Ah, dat klinkt goed geregeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, om half 11 gebeld, om 1 uur was er een monteur. 20 over 1 was alles weer klaar.
Ik damp eigenlijk ook altijd hetzelfde en weet er inmiddels genoeg van om de juiste andere te kiezen als mijn strain niet voorradig is. Ik rook ook nooit van anderen, veel soorten hebben op mij een veel te lichamelijk effect.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger wel eens gemerkt inderdaad. Het had steeds een hele andere invloed op me en ik vond het veel te onvoorspelbaar. Ik heb het dus maar bij een aantal keren proberen gehouden.
Nah, zo'n hyperrelaxte Mocro vertrouw ik daarin welquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou daar niet blij van worden. De vorige keer dat bij mij groot onderhoud aan de ketel was, waren er wat ringetjes over nadat het ding weer in elkaar was gezet, daar werd ik ook niet vrolijk van. "Zal wel goed koom'n."
Het lijkt me vooral nasty als je niet thuis bent en je paranoīde wordt. Toen mij dat overkwam, was ik gelukkig niet ver van huis.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik damp eigenlijk ook altijd hetzelfde en weet er inmiddels genoeg van om de juiste andere te kiezen als mijn strain niet voorradig is. Ik rook ook nooit van anderen, veel soorten hebben op mij een veel te lichamelijk effect.
Ja, ik moest me nog haasten. Ik heb namelijk een kast gebouwd om de ketel en al die leidingenshit en die moet ik wel altijd ontmantelen bij periodiek onderhoud en storingen.quote:
Ze hebben mijn CV-ketel een keer bij het onderhoud niet goed genoeg schoongemaakt, waardoor de waterafvoer van de verbrandingskamer niet meer werkte. Het ding maakte toen de volgende dag geluiden als een wasmachine.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, zo'n hyperrelaxte Mocro vertrouw ik daarin wel
Waarschijnlijk voldoet zo'n kast ook niet aan de regels.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik moest me nog haasten. Ik heb namelijk een kast gebouwd om de ketel en al die leidingenshit en die moet ik wel altijd ontmantelen bij periodiek onderhoud en storingen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik moest me nog haasten. Ik heb namelijk een kast gebouwd om de ketel en al die leidingenshit en die moet ik wel altijd ontmantelen bij periodiek onderhoud en storingen.
Dat had ik vroeger ook nog wel eens. Toen woonde ik nog in Groningen en dan liep ik 's nachts naar huis en stak ik iedere keer over omdat ik bang was voor de mensen die ik tegenkwam. Gelukkig was het daar minder druk dan hierquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral nasty als je niet thuis bent en je paranoīde wordt. Toen mij dat overkwam, was ik gelukkig niet ver van huis.
Oh ik hou er vanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:08 schreef Marsani het volgende:
Kijk ik die hele uitzending van die Holleerder tape en is het alleen maar vage shit.
Jawel, is gewoon gebouwd van zo'n standaard woningbouwvereniging kledingkast die ik gesloopt heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voldoet zo'n kast ook niet aan de regels.
Dat denk ik ook ja, alleen heeft hij de pech dat er veel dood zijn nuquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:22 schreef sig000 het volgende:
Die Holleeder was alleen maar loopjongen.
In den beginnequote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:22 schreef sig000 het volgende:
Beetje afpersen, hitman regelen dat soort dingen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, alleen heeft hij de pech dat er veel dood zijn nu
Ik volg het niet erg maar daar begint het wel steeds meer op te kijken. Vrij primitief opererend persoon.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:22 schreef sig000 het volgende:
Ja in deze tape beschreef hij ook hoe hij een vastgoedmagnaat 'liet schrikken'' gewoon een spil in een grotere groepquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Beetje afpersen, hitman regelen dat soort dingen.
quote:
Ja, dat doe je niet als je een grote jongen bent.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:28 schreef sig000 het volgende:
Spic&span Klepper en Mieremet waren ook zulke figuren.
Partijen rippen loopt een keer verkeerd af.
Wel een goede campagne, het sloeg wel aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou dat was wat een Pizza met crossa bodem opeens
Die sturen er motorclubje op af of wat Russen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat doe je niet als je een grote jongen bent.
Je kent ze allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die sturen er motorclubje op af of wat Russen.
Pizza’s met een slappe bodemquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een goede campagne, het sloeg wel aan.
De verhoudingen ken ik wel beter dan meeste mensen.quote:
En Willem kon maar niet bij het geld komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:27 schreef sig000 het volgende:
Zijn maatje Cor zat dichter bij de grote jongens maar werd te groot risico door zijn drankgebruik en cowboy gedrag.
oh dear, gaan we weerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen de flapjes missen nog.
Dat is ook vragen om een kogel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
De verhoudingen ken ik wel beter dan meeste mensen.
Je hebt 3 groepen min of meer.
- De importeurs.
- De groothandelaars.
- De rippers.
Die derde groep komt veruit het meeste in het nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |