Ik heb dat juist nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sterkte Moniet zo gek hoor, ik heb dat na 27 jaar nog steeds op die dag.
Vanavond eet ik spaghettiquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er net eentje op te eten.
Oh ik wel die verjaardagen zitten er zo in geramdquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat juist nietik vergeet de verjaardagen altijd.....
Vader, Moeder, Broer, Schoonmoeder, Schoonvader maar ineens denk ik aan ze....
Bij gewoon iets ''normaals''... en dan mis ik ze...... maar wanneer de verjaardagen
weet ik niet uit mijn hoofd.....
QFT.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds Edd China weg is vind ik het programma ook een stuk minder.
Ja maar ik vergeet Verjaardagen áltijdquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik wel die verjaardagen zitten er zo in geramd
Alsof ik de verjaardagen van mijn broers, vader en moeder, ex of kinderen zou vergeten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met een honkbalknuppel?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat maar de dag van overlijden van mn vader en moeder .... ik weet de datums nog wel maar heb er niets meequote:Op woensdag 13 februari 2019 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik de verjaardagen van mijn broers, vader en moeder, ex of kinderen zou vergeten.
Kost slechts $50,000 dollar, maar dat gunnen we hem wel. Geen president heeft zo hard gewerkt als Trump! Maar liefst 60% van z'n werktijd is Executive Time!twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 13-02-2019 om 17:35:55Trump has installed a room-sized "golf simulator" game at the White House, which allows him to play virtual rounds at courses all over the world by hitting a ball into a large video screen, according to two people told about the system, WaPo reports. https://t.co/F1dxfxs48e reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op woensdag 13-02-2019 om 18:00:02The in-house golf simulator really does make you rethink our understanding of what's possible during "Executive Time." reageer retweet
Vandaag dus, en ik sta er wel degelijk bij stil.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat maar de dag van overlijden van mn vader en moeder .... ik weet de datums nog wel maar heb er niets mee
Ja das bekend inmiddels...quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag dus, en ik sta er wel degelijk bij stil.
Dat heb ik ook. Ik vond het zo jammer dat ik mijn moeder niet kon bellen om te zeggen dat ik een woning had gekocht.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat juist nietik vergeet de verjaardagen altijd.....
Vader, Moeder, Broer, Schoonmoeder, Schoonvader maar ineens denk ik aan ze....
Bij gewoon iets ''normaals''... en dan mis ik ze...... maar wanneer de verjaardagen
weet ik niet uit mijn hoofd.....
Golfen is voor mensen die te lui zijn om te sporten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
En dan zo'n employee die de proyector beweegt om maar de baan van de slag te geraken ...
Mijn broertje zei 2 weken geleden aan de telefoon, vanavond brand ik een kaarsje voor Ma....quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag dus, en ik sta er wel degelijk bij stil.
oh......quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik vond het zo jammer dat ik mijn moeder niet kon bellen om te zeggen dat ik een woning had gekocht.
Ik heb wel eens een rondje gelopen, maar het is best wel een eind wandelenquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Golfen is voor mensen die te lui zijn om te sporten.
Die snobs rijden met karretjes joh, hebben iemand bij zich om de bal te zoeken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een rondje gelopen, maar het is best wel een eind wandelen
Jij hebt ze?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Vandaag een uitgebreide douche genomen en naar de kapper geweest. Ik heb mijn nette kleren klaargelegd want ik heb morgen weer een sollicitatie gesprek. En deze is belangrijk.
Dat is lang. Stuurde ze nog informatie naar de aarde?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:49 schreef Prisha het volgende:
Vanavond een live stream van NASA over Opportunity. Lijkt erop dat dit echt het einde is. Na 15 (!) jaar op Mars![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |