sterktequote:Op woensdag 13 februari 2019 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Succes, ik ga zo naar de kapper.
met seilen en nach boven steigenquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze precies moeten doen...
hindernisbaan , maar hoelang wanneer etc geen idee ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
met seilen en nach boven steigen
ja weet ik ook niet,misschien erst üben ,en dann kommt de wettkampfquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef chufi het volgende:
[..]
hindernisbaan , maar hoelang wanneer etc geen idee ...
nu lest maria wat vorquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:00 schreef chufi het volgende:
We wachten het wel af... de meesten hebben iig problemen om in de touwen omhoog te klimmen
Ylenia... Hindernisloop in paren .. met allerlei aparte regels .. blabla bla... niet interessant ...quote:
niet gezien, deze week met de drill instructor heb jee niet gezien?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:15 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu dat Alex zn arm in het giips heeft.. Die viel gisteren uit het touw-klimrek hard op de grond... en zat tijdens de uitzending dus daarom zo hysterisch met zn arm te shaken ... Nu ligt er een dik matras
Neequote:Op woensdag 13 februari 2019 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet gezien, deze week met de drill instructor heb jee niet gezien?
Die ken ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was wegen de grote ruzie met aida nizar,de ergste vrouw van RLS
Wat is er mis?quote:
Ah. Ik hoop dat het goed gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Was voor intake voor een kleine ingreep
Foto.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo, ik kan weer voor de dag komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |