Hier ben je soms zo aan de beurt terwijl je andere keren heel lang moet wachten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelt niets voor, maar goed.. Wacht nog op een datum... geen idee hoelang het gaat duren ....
deze sort soep ziet er niet lekker uitquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelt niets voor, maar goed.. Wacht nog op een datum... geen idee hoelang het gaat duren ....
Ik heb te maken met een buur ZK dat kortgeleden de deuren heeft geslotenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier ben je soms zo aan de beurt terwijl je andere keren heel lang moet wachten.
Oh jee, dan zou het wel eens lang wachten kunnen worden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb te maken met een buur ZK dat kortgeleden de deuren heeft gesloten
Ja je weet het niet ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, dan zou het wel eens lang wachten kunnen worden.
Ik heb he tniet gezien en ook geen idee wat het wasquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze sort soep ziet er niet lekker uit
quote:
okequote:Op woensdag 13 februari 2019 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit tennis te kijken ... Ned - Spa voorbereiding op Ajax - Real Madrid vanavond...
quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:45 schreef Gooddeal het volgende:
Hele dag buiten bezig geweest. Uitgeteld nu. Eten en dan niks meer.
Ik Dog Patrol. Vind ik een leuk programma.quote:
Dat vind ik zo'n tokkie programma.quote:
Anders kan ik er toch niet over oordelen. Kijken doe ik het niet.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n tokkie programma.
Het is ook nog op meerdere zenders.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Grotendeels opgezet en geacteerd.
Ook van die motorbouwers. De eerste 2 seizoenen waren echt gaaf om te zien hoe ze van een idee een mooie motor maakten. Daarna ging het alleen maar over ruzies onderling.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net als Gold rush. Ook niets meer van over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |