achja, maken we het nog mee?quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou.......... langzaam?Het best snel nu
jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"Romy van der Wansem van Youth For Climate heeft het idee dat er echt naar hen werd geluisterd. In aanloop naar het gesprek liet ze al weten het vooral belangrijk te vinden dat Youth for Climate serieus wordt genomen."
Schattig hè.
ik denk dat Rutte ook zo denkt, maar die hebben ook geen kinderen, dus.......quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
achja, maken we het nog mee?
de 2e kamer word voor 500+ miljoen verbouwd zonder klimaat neutraliteit haastquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat Rutte ook zo denkt, maar die hebben ook geen kinderen, dus.......![]()
Maar die jonkies zin straks wel goed Fucked ..........
Zal wel loslopen denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat Rutte ook zo denkt, maar die hebben ook geen kinderen, dus.......![]()
Maar die jonkies zijn straks wel goed Fucked ..........
jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
de 2e kamer word voor 500+ miljoen verbouwd zonder klimaat neutraliteit haast
Tuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel loslopen denk ik.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:48 schreef FANN het volgende:
leuke mail had ik weer wel!
Вen jе hеt bеu оm еen hеte meid tе zoekеn? Wil je wаarsсhijnlijk vаnavond sekе? Uw рroblemеn worden hier орgеlоst: http://7xxxxx.nl Slechts 18+ 🔞🔞
dat scheelt
Leuk voor die Griek ook.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:48 schreef FANN het volgende:
leuke mail had ik weer wel!
Вen jе hеt bеu оm еen hеte meid tе zoekеn? Wil je wаarsсhijnlijk vаnavond sekе? Uw рroblemеn worden hier орgеlоst: http://7xxxxx.nl Slechts 18+ 🔞🔞
dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |