is geen dts, waar je je "betere" tt's kan doordrukkenquote:
Dit is meer kwaliteit idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is geen dts, waar je je "betere" tt's kan doordrukken
Veel?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zo afwassen. Ik haat afwassen.
klinkt apartquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:17 schreef dud0r het volgende:
@flips want mobiel quoten is kut uit een oud topic.
Zoete aardappel stamppot. Prei, ui, zoete aardappel, gewone aardappel, sperziebonen, chilipeper.
Zo'n verspakket van de ah. Die hebben blijkbaar een heleboel nieuwe en de vrouw wilde deze graag proberen.quote:
Huehuehue. Even de pijpen ontstopt?quote:
Oh. Dat is heel iets andersquote:
En toen ging jij natuurlijk haar TV even fixenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:34 schreef I. het volgende:
Ze had een nieuwe afstandsbediening, maar kreeg die niet gekoppeld aan d'r TV.Stond helemaal in paniek voor m'n deur, want ze is alleen en kan niet zonder TV.
Oeeeh ik doe wel eens zoete aardappel met feta, zongedroogde tomaat etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:17 schreef dud0r het volgende:
@flips want mobiel quoten is kut uit een oud topic.
Zoete aardappel stamppot. Prei, ui, zoete aardappel, gewone aardappel, sperziebonen, chilipeper.
Ik had er van die spekreepjes doorheenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je wel vlees op je stamppot of wat doe je er verder op naast boerenkool?
aw lief tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:34 schreef I. het volgende:
Ze had een nieuwe afstandsbediening, maar kreeg die niet gekoppeld aan d'r TV.Stond helemaal in paniek voor m'n deur, want ze is alleen en kan niet zonder TV.
Jammer. Broek hing al op mijn knieën.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:38 schreef I. het volgende:
Sorry, veel spannender kan ik het niet maken.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En toen ging jij natuurlijk haar TV even fixen [ afbeelding ]
Idd.quote:
NEINquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
is er nou een manier om te zien welke topics je in een forum hebt geopend?
Kan dat niet via mycroft?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
is er nou een manier om te zien welke topics je in een forum hebt geopend?
Die van mij ook. Kan er maar beter gelijk gebruik van makenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Broek hing al op mijn knieën.
Ze is dik in de zeventig man. Ik moet nog eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Even je afstandsbediening erbij gepakt en in het juist gleufje gedrukt
Oeh dat is ook leukquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, precies.
[..]
Idd.Ze heeft ook zo'n mopshondje dat helemaal door het dolle heen is als je daar binnenkomt. Lief beestje ook.
Dacht dat je wellicht ook op OPs kon zoekeb icm een username.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat enkel posts...
Mijn kat keek toe, dus ik kon niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van mij ook. Kan er maar beter gelijk gebruik van maken
Hmmm nog best een klus icm meetlijstjes of iets anders denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dacht dat je wellicht ook op OPs kon zoekeb icm een username.
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dat is ook leukZie je, leuk hondje, buuf geholpen en buuf blij, wat wil je nog meer
Heeujjjjjjquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo mensjes, daar ben ik weer.
Met vers gewassen haar en een gestofzuigd oor
Geldquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dat is ook leukZie je, leuk hondje, buuf geholpen en buuf blij, wat wil je nog meer
Olaaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo mensjes, daar ben ik weer.
Met vers gewassen haar en een gestofzuigd oor
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:55 schreef I. het volgende:
Kreeg wel meteen de vraag; "Je gaat toch niet verhuizen hè?" Heb maar "Voorlopig niet." gezegd.
Werrekeh vor je cheld sal jequote:
Ga jij maar werken aan je Nederlandse taalbeheersing dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]arm mens
[..]
Werrekeh vor je cheld sal je
:squote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga jij maar werken aan je Nederlandse taalbeheersing dan.
Kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
dat konijn gaat er zeker voor zorgen dat ik weer geen nachtrust heb vannacht
Welk konijn? Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
dat konijn gaat er zeker voor zorgen dat ik weer geen nachtrust heb vannacht
Doe je wel op de goede manier verwarmen? Kuiltje in het midden maken enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, rode kool wordt niet zo gelijkmatig warm in de magnetron als ik had gehoopt en verwacht als ik het met spinazie uit de magnetron vergelijk
Heb je daar moeite mee jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn kat keek toe, dus ik kon niet.
denk het niet dan, maar komt direct uit de vriezer, lijkt me niet gemakkelijk een kuiltje makenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe je wel op de goede manier verwarmen? Kuiltje in het midden maken enzo
Ze staat alleen aan de deur als ze hulp nodig heeft, dus /care.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
inb4 gebroken hart, ontroostbaar etc.
Halverwege even roeren hè.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, rode kool wordt niet zo gelijkmatig warm in de magnetron als ik had gehoopt en verwacht als ik het met spinazie uit de magnetron vergelijk
Hmm hmm, ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gedaan, had ik misschien meer keren moeten doen
dat gaat lastig dan inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het niet dan, maar komt direct uit de vriezer, lijkt me niet gemakkelijk een kuiltje maken
Ik had koekjes gebakken als dank.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ze staat alleen aan de deur als ze hulp nodig heeft, dus /care.
Ik heb het nog nooit geprobeerd om OPs op te zoeken, dus geen idee.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmm nog best een klus icm meetlijstjes of iets anders denk ik
Ik heb mezelf ernstig vaak in een OP gezien.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd om OPs op te zoeken, dus geen idee.
Had mijn vriendin ook dat ze het niet wilde omdat de kat op de kamer was. Vraag me echt af wat dan het probleem is. Die beesten laten zich door de hele buurt naaien en het liefst op de eettafel waar iedereen het kan zien. Dan ga jij je druk maken om wat je onder de dekens uitspookt in het bijzijn van je trouwe viervoeterquote:
Zelfgemaakte koekjesquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had koekjes gebakken als dank.
Of brownie, maar dan misschien wel zelf opgegeten
Omdat zo'n dom beest bovenop je aars springt terwijl je bezig bent. Dat is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had mijn vriendin ook dat ze het niet wilde omdat de kat op de kamer was. Vraag me echt af wat dan het probleem is. Die beesten laten zich door de hele buurt naaien en het liefst op de eettafel waar iedereen het kan zien. Dan ga jij je druk maken om wat je onder de dekens uitspookt in het bijzijn van je trouwe viervoeter
Boh.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had koekjes gebakken als dank.
Of brownie, maar dan misschien wel zelf opgegeten
Dat heb ik echt nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat zo'n dom beest bovenop je aars springt terwijl je bezig bent. Dat is gewoon irritant.
True story.
dan heb je mazzel gehad.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt
Kijkt ie je aan met zijn kwijlende bek terwijl jij aan het fappen bent. Lekker man.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:22 schreef I. het volgende:
Daarom gewoon honden. Die ploffen neer in de woonkamer en je kan zelf lekker je gang gaan zonder er last van te hebben.
Vindt zo'n hond totaal niet interessant man, die ligt dan al lang te pitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijkt ie je aan met zijn kwijlende bek terwijl jij aan het fappen bent. Lekker man.
Hier spreekt iemand met ervaringquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:26 schreef I. het volgende:
[..]
Vindt zo'n hond totaal niet interessant man, die ligt dan al lang te pitten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier spreekt iemand met ervaring
Topshowquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Bezorgtijd (verwacht)
Morgen 30 januari
12.15 - 14.45 uur
wat een kudtijdquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Bezorgtijd (verwacht)
Morgen 30 januari
12.15 - 14.45 uur
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word ik net wakker...
Ik zal het onthouden als we ooit naar een Feyenoord wedstrijd gaanquote:
In Friesland, hmm neequote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word ik net wakker...
moet flips eerst zelf een huis hebben gekocht :$quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:34 schreef I. het volgende:
[..]
Verhuis ik zelf wel. Brb, even m'n buurvrouw inlichten.
True true, komt wel goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet flips eerst zelf een huis hebben gekocht :$
Ik sta er ook in teveelquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ernstig vaak in een OP gezien.
Mag ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
met z'n tweeën onder een kap met flip bedoel je
Balen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
DJ cursus begint volgende week pas ipv morgen
specifiek gericht op radio-dj?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
nee, mixenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
specifiek gericht op radio-dj?
Ga je keihard scratchen en turntablism leren?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
wie weetquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je keihard scratchen en turntablism leren?
dat is ook een beetje vroegquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
huh?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
twitter:NormaleMensen twitterde op donderdag 24-01-2019 om 07:47:51Huh? Het hele idee van oud-keeper zijn is toch een doelloos leven? https://t.co/tkNdQViAeM reageer retweet
Geniet0nquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag, zaterdag week erna terug.
Daarom ook toch.quote:
Wie weetquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie de pics wel verschijnen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NormaleMensen twitterde op donderdag 24-01-2019 om 07:47:51Huh? Het hele idee van oud-keeper zijn is toch een doelloos leven? https://t.co/tkNdQViAeM reageer retweet
Jammer weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga het niet onthouden in ieder geval.
Zijn cabaretvoorstelling was echt kut.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NormaleMensen twitterde op donderdag 24-01-2019 om 07:47:51Huh? Het hele idee van oud-keeper zijn is toch een doelloos leven? https://t.co/tkNdQViAeM reageer retweet
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn cabaretvoorstelling was echt kut.
Was er heen een paar weken geleden, paar leuke woordgrappen maar voor de rest echt heel vervelend.quote:
Oef. Ja, lange zit wordt het dan idd. Heb wel 's een showtje van hem aangezet, maar na een poosje wordt het echt mateloos irritant. Geen cabaretmateriaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was er heen een paar weken geleden, paar leuke woordgrappen maar voor de rest echt heel vervelend.
Als het een hele show woordgrappen en woordspelingen waren geweest had ik het nog wel leuk gevonden, maar nu kwamen er ook telkens kutliedjes tussendoor en van die grapjes die al niet heel leuk waren waar hij dan veel te lang mee doorging.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:13 schreef I. het volgende:
[..]
Oef. Ja, lange zit wordt het dan idd. Heb wel 's een showtje van hem aangezet, maar na een poosje wordt het echt mateloos irritant. Geen cabaretmateriaal.
Ik ken die knakker niet maar dit klinkt echt heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het een hele show woordgrappen en woordspelingen waren geweest had ik het nog wel leuk gevonden, maar nu kwamen er ook telkens kutliedjes tussendoor en van die grapjes die al niet heel leuk waren waar hij dan veel te lang mee doorging.
Zou niet nog een keer een show van hem bekijken
Ik kende hem hiervoor ook niet, dus dit was het eerste wat ik van hem zag.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken die knakker niet maar dit klinkt echt heel vermoeiend.
Komt wel overeen met wat ik heb gezien ja. Zonde.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het een hele show woordgrappen en woordspelingen waren geweest had ik het nog wel leuk gevonden, maar nu kwamen er ook telkens kutliedjes tussendoor en van die grapjes die al niet heel leuk waren waar hij dan veel te lang mee doorging.
Zou niet nog een keer een show van hem bekijken
Goedemondtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kende hem hiervoor ook niet, dus dit was het eerste wat ik van hem zag.
Het was geen Ronald Goedemondt zeg maar.
Wat is je top-5 Nederlandse komieken?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:19 schreef I. het volgende:
[..]
Komt wel overeen met wat ik heb gezien ja. Zonde.
Gelukkig zijn er nog genoeg Nederlanders die wèl grappig zijn.
Die kerel is altijd uitverkocht, maar ik ben afgelopen zomer nog naar een try-out van hem geweest wat al een volledige show was. Echt genot, maar goed moet ik nog een keer zien want dat is een overdosis goede grappen dus ben je altijd de helft vergeten daarnaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:19 schreef I. het volgende:
[..]
Goedemondt
Wacht alweer een poosje op zijn nieuwe show.
Najib Amhali vond ik leuk toen ik 10 was ofzo, maar nu echt niet meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou niet top een top 5 kunnen komen ben ik bang, Micha Wertheim en Wim Helsen vind ik helemaal top, maar die laatste is een Belg. Ja, Brigitte Kaandorp, Najib Amhali, Herman Finkers zouden waarschijnlijk in een toplijstje komen.
Ja, ik zou niet zo snel een show van hem aanzetten ofzo. De oudejaarsconference van Finkers was goddelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Najib Amhali vond ik leuk toen ik 10 was ofzo, maar nu echt niet meer.
Finkers blijft briljant.
Tegenwoordig geven ze de oudejaarsconferences alleen maar aan Claudia de Breij en Marc-Marie.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet zo snel een show van hem aanzetten ofzo. De oudejaarsconference van Finkers was goddelijk
Oja, Theo Maassen natuurlijk
Echt de meest baggerkeuzes die ze kunnen maken. Vroeger keek iedereen, had iedereen het de dagen erna over.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenwoordig geven ze de oudejaarsconferences alleen maar aan Claudia de Breij en Marc-Marie.
Dus ook al jaren niet meer gekeken.
Terecht. 2 van de meest wanstaltelijke caberetiers van het nederlandse taalgebiedquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenwoordig geven ze de oudejaarsconferences alleen maar aan Claudia de Breij en Marc-Marie.
Dus ook al jaren niet meer gekeken.
Goedemondt staat wel op 1 bij mij. Ben in 2016 ook naar een try-out geweest. Moet wel zeggen dat zo'n try-out echt compleet los staat van de uiteindelijke show. 'Geen sprake van' heb ik later op NPO teruggekeken, was echt een totaal nieuwe show.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je top-5 Nederlandse komieken?
[..]
Die kerel is altijd uitverkocht, maar ik ben afgelopen zomer nog naar een try-out van hem geweest wat al een volledige show was. Echt genot, maar goed moet ik nog een keer zien want dat is een overdosis goede grappen dus ben je altijd de helft vergeten daarna
Mijn ouders kijken er nog naar uit gewoontequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt de meest baggerkeuzes die ze kunnen maken. Vroeger keek iedereen, had iedereen het de dagen erna over.
Nu ken ik werkelijk niemand die ze nog kijkt.
Ik vind de term cabaretier voor dat volk nog te gortig.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Terecht. 2 van de meest wanstaltelijke caberetiers van het nederlandse taalgebied
Nja in 2016 oid ben ik ook naar een try-out geweest en die duurde maar een halfuurtje en was minder aan elkaar verwoven als show, maar vorig jaar duurde die try-out gewoon anderhalf uur en was de show eigenlijk al compleet dus dat was prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:31 schreef I. het volgende:
[..]
Goedemondt staat wel op 1 bij mij. Ben in 2016 ook naar een try-out geweest. Moet wel zeggen dat zo'n try-out echt compleet los staat van de uiteindelijke show. 'Geen sprake van' heb ik later op NPO teruggekeken, was echt een totaal nieuwe show.Dus zeker een aanrader om idd nog een keer te zien.
Verder;
- Arjen Lubach
- Jochem Myjer
- Patrick Laureij
- Henry van Loon
Ga binnenkort naar de nieuwe show van Myjer, dus wellicht dat ik hem nog meer of minder ga waarderen.Lubach ben ik eind vorig jaar heen geweest, was ook zeker een verrassing, echt heel goed. Patrick Laureij wil ik nog heen, maar is ook vrij lastig.. Flink in populariteit gestegen in korte tijd.
![]()
Ben nog wel naar een aantal andere cabaretiers geweest, maar die halen het toch allemaal net niet imo. Guido Weijers, Martijn Koning, Van der Laan en Woe, Theo Maassen.
Ik las heel even Huts door dat stomme nummer.quote:
Beetje te dicht bij elkaarquote:
is de bedoelingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las heel even Huts door dat stomme nummer.
Wel leuk om naar zo'n voorstelling te gaan
[..]
Beetje te dicht bij elkaar
Ah. Ook van Goedemondt? Try-out waar ik heen was, was ook een volwaardige show. Maar veel van de grappen in z'n uiteindelijke show waren toch wel anders.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja in 2016 oid ben ik ook naar een try-out geweest en die duurde maar een halfuurtje en was minder aan elkaar verwoven als show, maar vorig jaar duurde die try-out gewoon anderhalf uur en was de show eigenlijk al compleet dus dat was prima.
Was Lubach leuk als cabaretier ja? Hij trad hier in de buurt ook op zag ik laatst, maar niet heen geweest. Zal ook wel veel te populair zijn
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las heel even Huts door dat stomme nummer.
Wel leuk om naar zo'n voorstelling te gaan
Met zieke kinderen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even dutje gedaan, en gedroomd dat er weer 27 magister meldingen waren
Ja, die eerste waren try-outs van vier cabaretiers (Elk een halfuurtje). Nou die eerste twee waren wel aardig, daarna kwam een vrouw waar niemand om heeft moeten lachen in een halfuur en daarna Ronot waar iedereen om plat lag.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ah. Ook van Goedemondt? Try-out waar ik heen was, was ook een volwaardige show. Maar veel van de grappen in z'n uiteindelijke show waren toch wel anders.
Zeker.Zat erg goed in elkaar, lekker actueel en goede humor. Hij heeft het ook eerder gedaan hè, zo is hij ooit begonnen.
Drum 'n Bass genot.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was gisteren dus in de melkweg voor drum n bass gebeuren, iemand die meer van de techno was zat wel mee te dansen maar voelde het niet. Suggereerde toen om op bepaalde beats in te denken dat je HUTTTTSSSSS moet zeggenHet heeft zijn avond helemaal goed gemaakt
Was het maar zo’n feest.quote:
Wow Magister, wat een tijden waren dat of je lesuitval had of wat je cijfers warenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even dutje gedaan, en gedroomd dat er weer 27 magister meldingen waren
Inderdaad, misschien ergens een klacht indienenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:46 schreef I. het volgende:
[..]Iedereen wordt helemaal verpest door dat nummer.
IddNouja, moet ik nog maar afwachten, maar gok van wel.
Ah, leraren hebben natuurlijk een eigen omgeving daarinquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest.
Nee, meldingen van docenten en teamleiders over leerlingen. Dus dingen als schorsingen, uitsturen, inhalen etc.
Daardoor heb ik z'n hele show maar eens opgezocht en gekeken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb van hem alleen korte stukjes gezien, vond ik wel aardig.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Al ben ik er niet heel erg veel van op de hoogte.
Ben te oud, wij hadden dat niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow Magister, wat een tijden waren dat of je lesuitval had of wat je cijfers waren
Ja toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien ergens een klacht indienen
Vast welIs het al binnenkort?
[..]
Ah, leraren hebben natuurlijk een eigen omgeving daarin
Rtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben te oud, wij hadden dat niet.
Ja je moet er altijd op tijd bij zijn, die tryout voor Goedemondt kwam ook die dag in de verkoop en kreeg ik een mail van en begin van de avond was het al helemaal uitverkocht.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:52 schreef I. het volgende:
[..]
Daardoor heb ik z'n hele show maar eens opgezocht en gekeken.Viel me zeker niet tegen. Kwam toevallig net kaartjes tegen voor hier dichtbij, dus ach.
Wel pas februari volgend jaar.![]()
Ah ja. Bij die try-out waar ik heen was, kwam eerst Alex Ploeg een half uurtje 'voorprogramma' doen. Kende hem verder ook niet, maar is tegenwoordig af en toe wel op tv, zat ook in Klikbeet. Z'n materiaal was beter dan z'n Klikbeet werk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, die eerste waren try-outs van vier cabaretiers (Elk een halfuurtje). Nou die eerste twee waren wel aardig, daarna kwam een vrouw waar niemand om heeft moeten lachen in een halfuur en daarna Ronot waar iedereen om plat lag.
Lubach vertrouw ik daar ook wel mee, al vraag ik me altijd af hoeveel van zijn grappen in 'Zondag met Lubach' hij zelf schrijft.
Ik ben al een tijdje niet meer naar zulke feestjes geweest, vond het wel leuk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaat van me sleept me naar die dingen toe
Voornamelijk de liquicity events
Bij ons kwam dat voor het eerst op ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben te oud, wij hadden dat niet.
Kom dit nog tegen op Twitter, sow.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ah ja. Bij die try-out waar ik heen was, kwam eerst Alex Ploeg een half uurtje 'voorprogramma' doen. Kende hem verder ook niet, maar is tegenwoordig af en toe wel op tv, zat ook in Klikbeet. Z'n materiaal was beter dan z'n Klikbeet werk.
Hij denkt wel vrij veel mee qua grappen in z'n show, maar schrijft het idd lang niet allemaal zelf. Is ook niet te doen. Maar je moet ook niet de zelfde ZML stijl op een podium willen hebben, dat krijg je dan gelukkig ook niet als je z'n show bezoekt.
Muziekcommissie ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien ergens een klacht indienen
Vast welIs het al binnenkort?
kreeg hier ook een google nieuws melding van ja, koekoekquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom dit nog tegen op Twitter, sow.
[ afbeelding ]
True, niet best hoor. Heb voor Jochem Myjer ook anderhalf uur in de wacht gestaan paar maanden terug.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je moet er altijd op tijd bij zijn, die tryout voor Goedemondt kwam ook die dag in de verkoop en kreeg ik een mail van en begin van de avond was het al helemaal uitverkocht.
Had 't ook gelezen idd, prima verweer wel. Wat een uitspraak van die Bokma ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom dit nog tegen op Twitter, sow.
[ afbeelding ]
Van die oude, pretentieuze zeikerdsquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:59 schreef I. het volgende:
[..]
Had 't ook gelezen idd, prima verweer wel. Wat een uitspraak van die Bokma ook.
Guido Weijers vind ik dan weer weinig aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:59 schreef I. het volgende:
[..]
True, niet best hoor. Heb voor Jochem Myjer ook anderhalf uur in de wacht gestaan paar maanden terug.En voor een oudejaarsconference van Guido Weijers bijna twee jaar van te voren kaartjes gekocht.
Dat is ook wel jammer, maakt het onnodig lastig voor als er iets is.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch.
Jammer dat veel docenten er niks mee doen qua dossieropbouw.
Wachten tot je cijfers er zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje niet meer naar zulke feestjes geweest, vond het wel leuk.
[..]
Bij ons kwam dat voor het eerst op ja.
BUMA/Stemra als dat nog bestaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:56 schreef I. het volgende:
[..]
Muziekcommissie ofzo.
Volgend jaar februari.Duurt nog wel even.
Hij zat laatst ook bij DWDD aan tafel om onzin te verkondigen over privacy. Ook flinke kritiek op geweest. Hij is wel lekker bezig.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van die oude, pretentieuze zeikerds
Hij staat ook niet voor niets niet in m'n top 5.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Guido Weijers vind ik dan weer weinig aan.
Jochem Myjer vond ik vroeger wel leuk, maar nu ook al jaren geen show meer van gezien.
En dan zag je weer een rood cijfertje staan en wist je dat je het weer had verneuktquote:
Gisteren toch? Kwam daar een tweet tegen van een techjournalist die alles onderuit haalde. Ik kijk DWDD zelf al jaren niet meer, zie altijd al dezelfde koppen langskomen in dat promootje.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:03 schreef I. het volgende:
[..]
Hij zat laatst ook bij DWDD aan tafel om onzin te verkondigen over privacy. Ook flinke kritiek op geweest. Hij is wel lekker bezig.
Ja van Myjer kon ik dat nog wel hebben, maar van die Bert Visscher raak ik al nerveus in zijn voorstukjes (dus nog nooit een hele show van gekeken).quote:[..]
Hij staat ook niet voor niets niet in m'n top 5.Was goed te doen hoor, daar niet van. Maar geen topshow.
Myjer vind ik in z'n eigen stijltje wel goed. Geen standaard cabaret, maar kan er wel goed om lachen. Wel een druktemaker, dus daar moet je ook maar net van houden.
En dan gewoon geen inkomsten meer leveren aan artiesten die dit soort bagger produceren.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BUMA/Stemra als dat nog bestaat.
Oh jemig
Klopt, kijk DWDD ook niet meer. Kwam hetzelfde tegen. Die techjournalist was wel lekker bezig idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren toch? Kwam daar een tweet tegen van een techjournalist die alles onderuit haalde. Ik kijk DWDD zelf al jaren niet meer, zie altijd al dezelfde koppen langskomen in dat promootje.
[..]
Ja van Myjer kon ik dat nog wel hebben, maar van die Bert Visscher raak ik al nerveus in zijn voorstukjes (dus nog nooit een hele show van gekeken).
auwzame?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:10 schreef dud0r het volgende:
Naatje! Die monkey Monday zijn toch meestal niet van die hele auwzame dnb avonden?
Jij als filosoof moet toch weten dat auwzaam Nederlands is voor awesome.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij als filosoof moet toch weten dat auwzaam Nederlands is voor awesome.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij als filosoof moet toch weten dat auwzaam Nederlands is voor awesome.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
Was niet de beste drum n bass, maar ik kan er in ieder geval op 'dansen'
Thierrygod.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / Oproep tot kamervraag over Huts gedaan
Terechte kamervraag dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / Oproep tot kamervraag over Huts gedaan
inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:31 schreef I. het volgende:
Of nouja, terechte oproep. Die kamervraag moet nog komen.
Beter kom je halverwege het jaar naar therapy sessions. DAT is altijd bazen DNB.quote:
nja, we gingen hierheen omdat het gewoon slechts 5 eu was ofzo, terwijl als je naar de Claire of Nix zou gaan je als snel even 10 eu dokt om uit te gaan. Was na een verjaardagsdiner van de knakker die zelf meeste into DnB is en al z'n vrienden aansteekt om richting de liquicity events te gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter kom je halverwege het jaar naar therapy sessions. DAT is altijd bazen DNB.
Prspct XL wil ik nog een keer heen. Die hebben ook elke keer een gruwelijke lineup.
Beetje jammer dat het altijd in de lelijke grafstad is.
Prspct is idd dik.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter kom je halverwege het jaar naar therapy sessions. DAT is altijd bazen DNB.
Prspct XL wil ik nog een keer heen. Die hebben ook elke keer een gruwelijke lineup.
Beetje jammer dat het altijd in de lelijke grafstad is.
Moet je van houden. Ik begon liquid dnb bij mijn tweede editie pas echt leuk vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:36 schreef dud0r het volgende:
Liquicity is ook van die slappe drum And bass
ik vond de liquicity events waar ik vooralsnog bij ben geweest prima dik hoor, maargoed, x helptquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:36 schreef dud0r het volgende:
Liquicity is ook van die slappe drum And bass
Drugs moeten gebruiken om een feestje door te komenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vond de liquicity events waar ik vooralsnog bij ben geweest prima dik hoor, maargoed, x helpt
Er is een verschil tussen moeten en willenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Drugs moeten gebruiken om een feestje door te komen![]()
![]()
![]()
Twee of drie bier en voor de rest liters water op een avond![]()
![]()
Wat is normaal dansen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:47 schreef dud0r het volgende:
Ik drink al niet meer dan een paar biertjes op een feestje omdat ik nog normaal wil kunnen dansen.
dat ik niet over m'n eigen benen struikel.quote:
Ah, daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ik niet over m'n eigen benen struikel.
komt waarschijnlijk omdat ik daadwerkelijk kan dansenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik geen last vanMisschien juist wel meer als ik geen alcohol op heb
Dat neem ik graag aanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk omdat ik daadwerkelijk kan dansen
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:02 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Toen werd ik er uitgezet.
ken je wel mensenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, ik fiets van hier naar de VU en/of het centrum en weer terug en dat vind ik genoeg sport
Ga je RIPPED worden?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ken je wel mensen
zoek een sportschool maar wil geen mocro
ken geen mensen hier in de buurt echt, de meeste mensen die sportschool doen doen dat bij de VUquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ken je wel mensen
zoek een sportschool maar wil geen mocro
mwaquote:
sportcity is nicequote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ken geen mensen hier in de buurt echt, de meeste mensen die sportschool doen doen dat bij de VU
Ik vind een wandelingetje tegenwoordig wel fijn daarvoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa
kijk ik word al iets slanker nu ik gewoon fysiek werk doe toch
ik word er meestal ook iets fitter van ben nu laatste tijd beetje in depri mood als ik eerlijk ben
of is het te vroeg voor deze talk
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind een wandelingetje tegenwoordig wel fijn daarvoor
Af en toe een uurtje buiten lopen is ook wel prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe bedoel je
woon nu ook op mijzelf dus is ook makkelijker om dan aan eten te denken toch
erger mij daar niet zo aanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe een uurtje buiten lopen is ook wel prima.
Van zo'n sportschool zou ik eerder gedeprimeerd raken door al die fitgirls en fitboys.
en gewoon die uva ding dat is echt 3 minuten fietsen ofzo lolquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Fitness4Me bij Bos & Lommer een optie? Als ik daar langs fiets vind ik dat er altijd wel kek uitzien
En als Polletje tof tegen je gaat doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
erger mij daar niet zo aan
maar ik word depri van mocros die dan tegen je gaan praten en tof doen lol
ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als Polletje tof tegen je gaat doen?
Maar mensen lullen toch niet zoveel tegen je aan in de sportschool? Die zijn toch alleen met hun eigen training bezig?quote:
hoor over mocros andere verhalenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar mensen lullen toch niet zoveel tegen je aan in de sportschool? Die zijn toch alleen met hun eigen training bezig?
Misschien zo'n instructeur die uitleg wil geven als je het apparaat verkeerd gebruikt (lol).
oh laat maar bijna 50 eu in de maandquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en gewoon die uva ding dat is echt 3 minuten fietsen ofzo lol
Zal best.quote:
sauna is echt kapot chill ook tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, kan je niet gewoon dingen zelf aanschaffen? Hoef je niet naar de sportschool
why not bothquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
ik zou zelf sws nooit sportschool doen, geef mij maar activiteit buiten in de natuur
Staan soms toch van die apparaten in het park of in het bos?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zijn toch geen sportscholen in de natuur
Ik bedoel toch sportschool & activiteit buiten in de natuur.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zijn toch geen sportscholen in de natuur
Dat ook idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan soms toch van die apparaten in het park of in het bos?
true, in Rembrandtpark zie ik ze vaak bezig, maarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan soms toch van die apparaten in het park of in het bos?
geldt dan nog véél meer dan in een sportschoolquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe een uurtje buiten lopen is ook wel prima.
Van zo'n sportschool zou ik eerder gedeprimeerd raken door al die fitgirls en fitboys.
Oh naar zo'n grote sauna?quote:
Ja ik zou dat ook nooit doen in zo'n park.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
true, in Rembrandtpark zie ik ze vaak bezig, maar
[..]
geldt dan nog véél meer dan in een sportschool
ja manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh naar zo'n grote sauna?
Ik vond het vroeger in het zwembad altijd wel chill om even in zo'n hokje te zitten.
nee juist nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar lopen toch alleen maar bejaarden?
Zeker met hun vriend (lol)quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee juist niet
ook veel jonge kutjes
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo......ben er weer......met een ruggenprik behandeld dus al het getimmer en geboor meegekregen.....kan ook weer van m'n bucketlist....
waar woon jequote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:45 schreef I. het volgende:
[..]
Zit bij een basic-fit, deze is echt behoorlijk netjes. Maar zal wel per stad verschillen.
Ja gelukkig wel en is me ook wel meegevallen.....nu wel echt kapotmoe.....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef I. het volgende:
[..]Fijn dat je er weer bent. Alles goed gegaan?
Heeft hij dat niet al eerder gedaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:45 schreef I. het volgende:
Jongens, Tong is doorgeslagen. Hij post nu zelfs z'n adres op FOK!.
In mijn stad ben ik twee keer binnengestapt bij Basic-fit om even rond te kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:45 schreef I. het volgende:
[..]
Zit bij een basic-fit, deze is echt behoorlijk netjes. Maar zal wel per stad verschillen.
matigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef moemoe het volgende:
Ik ken wel een sportschool met saunafaciliteiten in Amsterdam.
https://zuiveramsterdam.nl/spa/wellness/saunas
''Onze ruim opgezette spa van 13.000 m2 beschikt over 8 sauna’s met een grote verscheidenheid aan temperaturen en thema's.''
https://zuiveramsterdam.nl/sport/tarieven
Als je lid wordt heb je dagelijks 1 uur toegang tot alle spa faciliteiten.
Wel heel erg prijzig btw.
ik vind dat ook wel chill jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
In mijn stad ben ik twee keer binnengestapt bij Basic-fit om even rond te kijken.
Niet mijn ehm ding, ik heb wel een beetje luxe nodig.
Dat Caldarium lijkt mij best chill.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef moemoe het volgende:
Ik ken wel een sportschool met saunafaciliteiten in Amsterdam.
https://zuiveramsterdam.nl/spa/wellness/saunas
''Onze ruim opgezette spa van 13.000 m2 beschikt over 8 sauna’s met een grote verscheidenheid aan temperaturen en thema's.''
https://zuiveramsterdam.nl/sport/tarieven
Als je lid wordt heb je dagelijks 1 uur toegang tot alle spa faciliteiten.
Wel heel erg prijzig btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |