Lekker bezigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben erg gelukkig want er staat straks een bord met macaroni klaar voor mij als ik thuis ben.
Hey naatje. Al enig idee hoe je aan je nieuwe schema gaat werken?quote:
mooi dingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)ta-rise-s-zwart.html
Morgen in huisHeb ik meteen betere speakers.
het zit je niet meequote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan iemand even een OK voor me kapen jongens......of dan in elk geval sterke drank komen brengen om de nacht door te komen......
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey naatje. Al enig idee hoe je aan je nieuwe schema gaat werken?
Van nacht naar dagritme enzo
Dit is een cruciaal onderdeel. Een vast tijdstip waarop ik gewekt ga worden met een fijne ochtendshowquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)ta-rise-s-zwart.html
Morgen in huisHeb ik meteen betere speakers.
Goed bezig vriend, goed bezig!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Dit is een cruciaal onderdeel. Een vast tijdstip waarop ik gewekt ga worden met een fijne ochtendshow
dat detecteert die aan de hand van omgevingslicht zoals smartphone?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
verhip, mn chromebook is nog niet richting nachtmodus ook...
Hoe ben je onderuit gegaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel een morfinetabletje gekregen......maar wachten duurt lang....
nee, zon op/zon onder tijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat detecteert die aan de hand van omgevingslicht zoals smartphone?
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
heerlijk nu nog licht
wat heb ik dat gemist zeg
Kijk nu alweer uit naar 23 juni.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
we zitten nu qua zonsop- en ondergang op het niveau van eind oktober
ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk nu alweer uit naar 23 juni.
Moest afremmen op een druk punt.....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe ben je onderuit gegaan eigenlijk?
aaiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moest afremmen op een druk punt.....
Nee, ontzettend klote.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dat was geen aaien meer.....
gelukkigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar onkruid vergaat niet hoor
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke? Ik heb zo boerenkool stamppot
met rookworst vh bekende warenhuis?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke? Ik heb zo boerenkool stamppot
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je niet van me af
flips is vegaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met rookworst vh bekende warenhuis?
quote:
Neeeequote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met rookworst vh bekende warenhuis?
Flexitarier om me maar onder label te scharenquote:
Ook lekkerquote:
Heb al een tijdje geen stamppot van mijn vader gehad, daar heb ik nu omeunig veel zin inquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]Heb al tijdje geen stamppot gehad, dus kijk er naar uit om het te eten
Aja, helemaal priems.quote:[..]
Flexitarier om me maar onder label te scharen
heb je wel vlees op je stamppot of wat doe je er verder op naast boerenkool?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]Heb al tijdje geen stamppot gehad, dus kijk er naar uit om het te eten
[..]
Neeee
[..]
Flexitarier om me maar onder label te scharen
[..]
Ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |