'Oudere' mensen hebben gewoon meer wijsheid en levenservaring en laten zich niet zo gemakkelijk voor het karretje van een politicus spannen. Geloof jij echt dat Jesse Klaver denkt dat de ijsberen dood gaan als hij geen zonnepanelen neemt? Natuurlijk niet. Gemakkelijk stemmen winnen bij de naïeve jeugd (en domme ouderen). Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:33 schreef Quotidien het volgende:
Kijk ze los gaan dan. En maar afgeven op alles wat een beetje milieubewust is. Mensen die bewust de keuze maken geen of minder vlees te eten worden verketterd. Ze blokkeren elektrische oplaadpaaltjes, want haha, die mensen die minder willen vervuilen, pakken zullen we ze!
Het wordt tijd dat de conservatieve, oudere generaties gewoon eens dood gaan. En daarmee is hopelijk ook een grote meute die tegen vooruitgang is, weg. Het is 2019 mensen, de tijd voor verandering is sowieso altijd nu. Mijns inziens geen plaats meer voor klimaatonkenners en soortgelijken.
Het is bewezen dat oudere mensen mentaal minder flexibel zijn. Ze hebben gewoon biologisch gezien moeite om hun oude gedachtepatronen aan te passen. Wat nieuw is, dat is slecht. Mochten er mensen opstaan die alarm trekken en zich zorgen maken over het klimaat, dan zijn dit natuurlijk meteen gekkies.
Dit is een mooi voorbeeld van zo'n poepdrol die het allemaal niet meer zo goed kan bevatten:
KLB / Klimaatgekkies worden steeds radicaler
Nog een:
KLB / Scholieren die zich omwille van het klimaat pseudo-prostitueren
Klacht: babyboomers die tegen vooruitgang en verbetering van de leefomstandigheden voor de generaties na hun zijn
En dan alleen maar weer janken op Klaver en dan alleen op selectieve uitspraken ingaan, ipv het grote plaatje. De grote boze linkse mensen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
'Oudere' mensen hebben gewoon meer wijsheid en levenservaring en laten zich niet zo gemakkelijk voor het karretje van een politicus spannen. Geloof jij echt dat Jesse Klaver denkt dat de ijsberen dood gaan als hij geen zonnepanelen neemt? Natuurlijk niet. Gemakkelijk stemmen winnen bij de naïeve jeugd (en domme ouderen). Daar gaat het om.
Als je al wat langer meeloopt heb je het allemaal al gezien. In 1975 riep men dat uitstoot van industrie en auto's (stof) zonlicht zou blokkeren en dat er een nieuwe ijstijd kwam. Tijd voor hogere brandstof-accijns. In de jaren 80 was het de zure regen waarom de brandstof duurder mocht worden. En nu dan de CO2. Het verhaal varieert als mensen er achter komen dat het onzin is, de beweegreden niet.
Ga jij maar lekker krom liggen om geld over te maken aan Jesse c.s. met al je 'wijsheid'
je moet wel begrijpen dat groene energie ook gemaakt dienr te worden, batterijen maken is een vies chemisch process en in landen als india china en zelfs rusland doen ze niet zo moeilijk daar tyfen ze de hele tering zooi gewoon in de rivieren.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En dan alleen maar weer janken op Klaver en dan alleen op selectieve uitspraken ingaan, ipv het grote plaatje. De grote boze linkse mensen.
Echt een schoolvoorbeeld van hoe klimaatontkenners deze discussie voeren. Drogredenering na drogredenering.
Het hoe en het wat is niet waar de klacht over gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je moet wel begrijpen dat groene energie ook gemaakt dienr te worden, batterijen maken is een vies chemisch process en in landen als india china en zelfs rusland doen ze niet zo moeilijk daar tyfen ze de hele tering zooi gewoon in de rivieren.
zonnepanelen maken is ook weer een vies chemisch process waarbij ook de hele tering zooi gewoon de rivieren in gedumpt worden omdat afvoeren of opslaan geld kost waardoor je niet meer super monopolistisch op de markt komt te staan.
dat er een paar mensen aan dood gaan is niet erg
https://en.wikipedia.org/wiki/Pollution_of_the_Ganges
wat ik hier mee wil zeggen is dat de jongere generatie meer op trends afgaat als kudde dieren die naar het groentste stukje gras opzoek is. het is niet altijd beter. dat er wat moet veranderen is duidelijk ik denk alleen niet dat batterijen de toekomst zijn, degradatie in batterijen over een lange termijn is gewoon ruk. kijk maar eens naar tweede hands tesla's met veel kilometers, geen ruk meer waard.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het hoe en het wat is niet waar de klacht over gaat.
Welk klimaatprobleem?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:53 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Ja want het zijn alleen de babyboomers die zo autistisch omgaan met het klimaatprobleem.
Maar het is geen trend, die film van Al Gore is in 2006 al uitgekomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat ik hier mee wil zeggen is dat de jongere generatie meer op trends afgaat als kudde dieren die naar het groentste stukje gras opzoek is. het is niet altijd beter. dat er wat moet veranderen is duidelijk ik denk alleen niet dat batterijen de toekomst zijn, degradatie in batterijen over een lange termijn is gewoon ruk. kijk maar eens naar tweede hands tesla's met veel kilometers, geen ruk meer waard.
Tuurlijk zitten er in onze generatie ook gewoon zat idioten die het allemaal niet snappen. Die zul je altijd hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:54 schreef porsche1 het volgende:
Zelden zo'n dom topic gezien.
"Oudere" en "babyboomers".![]()
![]()
Jonge god hier die er net zo over denkt. Opgerot met dat milieu gejank.
Populistisch links gelul, lekker janken om niets.
wat ook een trend was, niemand heeft het meer over al gorequote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar het is geen trend, die film van Al Gore is in 2006 al uitgekomen.
Ik ben wel benieuwd, naar de redenering van iemand die niet helemaal lekker is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten er in onze generatie ook gewoon zat idioten die het allemaal niet snappen. Die zul je altijd hebben.
Alsof ik inhoudelijk in discussie ga treden met zo'n debiel die anno 2019 klimaatverandering ontkent. Nou nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, naar de redenering van iemand die niet helemaal lekker is.
Hoe zie jij de aanpak voor je? Wat moet er in jouw ogen gebeuren om de zogezegde klimaatverandering tegen te gaan of te beperken?
Open dan geen topic. Je lijkt wel een kloon van dven zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof ik inhoudelijk in discussie ga treden met zo'n debiel die anno 2019 klimaatverandering ontkent. Nou nee.
Oke, en waarom moeten we het over Al Gore hebben en niet over de boodschap die hij brachtquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat ook een trend was, niemand heeft het meer over al gore
https://wattsupwiththat.c(...)c-facepalm-forecast/
Je hoeft het niet eens te zijn, maar ik heb 0 tolerantie voor klimaatontkenners en waarom zou ik moeite steken in een discussie met ze? Ik post hier slechts een klacht.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:02 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Open dan geen topic. Je lijkt wel een kloon van dven zo.
"Iedereen moet het met mij eens zijn omdat ik dat zeg en als je dat niet vindt ben je stom en ik ga niet in discussie"![]()
![]()
quote:
omdat we het ook nog over jezus hebben die ook een boodschap brachtquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Oke, en waarom moeten we het over Al Gore hebben en niet over de boodschap die hij bracht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |