is geen dts, waar je je "betere" tt's kan doordrukkenquote:
Dit is meer kwaliteit idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is geen dts, waar je je "betere" tt's kan doordrukken
Veel?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zo afwassen. Ik haat afwassen.
klinkt apartquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:17 schreef dud0r het volgende:
@flips want mobiel quoten is kut uit een oud topic.
Zoete aardappel stamppot. Prei, ui, zoete aardappel, gewone aardappel, sperziebonen, chilipeper.
Zo'n verspakket van de ah. Die hebben blijkbaar een heleboel nieuwe en de vrouw wilde deze graag proberen.quote:
Huehuehue. Even de pijpen ontstopt?quote:
Oh. Dat is heel iets andersquote:
En toen ging jij natuurlijk haar TV even fixenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:34 schreef I. het volgende:
Ze had een nieuwe afstandsbediening, maar kreeg die niet gekoppeld aan d'r TV.Stond helemaal in paniek voor m'n deur, want ze is alleen en kan niet zonder TV.
Oeeeh ik doe wel eens zoete aardappel met feta, zongedroogde tomaat etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:17 schreef dud0r het volgende:
@flips want mobiel quoten is kut uit een oud topic.
Zoete aardappel stamppot. Prei, ui, zoete aardappel, gewone aardappel, sperziebonen, chilipeper.
Ik had er van die spekreepjes doorheenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je wel vlees op je stamppot of wat doe je er verder op naast boerenkool?
aw lief tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:34 schreef I. het volgende:
Ze had een nieuwe afstandsbediening, maar kreeg die niet gekoppeld aan d'r TV.Stond helemaal in paniek voor m'n deur, want ze is alleen en kan niet zonder TV.
Jammer. Broek hing al op mijn knieën.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:38 schreef I. het volgende:
Sorry, veel spannender kan ik het niet maken.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En toen ging jij natuurlijk haar TV even fixen [ afbeelding ]
Idd.quote:
NEINquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
is er nou een manier om te zien welke topics je in een forum hebt geopend?
Kan dat niet via mycroft?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
is er nou een manier om te zien welke topics je in een forum hebt geopend?
Die van mij ook. Kan er maar beter gelijk gebruik van makenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Broek hing al op mijn knieën.
Ze is dik in de zeventig man. Ik moet nog eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Even je afstandsbediening erbij gepakt en in het juist gleufje gedrukt
Oeh dat is ook leukquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, precies.
[..]
Idd.Ze heeft ook zo'n mopshondje dat helemaal door het dolle heen is als je daar binnenkomt. Lief beestje ook.
Dacht dat je wellicht ook op OPs kon zoekeb icm een username.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat enkel posts...
Mijn kat keek toe, dus ik kon niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van mij ook. Kan er maar beter gelijk gebruik van maken
Hmmm nog best een klus icm meetlijstjes of iets anders denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dacht dat je wellicht ook op OPs kon zoekeb icm een username.
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dat is ook leukZie je, leuk hondje, buuf geholpen en buuf blij, wat wil je nog meer
Heeujjjjjjquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo mensjes, daar ben ik weer.
Met vers gewassen haar en een gestofzuigd oor
Geldquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dat is ook leukZie je, leuk hondje, buuf geholpen en buuf blij, wat wil je nog meer
Olaaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo mensjes, daar ben ik weer.
Met vers gewassen haar en een gestofzuigd oor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |