Hier ben je soms zo aan de beurt terwijl je andere keren heel lang moet wachten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelt niets voor, maar goed.. Wacht nog op een datum... geen idee hoelang het gaat duren ....
deze sort soep ziet er niet lekker uitquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelt niets voor, maar goed.. Wacht nog op een datum... geen idee hoelang het gaat duren ....
Ik heb te maken met een buur ZK dat kortgeleden de deuren heeft geslotenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier ben je soms zo aan de beurt terwijl je andere keren heel lang moet wachten.
Oh jee, dan zou het wel eens lang wachten kunnen worden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb te maken met een buur ZK dat kortgeleden de deuren heeft gesloten
Ja je weet het niet ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, dan zou het wel eens lang wachten kunnen worden.
Ik heb he tniet gezien en ook geen idee wat het wasquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze sort soep ziet er niet lekker uit
quote:
okequote:Op woensdag 13 februari 2019 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit tennis te kijken ... Ned - Spa voorbereiding op Ajax - Real Madrid vanavond...
quote:Op woensdag 13 februari 2019 16:45 schreef Gooddeal het volgende:
Hele dag buiten bezig geweest. Uitgeteld nu. Eten en dan niks meer.
Ik Dog Patrol. Vind ik een leuk programma.quote:
Dat vind ik zo'n tokkie programma.quote:
Anders kan ik er toch niet over oordelen. Kijken doe ik het niet.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n tokkie programma.
Het is ook nog op meerdere zenders.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Grotendeels opgezet en geacteerd.
Ook van die motorbouwers. De eerste 2 seizoenen waren echt gaaf om te zien hoe ze van een idee een mooie motor maakten. Daarna ging het alleen maar over ruzies onderling.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net als Gold rush. Ook niets meer van over.
Ja met die vader en die broerquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook van die motorbouwers. De eerste 2 seizoenen waren echt gaaf om te zien hoe ze van een idee een mooie motor maakten. Daarna ging het alleen maar over ruzies onderling.
Forged in Fire vind ik nog wel een leuk programma.
Nou dank voor je support ....quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou we gaan voor een gelijkspel Ajax meer optimisme zit er niet in me
Ja, dat zag ik ook graag, maar al die programa's gaan inderdaad vaker over andere onderwerpen dan over de het oorspronkelijke plan. Forged in Fire is leuk, maar ook daar zijn alweer variaties op die nergens meer over gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook van die motorbouwers. De eerste 2 seizoenen waren echt gaaf om te zien hoe ze van een idee een mooie motor maakten. Daarna ging het alleen maar over ruzies onderling.
Forged in Fire vind ik nog wel een leuk programma.
Sterkte Moquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag is de sterfdag van mijn vader, gek dat ik er toch elk jaar weer heel bewust bij stil sta.
Sinds Edd China weg is vind ik het programma ook een stuk minder.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:47 schreef chufi het volgende:
Ook nooit gezien, vroeger nog wel eens Wheelers Dealers, maar al jaren geleden uit het zicht verloren
quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dank voor je support ....![]()
Ik zie het wel om 22:45
Scrapheap vond ik ook tof om te kijken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook graag, maar al die programa's gaan inderdaad vaker over andere onderwerpen dan over de het oorspronkelijke plan. Forged in Fire is leuk, maar ook daar zijn alweer variaties op die nergens meer over gaan.
Weet je wat tof was? Scrapheap. Was dat er nog maar.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan is het afgelopen en weet ik het resultaat
Jaren geleden zat ik in het Olympisch Stadion in het Real vakquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Oh zo, nou ze moeten stijf van de zenuwen staan denk ik, herpak jezelf maar even tegen Madrid zeg
quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaren geleden zat ik in het Olympisch Stadion in het Real vak
Nee ik had kaartjes van 1 van de spelers gekregen .. Kon ik ophalen in het Okura waar ze logeerdenquote:
Ah nou dan ging ik er ook wel tussen zittenquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik had kaartjes van 1 van de spelers gekregen .. Kon ik ophalen in het Okura waar ze logeerden
Er zaten maar een man of 30 of zo..quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah nou dan ging ik er ook wel tussen zitten
quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:16 schreef sacha het volgende:
horizontaal geprogrammeerd: pizza in de oven flikkert
Ik zit er net eentje op te eten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:16 schreef sacha het volgende:
horizontaal geprogrammeerd: pizza in de oven flikkert
wm-update regen vandaag en komende dagen plusgradequote:Op woensdag 13 februari 2019 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zaten maar een man of 30 of zo..
Hier hebben we de komende dagen goed weer met zon.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wm-update regen vandaag en komende dagen plusgrade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |