal jaren
Wel beter dan in een baan erom heen of zoquote:
Over 10 jaar of zo wel dan wonen er mensenquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem even op gaan halen.
Hallonquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een aantal Fokkers op de nominatie staan al
Ik blijf nier in ieder gevalquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een aantal Fokkers op de nominatie staan al
Dat is het enige, het moet schoon zijn, en in mijn geval is het soms handig mijn haar 'netjes' in een staart te dragen ipv los c.q half los en rommelig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, het gaat wel over een kantoorbaan en dan moet je zeker op het gesprek er goed en verzorgt uitzien. Ze weten iig al dat ik met een kruk rondloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |