Maar dat is niet bewezen nog. Die toenmalige advocaat van Holleerder zwijgt. En de rest die gedreigd zouden hebben moeten zwijgen. Die Holleerder loog wel meer, dit kan ook gelogen zijn. Vond er niet echt harde feiten naar boven komen, jij wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik hou er vanmaar ik volg het ook, het is voor Holleeder zelf ook niet schokkend dit, meer voor de betrokken advocaten
Omdat Tejado en Fortu elkaar niet mogen en dat Antonio gewoon de heele dag loopt te zuigen en viceversaquote:
Wat hadden die zussen van 'm nou precies te melden?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
Die Peter R laat zich aardig voor het karretje spannen.
okequote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Tejado en Fortu elkaar niet mogen en dat Antonio gewoon de heele dag loopt te zuigen en viceversa
Nou ik dacht wel, wie zegt niet dat Holleeder dit zelf zo verteld heeft juist in de hoop dat deze versie naar buiten werd gebracht.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
Die Peter R laat zich aardig voor het karretje spannen.
Dat ie dingen verzint en manipuleert dus dat wat al bekend is dat hun beweren .quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat hadden die zussen van 'm nou precies te melden?
Hmm, dat zet verder ook geen zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ie dingen verzint en manipuleert dus dat wat al bekend is dat hun beweren .
Ik zat vanmiddag een Spaanse Netflix te kijken en daarin speelde een lookalike van Tejado in als slechterikquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag een Spaanse Netflix te kijken en daarin speelde een lookalike van Tejado in als slechterik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |