is geen dts, waar je je "betere" tt's kan doordrukkenquote:
Dit is meer kwaliteit idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is geen dts, waar je je "betere" tt's kan doordrukken
Veel?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zo afwassen. Ik haat afwassen.
klinkt apartquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:17 schreef dud0r het volgende:
@flips want mobiel quoten is kut uit een oud topic.
Zoete aardappel stamppot. Prei, ui, zoete aardappel, gewone aardappel, sperziebonen, chilipeper.
Zo'n verspakket van de ah. Die hebben blijkbaar een heleboel nieuwe en de vrouw wilde deze graag proberen.quote:
Huehuehue. Even de pijpen ontstopt?quote:
Oh. Dat is heel iets andersquote:
En toen ging jij natuurlijk haar TV even fixenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:34 schreef I. het volgende:
Ze had een nieuwe afstandsbediening, maar kreeg die niet gekoppeld aan d'r TV.Stond helemaal in paniek voor m'n deur, want ze is alleen en kan niet zonder TV.
Oeeeh ik doe wel eens zoete aardappel met feta, zongedroogde tomaat etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:17 schreef dud0r het volgende:
@flips want mobiel quoten is kut uit een oud topic.
Zoete aardappel stamppot. Prei, ui, zoete aardappel, gewone aardappel, sperziebonen, chilipeper.
Ik had er van die spekreepjes doorheenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je wel vlees op je stamppot of wat doe je er verder op naast boerenkool?
aw lief tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:34 schreef I. het volgende:
Ze had een nieuwe afstandsbediening, maar kreeg die niet gekoppeld aan d'r TV.Stond helemaal in paniek voor m'n deur, want ze is alleen en kan niet zonder TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |