Sjezus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bijna driehonderd auto's verdwenen na internationale top in Papoea-Nieuw-Guinea.
Alles voor het klimaat.
Čn ja vooral in zo'n afgelegen land waar de voorzieningen al beperkt zijn en er nog meer aanpassingen nodig zullen zijnquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bijna driehonderd auto's verdwenen na internationale top in Papoea-Nieuw-Guinea.
Alles voor het klimaat.
Dacht idd dat je dag en nacht met je neus in de muziek zatquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
"Ozzy Osbourne is aan de betere hand nadat hij in het ziekenhuis werd opgenomen met ernstige complicaties in de luchtwegen."
Wist niet dat Ozzy opgenomen was. Zit je uren per dag te internetten en dan toch nog van alles missen.
Nee, dat is meer house gerelateerd. En helaas steeds klote dingen tussendoor. Zo weer die ingepakte stapel asbestplaten naar de stort brengen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht idd dat je dag en nacht met je neus in de muziek zat
Dat is niet gek, ik heb het ook. Het was toch je vader.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag is de sterfdag van mijn vader, gek dat ik er toch elk jaar weer heel bewust bij stil sta.
Het is wel al heel lang geleden, maar hij was een goeie vent.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet gek, ik heb het ook. Het was toch je vader.
Ik neem aan dat hij je heeft opgevoed. Die jaren zijn belangrijk voor je geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel al heel lang geleden, maar hij was een goeie vent.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij je heeft opgevoed. Die jaren zijn belangrijk voor je geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Niets geks aan, Mo. En zeker niet als je een goede band met je vader had.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag is de sterfdag van mijn vader, gek dat ik er toch elk jaar weer heel bewust bij stil sta.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Dat is niet zo lang. Ik hoop dat het goede jaren samen waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte vandaag Mo.. neem er een op of van alles watquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat doe ik dagelijks, het zijn gewoon de dingen die door mijn kop flitsen, ik overleef het verder wel hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte vandaag Mo.. neem er een op of van alles wat
Succes, ik ga zo naar de kapper.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:58 schreef Disana het volgende:
Ik vind het maar somber buiten. Gelukkig is het niet koud en waait het ook niet meer zo hard. Zometeen naar de tandarts, een kies vullen en een kies trekken.
Sterkte ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:58 schreef Disana het volgende:
Ik vind het maar somber buiten. Gelukkig is het niet koud en waait het ook niet meer zo hard. Zometeen naar de tandarts, een kies vullen en een kies trekken.
Dat is beter.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Succes, ik ga zo naar de kapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |