Jammer. Broek hing al op mijn knieën.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:38 schreef I. het volgende:
Sorry, veel spannender kan ik het niet maken.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En toen ging jij natuurlijk haar TV even fixen [ afbeelding ]
Idd.quote:
NEINquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
is er nou een manier om te zien welke topics je in een forum hebt geopend?
Kan dat niet via mycroft?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
is er nou een manier om te zien welke topics je in een forum hebt geopend?
Die van mij ook. Kan er maar beter gelijk gebruik van makenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Broek hing al op mijn knieën.
Ze is dik in de zeventig man. Ik moet nog eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Even je afstandsbediening erbij gepakt en in het juist gleufje gedrukt
Oeh dat is ook leukquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, precies.
[..]
Idd.Ze heeft ook zo'n mopshondje dat helemaal door het dolle heen is als je daar binnenkomt. Lief beestje ook.
Dacht dat je wellicht ook op OPs kon zoekeb icm een username.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat enkel posts...
Mijn kat keek toe, dus ik kon niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van mij ook. Kan er maar beter gelijk gebruik van maken
Hmmm nog best een klus icm meetlijstjes of iets anders denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dacht dat je wellicht ook op OPs kon zoekeb icm een username.
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dat is ook leukZie je, leuk hondje, buuf geholpen en buuf blij, wat wil je nog meer
Heeujjjjjjquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo mensjes, daar ben ik weer.
Met vers gewassen haar en een gestofzuigd oor
Geldquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dat is ook leukZie je, leuk hondje, buuf geholpen en buuf blij, wat wil je nog meer
Olaaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo mensjes, daar ben ik weer.
Met vers gewassen haar en een gestofzuigd oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |