Spannend!quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Vandaag een uitgebreide douche genomen en naar de kapper geweest. Ik heb mijn nette kleren klaargelegd want ik heb morgen weer een sollicitatie gesprek. En deze is belangrijk.
Spannend. Je bent goed voorbereid.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Vandaag een uitgebreide douche genomen en naar de kapper geweest. Ik heb mijn nette kleren klaargelegd want ik heb morgen weer een sollicitatie gesprek. En deze is belangrijk.
Wie is Hok?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Hok kan moeilijk opdagen in zijn huispak denk ik
Jazeker. Tot een grote stof storm vorig jaar. Sindsdien alleen maar stilte.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is lang. Stuurde ze nog informatie naar de aarde?
Ja, dat is einde verhaal. Wel frustrerend dat ze nooit precies zullen weten wat er nou mis is gegaan tijdens die storm. Misschien is het maar een hele kleine softwarefout.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:
Vanavond een live stream van NASA over Opportunity. Lijkt erop dat dit echt het einde is. Na 15 (!) jaar op Mars![]()
[ afbeelding ]
Ergens achterin de kast.quote:
Dank voor de link. Pech, die stofstorm. Maar 15 jaar is ook al erg lang.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jazeker. Tot een grote stof storm vorig jaar. Sindsdien alleen maar stilte.
Vanavond een live stream van NASA hierover met de officiële update
https://www.nasa.gov/nasalive
Deze is rechtstreeks bij een bedrijf en niet via een detacheringskantoor. En ook nog een gesprek met de directeur zelf.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Spannend!![]()
waarom is deze belangrijker dan die andere sollicitaties?
Gewoon lekker jezelf zijn, uiteindelijk is dat ook wie je bent.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens achterin de kast.Nette broek en overhemd.
ah.....! oké ik snap hetquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze is rechtstreeks bij een bedrijf en niet via een detacheringskantoor. En ook nog een gesprek met de directeur zelf.
Maar hij blijft forever op Mars nu? ze kunnen hem weer zien dan over een aantal jarenquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jazeker. Tot een grote stof storm vorig jaar. Sindsdien alleen maar stilte.
Vanavond een live stream van NASA hierover met de officiële update
https://www.nasa.gov/nasalive
Behoorlijk frustrerend ja. 15 jaar....best een behoorlijke tijd nog.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is einde verhaal. Wel frustrerend dat ze nooit precies zullen weten wat er nou mis is gegaan tijdens die storm. Misschien is het maar een hele kleine softwarefout.
Forever op Marsquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar hij blijft forever op Mars nu? ze kunnen hem weer zien dan over een aantal jaren
Toen mijn ex jarig was zat ik bij de kapster, en het één had niets met het ander te maken.quote:
Klopt, het gaat wel over een kantoorbaan en dan moet je zeker op het gesprek er goed en verzorgt uitzien. Ze weten iig al dat ik met een kruk rondloop.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon lekker jezelf zijn, uiteindelijk is dat ook wie je bent.
Het gaat echt niet om je kleding, ja ok, ik ga er vanuit dat die schoon is, het gaat om je uitstraling, en die kun je niet faken of opleuken.
Denk niet dat ze hem even op gaan halen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar hij blijft forever op Mars nu? ze kunnen hem weer zien dan over een aantal jaren
Wel beter dan in een baan erom heen of zoquote:
Over 10 jaar of zo wel dan wonen er mensenquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem even op gaan halen.
Hallonquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een aantal Fokkers op de nominatie staan al
Ik blijf nier in ieder gevalquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een aantal Fokkers op de nominatie staan al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |